Komunikaty PR

Nowa Gratka.pl – inteligentny i przyjazny serwis pomoże spełniać marzenia o idea

2024-09-24  |  12:30

Grupa Morizon-Gratka odsłoniła 18 września br. zupełnie nową wersję serwisu Gratka.pl.
W serwisie zastosowane zostały rozwiązania, które są rewolucyjne na rynku nieruchomości w Polsce. Nowa platforma nie tylko ułatwia znalezienie idealnego miejsca do życia, ale także czyni cały proces poszukiwań przyjemniejszym i bardziej intuicyjnym. Zmianom towarzyszyło opracowanie nowego logotypu i identyfikacji wizualnej marki. Uruchomienie nowego serwisu wspierane jest zasięgową kampanią reklamową.

- W Gratce rozumiemy, że poszukiwanie wymarzonego mieszkania czy domu to jedno z największych życiowych wyzwań, które niesie zarówno ekscytację, jak i stres. Dlatego naszą misją jest uproszczenie tego procesu, aby nabywca mógł skupić się na marzeniach, a nie na trudnościach.  Naszym celem jest, aby Gratka.pl była najbardziej uporządkowaną i przejrzystą bazą ofert na rynku. W nowym serwisie wprowadziliśmy szereg zaawansowanych funkcji, które ułatwiają nawigację i proces poszukiwania nieruchomości – mówi Łukasz Szymak, Prezes Zarządu Grupy Morizon – Gratka Sp. z o.o.

Nowa Gratka.pl zbliża się jeszcze bardziej do potrzeb osób poszukujących wymarzonej nieruchomości. Pomoże im w tym konwersacyjny Asystent AI, który uczy się i rozumie oczekiwania nabywców. W jego rolę wciela się wirtualny piesek, jako brand hero i jednocześnie przyjazny pomocnik. Dzięki zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji ułatwia wyłowienie z setek ofert tych najlepiej dopasowanych. Zapewnia także wsparcie eksperckie dostarczając bieżących danych rynkowych, takie jak m.in. średnie ceny nieruchomości czy szacowane koszty kredytu.

Potencjalnych nabywców wspierają również rozbudowane interaktywne mapy z danymi o okolicy. Jedna umożliwia znalezienie nieruchomości z poziomu całej oferty serwisu, natomiast druga dostarcza szczegółowych informacji o atutach lokalizacji konkretnej oferty, m.in.  usługach, szkołach, transporcie publicznym i wielu innych aspektach mających kluczowe znaczenie przy wyborze miejsca zamieszkania. Informuje również o innych kwestiach mających wpływ na komfort życia, takich jak m.in.: pobliskich terenach zielonych, średnim poziomie hałasu czy planach inwestycyjnych w okolicy. Dzięki temu łatwiej można ocenić, czy dana lokalizacja naprawdę odpowiadać będzie potrzebom i stylowi życia.

Nowa Gratka.pl to rozbudowana baza szczegółowo opisanych ofert nieruchomości z największą wśród wiodących serwisów liczbą ogłoszeń zagranicznych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych algorytmów oszczędza czas związany z poszukiwaniami. Oprócz nieruchomości z rynku wtórnego została uruchomiona także nowa sekcja dedykowana dla rynku pierwotnego.

Nowy serwis Gratka.pl to także łatwość w obsłudze. Przejrzysty interfejs, intuicyjne filtry wyszukiwania oraz szybki dostęp do kontaktu z ogłoszeniodawcą sprawiają, że cały proces przebiega płynnie i bez komplikacji. Zainteresowana osoba może natychmiast skontaktować się z ogłoszeniodawcą, aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na oglądanie nieruchomości.

Uruchomienie nowego serwisu Gratka.pl wspierane jest intensywną kampanią reklamową pod hasłem „Masz szczęście! Gratka sprzyja szukającym”. Kampania obejmie działania digitalowe, promocję w Internecie oraz mediach społecznościowych, a także szeroką aktywność PR-ową. 

Rewolucyjnym zmianom funkcjonalności serwisu towarzyszyło również opracowanie nowej identyfikacji wizualnej. Nowe logo Gratka.pl wyróżnia koralowa czerwień, a odważną kolorystykę dopełnia błękit. Sygnet marki kształtem nawiązuje do breloka do kluczy oraz pinezki na wirtualnej mapie. Za opracowanie strategii i brand visual odpowiedzialne były dwie agencje: CPC Brand Consultants i Brand New Attitude. Za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft.

Gratka.pl nieustannie dąży do tego, by być na czele innowacji w branży ogłoszeniowej, oferując użytkownikom najnowsze technologie i narzędzia, które ułatwiają podejmowanie ważnych decyzji związanych z nieruchomościami. Dzięki wprowadzonym zmianom, serwis zwiększa swoją funkcjonalność, czyniąc proces poszukiwania, kupna lub wynajmu nieruchomości szybszym i bardziej intuicyjnym.

 

Poniżej linki do spotów reklamowych:

https://youtu.be/UPDRg9eCksw

https://youtu.be/RawdZoPTt44

https://youtu.be/z4Ejeb9cUs8

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.