Komunikaty PR

Nowa Gratka.pl – inteligentny i przyjazny serwis pomoże spełniać marzenia o idea

2024-09-24  |  12:30

Grupa Morizon-Gratka odsłoniła 18 września br. zupełnie nową wersję serwisu Gratka.pl.
W serwisie zastosowane zostały rozwiązania, które są rewolucyjne na rynku nieruchomości w Polsce. Nowa platforma nie tylko ułatwia znalezienie idealnego miejsca do życia, ale także czyni cały proces poszukiwań przyjemniejszym i bardziej intuicyjnym. Zmianom towarzyszyło opracowanie nowego logotypu i identyfikacji wizualnej marki. Uruchomienie nowego serwisu wspierane jest zasięgową kampanią reklamową.

- W Gratce rozumiemy, że poszukiwanie wymarzonego mieszkania czy domu to jedno z największych życiowych wyzwań, które niesie zarówno ekscytację, jak i stres. Dlatego naszą misją jest uproszczenie tego procesu, aby nabywca mógł skupić się na marzeniach, a nie na trudnościach.  Naszym celem jest, aby Gratka.pl była najbardziej uporządkowaną i przejrzystą bazą ofert na rynku. W nowym serwisie wprowadziliśmy szereg zaawansowanych funkcji, które ułatwiają nawigację i proces poszukiwania nieruchomości – mówi Łukasz Szymak, Prezes Zarządu Grupy Morizon – Gratka Sp. z o.o.

Nowa Gratka.pl zbliża się jeszcze bardziej do potrzeb osób poszukujących wymarzonej nieruchomości. Pomoże im w tym konwersacyjny Asystent AI, który uczy się i rozumie oczekiwania nabywców. W jego rolę wciela się wirtualny piesek, jako brand hero i jednocześnie przyjazny pomocnik. Dzięki zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji ułatwia wyłowienie z setek ofert tych najlepiej dopasowanych. Zapewnia także wsparcie eksperckie dostarczając bieżących danych rynkowych, takie jak m.in. średnie ceny nieruchomości czy szacowane koszty kredytu.

Potencjalnych nabywców wspierają również rozbudowane interaktywne mapy z danymi o okolicy. Jedna umożliwia znalezienie nieruchomości z poziomu całej oferty serwisu, natomiast druga dostarcza szczegółowych informacji o atutach lokalizacji konkretnej oferty, m.in.  usługach, szkołach, transporcie publicznym i wielu innych aspektach mających kluczowe znaczenie przy wyborze miejsca zamieszkania. Informuje również o innych kwestiach mających wpływ na komfort życia, takich jak m.in.: pobliskich terenach zielonych, średnim poziomie hałasu czy planach inwestycyjnych w okolicy. Dzięki temu łatwiej można ocenić, czy dana lokalizacja naprawdę odpowiadać będzie potrzebom i stylowi życia.

Nowa Gratka.pl to rozbudowana baza szczegółowo opisanych ofert nieruchomości z największą wśród wiodących serwisów liczbą ogłoszeń zagranicznych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych algorytmów oszczędza czas związany z poszukiwaniami. Oprócz nieruchomości z rynku wtórnego została uruchomiona także nowa sekcja dedykowana dla rynku pierwotnego.

Nowy serwis Gratka.pl to także łatwość w obsłudze. Przejrzysty interfejs, intuicyjne filtry wyszukiwania oraz szybki dostęp do kontaktu z ogłoszeniodawcą sprawiają, że cały proces przebiega płynnie i bez komplikacji. Zainteresowana osoba może natychmiast skontaktować się z ogłoszeniodawcą, aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na oglądanie nieruchomości.

Uruchomienie nowego serwisu Gratka.pl wspierane jest intensywną kampanią reklamową pod hasłem „Masz szczęście! Gratka sprzyja szukającym”. Kampania obejmie działania digitalowe, promocję w Internecie oraz mediach społecznościowych, a także szeroką aktywność PR-ową. 

Rewolucyjnym zmianom funkcjonalności serwisu towarzyszyło również opracowanie nowej identyfikacji wizualnej. Nowe logo Gratka.pl wyróżnia koralowa czerwień, a odważną kolorystykę dopełnia błękit. Sygnet marki kształtem nawiązuje do breloka do kluczy oraz pinezki na wirtualnej mapie. Za opracowanie strategii i brand visual odpowiedzialne były dwie agencje: CPC Brand Consultants i Brand New Attitude. Za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft.

Gratka.pl nieustannie dąży do tego, by być na czele innowacji w branży ogłoszeniowej, oferując użytkownikom najnowsze technologie i narzędzia, które ułatwiają podejmowanie ważnych decyzji związanych z nieruchomościami. Dzięki wprowadzonym zmianom, serwis zwiększa swoją funkcjonalność, czyniąc proces poszukiwania, kupna lub wynajmu nieruchomości szybszym i bardziej intuicyjnym.

 

Poniżej linki do spotów reklamowych:

https://youtu.be/UPDRg9eCksw

https://youtu.be/RawdZoPTt44

https://youtu.be/z4Ejeb9cUs8

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.