Komunikaty PR

Nowa kolekcja Messaggio zaprojektowanej przez Dorotę Koziarę dla Lena Lighting

2023-03-01  |  15:00
Biuro prasowe

W najnowszej kolekcji Lena Lighting o dźwięcznej nazwie Messaggio, światło otrzymuje nową rolę. Staje się sygnałem mówiącym o obecności, nastroju, osobowości. Lampy zaprojektowane przez Dorotę Koziarę stwarzają nieograniczone możliwości aranżacji. Projektantka zaczerpnęła z magii jaką tworzą wspólnie światło oraz kolor.

Światło jest jednym z najbardziej inspirujących zjawisk w przyrodzie. Pozwala na poznawanie świata, rozpoznawanie kształtów i kolorów. Ale ma w sobie również magię, która w dawnych kulturach odbierana była jako wiadomości wysyłane człowiekowi przez cały Wszechświat. Dlatego kolekcja lamp Doroty Koziary zarówno swoją nazwą – Messaggio (z włoskiego: wiadomość), jak i formą, odnosi się do tej symboliki. Linia projektantki stworzona dla marki Lena Lighting, pozwala światłu na snucie niepowtarzalnej opowieści o człowieku i jego wnętrzu.

Pierwsza taka kolekcja

Współpraca Doroty Koziary z Lena Lighting rozpoczęła się w 2022 roku. Jej rezultatem jest harmonijna linia lamp Messaggio. Złożona z różnorodnych produktów, dostępna w nieograniczonej gamie barw, stała się pierwszą tak rozbudowaną kolekcją w portfolio marki.

- Kolekcja Messaggio, którą zaprojektowałam dla Lena Lighting, to pierwsza w historii marki linia, która zawiera zarówno lampy wiszące, stojące, jak i kinkiety. Te ostatnie pozwalają na tworzenie dowolnych kompozycji dekoracyjnych.– mówi Dorota Koziara.

Messaggio to wyważone połączenie najwyższej jakości designu, inteligentnych technologii oraz sztuki, które zapewnia niezwykle szerokie możliwości aranżacyjne.

Inspirowane wiadomością

Inspiracją dla kolekcji Messaggio stała się kartka papieru. Niezwykle plastyczna, może składać się w różnorakie kształty, a także być nośnikiem wiadomości. Znajduje to swoje odzwierciedlenie w designie lamp.

- Obserwowałam cienkie tafle blachy, które zachowują się jak kartki papieru. Mogą wyginać się, falować, łatwo ulegają naporowi grawitacji. Wrażenie lekkości materiału oraz to jak może układać się na maszynach, skojarzyło mi się z listem, wiadomością przesyłaną w świat. To niezwykłe, ile potrafi przyjąć papier i jak długo zachowuje powierzone mu treści. – wyjaśnia projektantka.

Lampy Messaggio są równocześnie uniwersalne i nieszablonowe. Doskonale wpisują się w niemal każdą stylistykę, a przy tym ożywiają wnętrze dynamiką swojej formy. Wyważone proporcje, przemyślane warianty oraz urozmaicona kolorystyka zapewniają nieograniczone rozwiązania.  

W odcieniach światła

Kolekcja Messaggio zaskakuje możliwościami aranżacyjnymi, ale również dekoracyjnymi. Projektantka postawiła na indywidualne podejście, w którym liczy się osobista potrzeba oraz upodobania. Kolor, podobnie jak światło, ma niekwestionowany wpływ na emocje i stany, dlatego personalizując lampę, użytkownik może wybierać spośród dziesiątek odcieni z palety RAL lub skorzystać z kilku zestawień zaproponowanych przez samą projektantkę. Wnętrze i obudowa produktu mogą mieć zupełnie inne barwy i odcienie.

- Messaggio okazała się dla nas prawdziwie inspirującym wyzwaniem. Wyróżnia się nie tylko innowacyjną formą, która pozwala na kreowanie zjawiskowych struktur architektonicznych, ale również obszerną gamą kolorystyczną. To pierwsza tak rozbudowana kolekcja Lena Lighting. – mówi  Marzena Lesińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu Lena Lighting.

Lampy wiszące mogą występować pojedynczo lub tworzyć kompozycje przestrzenne, zaś kinkiety spektakularne ściany świetlne, które mogą stanowić jedyną dekorację wnętrza, czyniąc je równocześnie niezwykle funkcjonalnym.

Z myślą o planecie

Wysoce energooszczędne lampy Messaggio zostały oparte na modułach LED. Ich żywotność wynosi aż do 99 000 h. Produkty posiadają możliwość sterowania światłem za pomocą systemu DALI. Dzięki temu oczarowują nie tylko dekoracyjnością, ale również ciekawymi efektami świetlnymi, takimi jak nierównomierne przygaszanie poszczególnych produktów czy dostosowywanie natężenia światła do indywidualnych potrzeb.

Lampy występują w trzech temperaturach barwowych: 2700 K, 3000 K i 4000 K.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.