Nowa siedziba firmy Hochland
Kinnarps Polska
ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Nowa siedziba firmy Hochland Polska zlokalizowana w kompleksie Business Garden w Poznaniu to ponad 1000 m kw. nowocześnie zaaranżowanej powierzchni biurowej. Za projekt wnętrz, które odzwierciedlają tożsamość marki, odpowiadała pracownia Roma Kulczyk Architekt, a wyposażenie całego środowiska pracy powierzono sprawdzonemu partnerowi - firmie Kinnarps. Wszystkie części biura łączy kolorystyka nawiązująca do logo marki oraz dopracowane detale podkreślające profil działalności firmy. Od wejścia gości witają motywy mleczarskie - kropla mleka zwisająca z lady, a nad nią lampy wykonane z kanek do mleka, zaś na ścianach i meblach pojawia się kilkaset figurek krów, np. w formie uchwytów.
Hochland Polska zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników, a rozwój marki spowodował konieczność przeprowadzki do nowej lokalizacji firmowego biura dla 70 osób. Klientowi zależało na atrakcyjnym, przyjaznym miejscu pracy dla obecnego i przyszłego personelu. W nowej siedzibie przy ulicy Pastelowej w Poznaniu znalazły się nowoczesne rozwiązania umożliwiające zarówno pracę w zespołach zwinnych, jak i komfortowe warunki do pracy indywidualnej, a także wiele interesujących przestrzeni do spotkań z kontrahentami oraz partnerami biznesowymi.
Głównym celem było stworzenie komfortowego, nowoczesnego miejsca do pracy dla naszego zespołu. Otoczona zielenią, kreatywna przestrzeń w pełni oddaje ducha Hochland – firmy otwartej, rodzinnej i z optymizmem patrzącej w przyszłość – podkreśla Joanna Bonin-Pietek, Dyrektor Personalny Hochland Polska. – Dziś pandemia zdecydowanie wpływa na modele pracy, jednak w Hochland wierzymy, że najlepsze pomysły rodzą się ze współpracy, której towarzyszy poczucie wspólnoty. Nowe biuro jest dla nas przywróceniem nadziei na szybki powrót do "normalności".
Więcej zdjęć i informacji na stronie www.kinnarps.pl/inspiracje/hochland

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.