Komunikaty PR

Nowe biuro firmy Roquette

2021-03-25  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Do pobrania Roquette ( 0.64 MB )

Roquette jest światowym liderem w dziedzinie wykorzystania składników pochodzenia roślinnego, pionierem białek roślinnych i wiodącym dostawcą farmaceutycznych substancji pomocniczych. We współpracy ze swoimi klientami i partnerami odpowiada na społeczne wyzwania i, uwalniając potencjał natury, oferuje najlepsze składnik na rynku żywności i zdrowia.

Roquette zatrudnia obecnie 8670 osób w ponad 100 krajach. Nowe biuro polskiego oddziału firmy zlokalizowane w kompleksie The Park zostało zaprojektowane przez pracownię Architekci Łosiak Siwiak, a jego umeblowanie firma powierzyła marce Kinnarps.   

Klientowi zależało na utrzymanym w naturalnej stylistyce, przestronnym wnętrzu, które będzie wspomagać realizację misji marki w Polsce. Zdecydowano się na wybór zrównoważonych, przyjaznych dla środowiska naturalnego rozwiązań do aranżacji wnętrz, jakimi dysponuje Kinnarps w swojej ofercie.

Zarówno w fazie koncepcyjnej, jak i wykonawczej, projekt toczył się w szybkim tempie. Na realizację prac wykończeniowych oraz całkowitą aranżację przestrzeni biurowej (obejmującą meble, zabudowy niestandardowe oraz zieleń biurową) przewidziano 6 miesięcy. Jednak największym wyzwaniem były utrudnienia związane z dystansowaniem społecznym podczas pandemii. Dzięki doskonałej współpracy wszystkich zaangażowanych, całość prac została przeprowadzona sprawnie, w zakładanym terminie.

Wszystko się udało, powstał spójny estetycznie projekt biura, które pozwala na realizacje założeń Roquette w tej części Europy. Cieszy nas udany finalny efekt pracy w dobie pandemii w postaci pięknych, funkcjonalnych pomieszczeń i rozwiązań meblowych! Aż chce się przychodzić do pracy” - podsumowuje Agnieszka Jadczak, Area Sales Manager GBU Food, Central Eastern Europe & Balkans w Roquette Poland Sp. z o.o.

 

Więcej zdjęć i informacji na stronie https://www.kinnarps.pl/inspiracje/roquette/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.