Komunikaty PR

Nowe biuro firmy Roquette

2021-03-25  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Do pobrania Roquette ( 0.64 MB )

Roquette jest światowym liderem w dziedzinie wykorzystania składników pochodzenia roślinnego, pionierem białek roślinnych i wiodącym dostawcą farmaceutycznych substancji pomocniczych. We współpracy ze swoimi klientami i partnerami odpowiada na społeczne wyzwania i, uwalniając potencjał natury, oferuje najlepsze składnik na rynku żywności i zdrowia.

Roquette zatrudnia obecnie 8670 osób w ponad 100 krajach. Nowe biuro polskiego oddziału firmy zlokalizowane w kompleksie The Park zostało zaprojektowane przez pracownię Architekci Łosiak Siwiak, a jego umeblowanie firma powierzyła marce Kinnarps.   

Klientowi zależało na utrzymanym w naturalnej stylistyce, przestronnym wnętrzu, które będzie wspomagać realizację misji marki w Polsce. Zdecydowano się na wybór zrównoważonych, przyjaznych dla środowiska naturalnego rozwiązań do aranżacji wnętrz, jakimi dysponuje Kinnarps w swojej ofercie.

Zarówno w fazie koncepcyjnej, jak i wykonawczej, projekt toczył się w szybkim tempie. Na realizację prac wykończeniowych oraz całkowitą aranżację przestrzeni biurowej (obejmującą meble, zabudowy niestandardowe oraz zieleń biurową) przewidziano 6 miesięcy. Jednak największym wyzwaniem były utrudnienia związane z dystansowaniem społecznym podczas pandemii. Dzięki doskonałej współpracy wszystkich zaangażowanych, całość prac została przeprowadzona sprawnie, w zakładanym terminie.

Wszystko się udało, powstał spójny estetycznie projekt biura, które pozwala na realizacje założeń Roquette w tej części Europy. Cieszy nas udany finalny efekt pracy w dobie pandemii w postaci pięknych, funkcjonalnych pomieszczeń i rozwiązań meblowych! Aż chce się przychodzić do pracy” - podsumowuje Agnieszka Jadczak, Area Sales Manager GBU Food, Central Eastern Europe & Balkans w Roquette Poland Sp. z o.o.

 

Więcej zdjęć i informacji na stronie https://www.kinnarps.pl/inspiracje/roquette/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Certyfikat ZIELONY DOM: nowe kryteria dla zdrowych budynków mieszkalnych Biuro prasowe
2024-06-26 | 08:00

Certyfikat ZIELONY DOM: nowe kryteria dla zdrowych budynków mieszkalnych

ZIELONY DOM - pierwszy polski certyfikat mierzący poziom ekologiczności budynków mieszkalnych, ma swoją nową odsłonę. Opracowany przez Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego
Nieruchomości Grupa Echo-Archicom rozpoczyna budowę inwestycji WITA
2024-06-25 | 17:00

Grupa Echo-Archicom rozpoczyna budowę inwestycji WITA

Po zapowiedzi przez Archicom i Echo Investment startu krakowskiej inwestycji WITA w lutym br., a także udanym początku przedsprzedaży apartamentów, projekt wkroczył w kolejną fazę
Nieruchomości Termet wspiera spółdzielnie mieszkaniowe
2024-06-25 | 14:00

Termet wspiera spółdzielnie mieszkaniowe

Mieszkańcy budynków wielorodzinnych często mierzą się z trudną decyzją dotyczącą wyboru optymalnego sposobu ogrzewania pomieszczeń i wody użytkowej. Konferencja Związków

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Firma

Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania

Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania

Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.