Nowe biuro firmy Roquette
Kinnarps Polska
ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Roquette jest światowym liderem w dziedzinie wykorzystania składników pochodzenia roślinnego, pionierem białek roślinnych i wiodącym dostawcą farmaceutycznych substancji pomocniczych. We współpracy ze swoimi klientami i partnerami odpowiada na społeczne wyzwania i, uwalniając potencjał natury, oferuje najlepsze składnik na rynku żywności i zdrowia.
Roquette zatrudnia obecnie 8670 osób w ponad 100 krajach. Nowe biuro polskiego oddziału firmy zlokalizowane w kompleksie The Park zostało zaprojektowane przez pracownię Architekci Łosiak Siwiak, a jego umeblowanie firma powierzyła marce Kinnarps.
Klientowi zależało na utrzymanym w naturalnej stylistyce, przestronnym wnętrzu, które będzie wspomagać realizację misji marki w Polsce. Zdecydowano się na wybór zrównoważonych, przyjaznych dla środowiska naturalnego rozwiązań do aranżacji wnętrz, jakimi dysponuje Kinnarps w swojej ofercie.
Zarówno w fazie koncepcyjnej, jak i wykonawczej, projekt toczył się w szybkim tempie. Na realizację prac wykończeniowych oraz całkowitą aranżację przestrzeni biurowej (obejmującą meble, zabudowy niestandardowe oraz zieleń biurową) przewidziano 6 miesięcy. Jednak największym wyzwaniem były utrudnienia związane z dystansowaniem społecznym podczas pandemii. Dzięki doskonałej współpracy wszystkich zaangażowanych, całość prac została przeprowadzona sprawnie, w zakładanym terminie.
„Wszystko się udało, powstał spójny estetycznie projekt biura, które pozwala na realizacje założeń Roquette w tej części Europy. Cieszy nas udany finalny efekt pracy w dobie pandemii w postaci pięknych, funkcjonalnych pomieszczeń i rozwiązań meblowych! Aż chce się przychodzić do pracy” - podsumowuje Agnieszka Jadczak, Area Sales Manager GBU Food, Central Eastern Europe & Balkans w Roquette Poland Sp. z o.o.
Więcej zdjęć i informacji na stronie https://www.kinnarps.pl/inspiracje/roquette/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.