Komunikaty PR

Nowe mieszkania na Bemowie. Powstanie Osiedle Lumea 2

2023-03-19  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

W pobliżu budowanej stacji metra Chrzanów. Tak będzie położone nowe osiedle Bouygues Immobilier Polska, w którym znajdą się m.in. lokale z tarasami dachowymi. Sprzedaż mieszkań na Osiedlu Lumea 2 już ruszyła.

 

Przykuwające uwagę tarasy dachowe i minimalistyczna stylistyka budynków podkreślona iluminacją to wyróżniki Osiedla Lumea 2 w Warszawie. W dwóch 4-kondygnacyjnych budynkach znajdzie się 127 mieszkań z ogródkami, loggiami i tarasami na dachach. Z tych ostatnich skorzystają mieszkańcy wybranych lokali na ostatnim piętrze. Na tarasy będzie można wejść po schodach zewnętrznych.

Budynki zaprojektowano w nowoczesnym, eleganckim stylu i jasnej kolorystyce. Całość zaakcentuje subtelne, dekoracyjne oświetlenie zainstalowane na elewacji.  Osiedle Lumea 2 to inwestycja idealna nie tylko dla rodzin, ale przede wszystkim dla osób poszukujących mieszkania w pobliżu stacji metra. To właśnie pobliska budowana stacja metra Chrzanów jest największym atutem naszej lokalizacji - mówi Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska. Jak dodaje, na Osiedlu Lumea 2 dostępne są mieszkania w układach od 1 do 4 pokoi i metrażach od 27 do 91 mkw. Zaletą wszystkich są duże okna, sięgające od podłogi do sufitu, dzięki czemu każde z pomieszczeń jest odpowiednio nasłonecznione.

 

Komfortowe osiedle z placem zabaw

Mieszkańcy Osiedla Lumea 2 skorzystają ze stanowiska do ładowania samochodów elektrycznych, a w częściach wspólnych pojawi się oświetlenie LED, oszczędzające energię. Na terenie zamontowane zostaną poidełka oraz karmniki dla ptaków, a także budki dla owadów pożytecznych takich jak biedronki czy pszczoły.

Zwracamy szczególną uwagę na zrównoważone budownictwo i bardzo świadomie podchodzimy do tej kwestii. Dodatkowo stawiamy na wygodę mieszkańców osiedla, dlatego dostęp do budynków będzie możliwy dzięki aplikacji na smartfonie – mówi Cezary Grabowski.

Na osiedlu znajdzie się również zielony plac zabaw z drewnianymi zabawkami.  Powstanie też hala garażowa dla 117 samochodów oraz 19 miejsc parkingowych w strefie naziemnej. Miłośnicy jednośladów będą mieli do dyspozycji stojaki rowerowe dostępne przy każdej z klatek wejściowych do budynków. Cała inwestycja będzie monitorowana.

 

Dynamicznie rozwijający się Chrzanów

Osiedle Lumea 2 mieści się na dynamicznie się rozwijającym warszawskim Chrzanowie. Zaledwie 700 metrów od nowej inwestycji Bouygues Immobilier Polska znajduje się budowana stacja metra Chrzanów, dzięki której mieszkańcy będą mogli się dostać się do centrum Warszawy. Wyjazd z miasta, w niecałe 5 minut, zapewnia szybki dojazd do trasy S8. Na Chrzanowie powstanie również zespół szkolno-przedszkolny dla ponad 1000 dzieci.

Osiedle Lumea 2 zlokalizowane będzie 15 minut spacerem od Parku Górczewska, gdzie znajduje się kryty amfiteatr, park linowy, plac zabaw, zewnętrzna siłownia i wybieg dla psów. Niemal w bezpośrednim sąsiedztwie położone są również korty tenisowe oraz ścieżki rowerowe, a nieco dalej – rezerwat przyrody Łosiowe  Błota.

Wygodę mieszkańcom zapewnią punkty usługowe oraz sklepy i restauracje położone w większości u zbiegu ulic Lazurowej i Batalionów Chłopskich.

Budowa Osiedla Lumea 2 ruszy w II kwartale br., a zakończenie inwestycji planowane jest w I kwartale 2025 r.

 

Bouygues Immobilier jest wiodącą firmą deweloperską o zasięgu międzynarodowym, z prawie 70-letnim doświadczeniem w budownictwie. Polski oddział działa od 2001 roku, ciesząc się zaufaniem Klientów w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu. Bouygues Immobilier Polska wybudował do tej pory 55 projektów mieszkaniowych oraz oddał do użytku ponad 7900 mieszkań lokali usługowych, a 4 inwestycje firmy (Accent Eco, Accent Vert, Camelia oraz La Melodie) wyróżnione zostały prestiżowym certyfikatem HQE International, premiującym budownictwo wysokiej jakości przyjazne środowisku, zaś certyfikatem BREEAM wyróżniona została inwestycja Miasteczko Orange. Projekt Camelia, jako pierwszy w Polsce, uzyskał BiodiverCity® - międzynarodowy certyfikat wyróżniający rozwiązania wspierające różnorodność biologiczną w nowopowstałych budynkach oraz ich otoczeniu. Najwyższa jakość obsługi Klienta to nasz standard. Wiemy, że wybór i zakup mieszkania to bardzo ważna i odpowiedzialna decyzja, dlatego podstawą naszej pracy jest myśl o potrzebach

i satysfakcji naszych Klientów.

 

O Grupie Bouygues

Bouygues to zdywersyfikowana Grupa przemysłowa z rozwiniętą kulturą korporacyjną, mająca swoją główną siedzibę w Paryżu. Jej działalność skupia się na dwóch sektorach: budownictwie – Bouygues Construction (budownictwo, prace publiczne oraz sieci elektryczne), Bouygues Immobilier (nieruchomości) i Colas (budownictwo drogowe), oraz branży telekomunikacyjnej i mediów – kanał telewizyjny TF1 oraz spółka Bouygues Telecom. Grupa jest częściowym udziałowcem firmy Alstom. Do największych osiągnięć Bouygues należy realizacja stadionu Stade de France w Paryżu, tunel pod kanałem La Manche oraz gmach Parlamentu Europejskiego w Strasburgu. Grupa Bouygues prowadzi działalność w ponad 80 krajach, zatrudniając około 120 tys. pracowników. Firma jest notowana na giełdzie w Paryżu (Euronext: EN).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.