Komunikaty PR

„Nowy” Styropol wprowadza na rynek pierwsze produkty

2022-11-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR

Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Do pobrania infpras ( 0.19 MB )

 

Reaktywowana w kwietniu przez Grupę STB marka Styropol wprowadza pierwsze
produkty pod własną marką. Mimo spowolnienia w sektorze budownictwa firma nie
zwalnia tempa i zapowiada dalszy rozwój.


Rynek budowlany jest obecnie w trudnej sytuacji, zauważamy pewne spowolnienie,
większa jest też ostrożność inwestorów, zarówno firm, jak i osób prywatnych. Jednak
decydując się na przywrócenie do życia, w kwietniu tego roku, dobrze znanej marki
Styropol, mieliśmy długofalowy plan jej i konsekwentnie go realizujemy –
podkreśla
Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy Styropol, prezes Grupy STB.


Nie zwalniamy tempa w rozbudowywaniu naszej oferty produktowej. Właśnie teraz
wprowadzamy na rynek nowe produkty. Mając na uwadze, że odpowiednie
docieplenie budynków, pozwoli nam wszystkim skutecznie walczyć
z rosnącymi cenami energii, znacząco ograniczając jej zużycie
dodaje prezes
Przybyszewski.


Styropol to polska marka wyrobów termoizolacyjnych, której historia sięga 1991 roku. Przez
wiele lat wyznaczała nowe standardy w zakresie jakości i rodzajów styropianów używanych
w budownictwie oraz logistyce dostaw. Dziś marka znajduje się w portfolio Grupy STB, która
reaktywowała produkcję styropianu pod szyldem Styropolu w 2022 roku. Dzięki własnemu
laboratorium, nowoczesnym urządzeniom pomiarowym oraz wyszkolonej kadrze grupa
wprowadza dobrze znaną markę na nowy poziom rozwoju.

Produkty Styropolu receptą na kryzys w energetyce?
Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol są płyty styropianowe do różnych
zastosowań, zarówno fasadowe, jak i przeznaczone do izolacji dachów, podłóg,
fundamentów. W październiku marka wprowadziła aż cztery nowe produkty, w listopadzie
dwa kolejne. Część z nich zastąpi dobrze znaną klientom markę Termo-Koncept.

  • Styropol EPS 70-038 Fasada/Dach/Podłoga
  • Styropol EPS S 040 Fasada
  • Styropol EPS S 033 Styrgraf
  • Styropol EPS 100 Dach/Podłoga
  • Styropol EPS S Baza Fasada
  • Styropol EPS S 031 Styrgraf

 

Na szczególną uwagę zasługują grafitowe płyty styropianowe Styropol EPS S 031
Styrgraf, które jako najcieplejszy produkt w ofercie w szczególnym stopniu
przyczyniają się do spełnienia jednego z wymagań podstawowych stawianych
budynkom w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej. Dzięki najlepszemu
współczynnikowi przewodzenia ciepła istnieje możliwość uzyskania większej
izolacyjności termicznej, w porównaniu do białego styropianu o tej samej grubości

podkreśla Marcin Jaczewski, kierownik produktu w Styropolu.

Styropiany produkowane przez Styropol charakteryzują się wysoką wytrzymałością
mechaniczną i doskonałymi parametrami termoizolacyjności. Jakość produktów
potwierdzana jest przez nowoczesne, przyzakładowe laboratorium, które dysponuje
najwyższej klasy urządzeniami laboratoryjnymi. Każda partia płyt styropianowych jest
regularnie badana, dlatego odbiorcy materiałów firmy mogą być pewni, że w ich ręce trafia
produkt najwyższej jakości. Dodatkowo wszystkie produkty oferowane przez Styropol
znakowane są atestem higienicznym wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia
Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, który potwierdza, że są bezpieczne dla
zdrowia ludzi i przyjazne dla środowiska.  

Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland”, ale o jakości na bardzo
wysokim poziomie. Polskie firmy w odróżnieniu od dużych zagranicznych koncernów
dobrze znają realia rodzimego rynku. Łatwiej jest im dostosować ofertę swoich
produktów do oczekiwań klienta. Dzięki swej elastyczności tworzą produkty na miarę
aktualnych potrzeb. Wszystkie wyroby badamy pod kątem wymagań normowych.
Dlatego liczymy, że zgodnie z trendem patriotyzmu konsumenckiego będą chętnie
wybierane przez polskich klientów
- podsumowuje Jarosław Przybyszewski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communicatio PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.