„Nowy” Styropol wprowadza na rynek pierwsze produkty

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR
Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Reaktywowana w kwietniu przez Grupę STB marka Styropol wprowadza pierwsze
produkty pod własną marką. Mimo spowolnienia w sektorze budownictwa firma nie
zwalnia tempa i zapowiada dalszy rozwój.
Rynek budowlany jest obecnie w trudnej sytuacji, zauważamy pewne spowolnienie,
większa jest też ostrożność inwestorów, zarówno firm, jak i osób prywatnych. Jednak
decydując się na przywrócenie do życia, w kwietniu tego roku, dobrze znanej marki
Styropol, mieliśmy długofalowy plan jej i konsekwentnie go realizujemy – podkreśla
Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy Styropol, prezes Grupy STB.
Nie zwalniamy tempa w rozbudowywaniu naszej oferty produktowej. Właśnie teraz
wprowadzamy na rynek nowe produkty. Mając na uwadze, że odpowiednie
docieplenie budynków, pozwoli nam wszystkim skutecznie walczyć
z rosnącymi cenami energii, znacząco ograniczając jej zużycie – dodaje prezes
Przybyszewski.
Styropol to polska marka wyrobów termoizolacyjnych, której historia sięga 1991 roku. Przez
wiele lat wyznaczała nowe standardy w zakresie jakości i rodzajów styropianów używanych
w budownictwie oraz logistyce dostaw. Dziś marka znajduje się w portfolio Grupy STB, która
reaktywowała produkcję styropianu pod szyldem Styropolu w 2022 roku. Dzięki własnemu
laboratorium, nowoczesnym urządzeniom pomiarowym oraz wyszkolonej kadrze grupa
wprowadza dobrze znaną markę na nowy poziom rozwoju.
Produkty Styropolu receptą na kryzys w energetyce?
Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol są płyty styropianowe do różnych
zastosowań, zarówno fasadowe, jak i przeznaczone do izolacji dachów, podłóg,
fundamentów. W październiku marka wprowadziła aż cztery nowe produkty, w listopadzie
dwa kolejne. Część z nich zastąpi dobrze znaną klientom markę Termo-Koncept.
- Styropol EPS 70-038 Fasada/Dach/Podłoga
- Styropol EPS S 040 Fasada
- Styropol EPS S 033 Styrgraf
- Styropol EPS 100 Dach/Podłoga
- Styropol EPS S Baza Fasada
- Styropol EPS S 031 Styrgraf
Na szczególną uwagę zasługują grafitowe płyty styropianowe Styropol EPS S 031
Styrgraf, które jako najcieplejszy produkt w ofercie w szczególnym stopniu
przyczyniają się do spełnienia jednego z wymagań podstawowych stawianych
budynkom w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej. Dzięki najlepszemu
współczynnikowi przewodzenia ciepła istnieje możliwość uzyskania większej
izolacyjności termicznej, w porównaniu do białego styropianu o tej samej grubości –
podkreśla Marcin Jaczewski, kierownik produktu w Styropolu.
Styropiany produkowane przez Styropol charakteryzują się wysoką wytrzymałością
mechaniczną i doskonałymi parametrami termoizolacyjności. Jakość produktów
potwierdzana jest przez nowoczesne, przyzakładowe laboratorium, które dysponuje
najwyższej klasy urządzeniami laboratoryjnymi. Każda partia płyt styropianowych jest
regularnie badana, dlatego odbiorcy materiałów firmy mogą być pewni, że w ich ręce trafia
produkt najwyższej jakości. Dodatkowo wszystkie produkty oferowane przez Styropol
znakowane są atestem higienicznym wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia
Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, który potwierdza, że są bezpieczne dla
zdrowia ludzi i przyjazne dla środowiska.
Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland”, ale o jakości na bardzo
wysokim poziomie. Polskie firmy w odróżnieniu od dużych zagranicznych koncernów
dobrze znają realia rodzimego rynku. Łatwiej jest im dostosować ofertę swoich
produktów do oczekiwań klienta. Dzięki swej elastyczności tworzą produkty na miarę
aktualnych potrzeb. Wszystkie wyroby badamy pod kątem wymagań normowych.
Dlatego liczymy, że zgodnie z trendem patriotyzmu konsumenckiego będą chętnie
wybierane przez polskich klientów - podsumowuje Jarosław Przybyszewski.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.