Komunikaty PR

„Nowy” Styropol wprowadza na rynek pierwsze produkty

2022-11-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Elwira Jastrzębska
Communicatio PR

Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Do pobrania infpras ( 0.19 MB )

 

Reaktywowana w kwietniu przez Grupę STB marka Styropol wprowadza pierwsze
produkty pod własną marką. Mimo spowolnienia w sektorze budownictwa firma nie
zwalnia tempa i zapowiada dalszy rozwój.


Rynek budowlany jest obecnie w trudnej sytuacji, zauważamy pewne spowolnienie,
większa jest też ostrożność inwestorów, zarówno firm, jak i osób prywatnych. Jednak
decydując się na przywrócenie do życia, w kwietniu tego roku, dobrze znanej marki
Styropol, mieliśmy długofalowy plan jej i konsekwentnie go realizujemy –
podkreśla
Jarosław Przybyszewski, członek zarządu firmy Styropol, prezes Grupy STB.


Nie zwalniamy tempa w rozbudowywaniu naszej oferty produktowej. Właśnie teraz
wprowadzamy na rynek nowe produkty. Mając na uwadze, że odpowiednie
docieplenie budynków, pozwoli nam wszystkim skutecznie walczyć
z rosnącymi cenami energii, znacząco ograniczając jej zużycie
dodaje prezes
Przybyszewski.


Styropol to polska marka wyrobów termoizolacyjnych, której historia sięga 1991 roku. Przez
wiele lat wyznaczała nowe standardy w zakresie jakości i rodzajów styropianów używanych
w budownictwie oraz logistyce dostaw. Dziś marka znajduje się w portfolio Grupy STB, która
reaktywowała produkcję styropianu pod szyldem Styropolu w 2022 roku. Dzięki własnemu
laboratorium, nowoczesnym urządzeniom pomiarowym oraz wyszkolonej kadrze grupa
wprowadza dobrze znaną markę na nowy poziom rozwoju.

Produkty Styropolu receptą na kryzys w energetyce?
Wśród produktów oferowanych pod marką Styropol są płyty styropianowe do różnych
zastosowań, zarówno fasadowe, jak i przeznaczone do izolacji dachów, podłóg,
fundamentów. W październiku marka wprowadziła aż cztery nowe produkty, w listopadzie
dwa kolejne. Część z nich zastąpi dobrze znaną klientom markę Termo-Koncept.

  • Styropol EPS 70-038 Fasada/Dach/Podłoga
  • Styropol EPS S 040 Fasada
  • Styropol EPS S 033 Styrgraf
  • Styropol EPS 100 Dach/Podłoga
  • Styropol EPS S Baza Fasada
  • Styropol EPS S 031 Styrgraf

 

Na szczególną uwagę zasługują grafitowe płyty styropianowe Styropol EPS S 031
Styrgraf, które jako najcieplejszy produkt w ofercie w szczególnym stopniu
przyczyniają się do spełnienia jednego z wymagań podstawowych stawianych
budynkom w zakresie oszczędności energii i izolacji cieplnej. Dzięki najlepszemu
współczynnikowi przewodzenia ciepła istnieje możliwość uzyskania większej
izolacyjności termicznej, w porównaniu do białego styropianu o tej samej grubości

podkreśla Marcin Jaczewski, kierownik produktu w Styropolu.

Styropiany produkowane przez Styropol charakteryzują się wysoką wytrzymałością
mechaniczną i doskonałymi parametrami termoizolacyjności. Jakość produktów
potwierdzana jest przez nowoczesne, przyzakładowe laboratorium, które dysponuje
najwyższej klasy urządzeniami laboratoryjnymi. Każda partia płyt styropianowych jest
regularnie badana, dlatego odbiorcy materiałów firmy mogą być pewni, że w ich ręce trafia
produkt najwyższej jakości. Dodatkowo wszystkie produkty oferowane przez Styropol
znakowane są atestem higienicznym wydanym przez Narodowy Instytut Zdrowia
Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, który potwierdza, że są bezpieczne dla
zdrowia ludzi i przyjazne dla środowiska.  

Nasze płyty termoizolacyjne są produktami „made in Poland”, ale o jakości na bardzo
wysokim poziomie. Polskie firmy w odróżnieniu od dużych zagranicznych koncernów
dobrze znają realia rodzimego rynku. Łatwiej jest im dostosować ofertę swoich
produktów do oczekiwań klienta. Dzięki swej elastyczności tworzą produkty na miarę
aktualnych potrzeb. Wszystkie wyroby badamy pod kątem wymagań normowych.
Dlatego liczymy, że zgodnie z trendem patriotyzmu konsumenckiego będą chętnie
wybierane przez polskich klientów
- podsumowuje Jarosław Przybyszewski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communicatio PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.