Numer 1. nie tylko w kuchni - wielokrotnie nagradzana lodówka Samsung Bespoke ty
Lodówka dostosowująca się do potrzeb domowników? To musiało okazać się sukcesem. Modułowa lodówka Samsung Bespoke z wymiennymi panelami zewnętrznymi wyznaczyła nowy kierunek w personalizacji urządzeń AGD zbierając liczne prestiżowe nagrody. Teraz, przy zakupie tej wyjątkowej lodówki klienci mogą liczyć na zwrot na konto w wysokości nawet do 749 zł.
Personalizowane urządzenia domowe, dopasowujące się do zmieniających się z upływem czasu potrzeb konsumentów oraz nietypowych projektów wnętrz, cieszą się coraz większą popularnością. Innowacyjne lodówki Bespoke, które wyróżniają się szerokim wachlarzem możliwości w zakresie kolorystyki, rozmiarów urządzenia i jego funkcji, stały się numerem 1. nie tylko dla wielu konsumentów z całego świata, ale również dla ekspertów.
Bespoke z tytułami
Nieograniczone możliwości w zakresie personalizacji oraz innowacyjne funkcje lodówek Bespoke zostały wyróżnione w licznych plebiscytach. Już w trakcie premiery lodówek Bespoke, podczas targów CES 2021, produkty otrzymały wyróżnienie Best Innovation Award. W tym samym roku marka mogła pochwalić się także brązową nagroda IDEA dla 4-drzwiowej lodówki Bespoke Flex. Jednym z ostatnich wyróżnień dla linii produktów Samsung Bespoke jest to otrzymane przez brytyjski magazyn Fast Company, który działa w obszarze technologicznych innowacji*. Redakcja umieściła Samsung w czołówce rankingu TOP 10 najbardziej wpływowych i innowacyjnych firm na świecie w zakresie designu. Jako przykład wyjątkowych innowacji marki Samsung, Fast Company wskazano właśnie linię produktów Bespoke**. W Polsce linia lodówek Samsung Bespoke otrzymała tytuł Produktu Roku 2021 w dziedzinie „Duże AGD” w plebiscycie portalu technologicznego Benchmark.pl***, a także Złotą Villę 2022 w kategorii „Inteligentne rozwiązania AGD”****.
Design i funkcjonalność
W przypadku linii lodówek Samsung Bespoke design idzie w parze z funkcjonalnością. Wymienne panele zewnętrzne dostępne są aż w 16 eleganckich kolorach oferując użytkownikom niemal nieograniczone możliwości personalizacji. W palecie barw znajdziemy m.in. elegancką brzoskwinię, kremową lawendę, alabastrową biel, ciemny granat czy grafitową stal. Do wyboru mamy również kilka opcji wykończeniowych, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Na przestrzeni lat zmianie ulegają nie tylko nasze gusta, ale także styl życia. Dlatego Samsung zadbał o możliwość prostej i szybkiej wymiany paneli frontowych. Dzięki temu, w dowolnym momencie, odmienimy wizualnie naszą lodówkę dopasowując ją do ewoluującego wnętrza. Samsung umożliwia także tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów (chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim) oraz rozbudowę urządzenia, gdy potrzebujemy dodatkowej przestrzeni.
Ponadto lodówki Samsung Bespoke wyposażone zostały w innowacyjne rozwiązania, które przedłużają świeżość produktów spożywczych, zapewniając im jak najlepsze warunki przechowywania. Do najważniejszych technologii należy specjalna strefa Cool Select+*****, umożliwiająca dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności. Dzięki szufladzie Humidity Fresh+ lodówka zapewni idealne wręcz warunki do przechowywania owoców i warzyw, tak by dłużej zachowały świeżość, soczystość oraz pełnię smaku i aromatu.
Skorzystaj z promocji Samsung
Szukasz lodówki o wyjątkowym designie i maksymalnej funkcjonalności, a przy tym cenisz sobie indywidualność i urządzenia klasy premium? Wybierz rodzaj modułów, kolor paneli frontowych, a także materiał, z którego będą wykonane, a następnie dokonaj zakupu lodówki Bespoke w czasie trwania promocji******, aby otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto. Wystarczy, że po zakupie dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.
Promocja trwa od 05.04 do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.
Szczegóły promocji Samsung oraz regulamin znajdują się na www.bespoke.samsung.pl.
*Źródło: The most innovative design companies of 2022 (fastcompany.com )
**Źródło: https://www.fastcompany.com/90724386/most-innovative-companies-design-2022
***Źródło: https://www.benchmark.pl/plebiscyt/produkt-roku-2021
****Źródło: http://www.magazynvilla.pl/z%C5%82ote-ville
*****Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.
******W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu. Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne w regulaminie na bespoke.samsung.pl.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.