Łódzkie centrum handlowe jest nie do poznania

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Nowa Górna pięknieje! Od wiosny w łódzkim centrum handlowym realizowane są zakrojone na szeroką skalę prace modernizacyjne. Już oddano do użytku odnowioną aleję handlową, a także nową strefę chilloutu z kącikiem zabaw dla dzieci i wydzieloną strefą gastronomiczną.
Teraz do tej listy zmian można dopisać nową elewację, która otrzymała nowoczesny wygląd w kolorze grafitowym z drewnopodobnymi akcentami zainspirowanymi lamelami. Trwający pół roku remont objął m.in. malowanie, wymianę okładzin z blachy oraz obróbek blacharskich przy attyce i cokołach.
Remodelingu doczekały się także dwa wejścia główne do obiektu, które wyraźnie zaznaczono drewnopodobnymi akcentami. Nowa Górna zainwestowała także w kolejne już rozwiązania eko, wymieniając zewnętrzne oświetlenie na energooszczędne LED-y.
– To pierwsza tak duża zmiana na elewacji od ponad 25 lat, czyli od momentu powstania obiektu, a zarazem kolejna już w tym roku tak znacząca inwestycja mająca na celu odświeżenie obiektu w Łodzi. Dzięki prowadzonym pracom obiekt zyskał nowoczesną fasadę, podkreślającą bryłę budynku, która zarazem współgra z coraz ciekawszą ofertą obiektu, ale także zmianami, jakie zachodzą na pasażu i w jego przestrzeni. To również kolejny krok w rozwoju obiektu – mówi Paweł Dolański z Newbridge.
– Tak znacząca zmiana, widoczna gołym okiem i to z dużej odległości, sprawia, że centrum handlowe przyciąga uwagę. Co więcej, wybrany dla niego minimalistyczny, ale zarazem bardzo elegancki design, znacząco odróżnia go od innych obiektów convenience na łódzkim rynku – dodaje.
Nie są to jednak jedyne zmiany w Nowej Górnej. Znaczące prace remontowe prowadzono także w toaletach. Te zyskały nie tylko nową, przyjazną aranżację, ale także nowe wyposażenie.
Prace objęły m.in. wymianę całego osprzętu, w tym sanitariatów, zamontowanie nowego oświetlenia LED, dyfuzorów do dezynfekcji, a także nowych kabin. Remontowi poddano także korytarze prowadzące do toalet – tu prace objęły ściany, sufity, ale także oświetlenie i podłogę.
Pojawiło się także kilka nowości. W Nowej Górnej powstał dodatkowy pokój dla opiekuna z dzieckiem. Projekt tej przestrzeni, w której w komfortowych warunkach można przewinąć dziecko lub je nakarmić, nawiązuje do pokoików dziecięcych. Na wyposażeniu można znaleźć m.in. fotel do karmienia, przewijak, a także kuchenkę mikrofalową. Centrum zmodernizowało także toaletę dla niepełnosprawnych z wszystkimi niezbędnymi udogodnieniami.
– Modernizacja części zewnętrznej i wewnętrznych powierzchni wspólnych była jednym z naszych priorytetów na ten rok! Nowa strefa relaksu z placem zabaw dla najmłodszych, stworzona strefa food court czy modernizacja toalet wraz z pokojem dla opiekuna z dzieckiem to ważny element centrum handlowego, mający duży wpływ na komfort wizyt naszych klientów, zwłaszcza odwiedzających nas rodzin – mówi Paweł Dolański.
***
Centrum Nowa Górna zlokalizowane jest w Łodzi przy ul. Kolumny 6/36. Otwarty w 1997 roku obiekt ma powierzchnię ponad 18 tys. m kw. GLA i liczy sobie 30 sklepów i punktów usługowych. W minionym roku centrum odwiedziło blisko 3 mln osób. Wśród kluczowych najemców centrum znaleźć można m.in. Carrefour, CCC, Pepco, Rossmann, Vision Express i W. Kruk. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 890 miejsc postojowych. Centrum handlowe znajduje się w portfolio Newbridge Poland./ www.nowa-gorna.pl
Newbridge Poland to spółka skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu convenience oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.