OEX Fulfilio nowym najemcą w parku produkcyjno-przemysłowym Good Point V
Nowym najemcą powierzchni w parku produkcyjno-przemysłowym Good Point V, należącym do Real Management S.A., została spółka OEX Fulfilio Sp. z o. o. specjalizująca się w obsłudze logistycznej sektora e-commerce, programów lojalnościowych oraz materiałów POS. Umowa ma charakter długoterminowy, a przekazanie najemcy łącznie 14 550 mkw., w tym 13 250 mkw. powierzchni magazynowej oraz 1 300 mkw. powierzchni biurowej, zaplanowano na I kwartał 2025 roku.
Wynajęta przez spółkę powierzchnia magazynowa zostanie zaadaptowana jako przestrzeń do obsługi logistycznej (magazynowania, pakowania oraz wysyłki B2B i B2C) sektora e-commerce oraz kompleksowego zarządzania materiałami POS. Najemca planuje w nowo wynajętym obiekcie zaaranżować również swoją główną siedzibę. Powierzchnia biurowa zostanie wykończona
i urządzona w wysokim standardzie, tak aby zachować jak najbardziej reprezentacyjny charakter.
Park produkcyjno-przemysłowy Good Point V to kompleks, w którego skład wejdą 4 budynki obejmujące łącznie 45 000 mkw. powierzchni najmu.
Kompleks zaprojektowany został zgodnie z normami ESG, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości oraz bezpieczeństwa. Deweloper opracowuje również Zielony Standard Budynków Magazynowych, który będzie uzupełnieniem strategii ESG. Działka, na której położony jest Good Point V, charakteryzuje się obszernymi terenami zielonymi co w przypadku tego typu parków produkcyjno-przemysłowych stanowi rzadkość. Na terenie kompleksu znajdują się również dwa stawy pogliniankowe, które dodatkowo uatrakcyjniają krajobraz. W planach dewelopera jest również zrealizowanie na terenie Good Point V obszaru rekreacyjnego dla pracowników magazynów. Inwestycja Good Point V została zaprojektowana z uwzględnieniem standardów zrównoważonego, ekologicznego budownictwa i otrzyma Certyfikat BREEAM, na poziomie Excellent.
– Good Point V to kolejny projekt Real Management S.A, który już na etapie przygotowań do realizacji cieszy dużym zainteresowaniem ze strony najemców. Obecnie ponad 80% dostępnej powierzchni jest już wynajęte, pomimo że rozpoczęcie budowy kompleksu planowane jest na koniec 2023 roku. Przewidujemy, że termin zakończenia budowy całej inwestycji przypadnie na IV kwartał 2024 roku – powiedziała Anna Borowski, Leasing Manager, Real Management S.A.
Park zlokalizowany będzie w miejscowości Łubna, w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, gwarantującej szybkie połączenie z Warszawą (poprzez ulicę Puławską) i węzłem komunikacyjnym w Górze Kalwarii.
O Real Management S.A.
Real Management S.A. jest dynamicznie rozwijającą się spółką deweloperską, powstałą w 2002 roku. Działalność firmy koncentruje się w sektorze nieruchomości produkcyjno-przemysłowych i mieszkaniowych.. Innowacyjność i efektywne zarządzanie – to czynniki, pozwalające spółce na stały rozwój i ekspansję w sektorze nieruchomości. Od początku działalności Real Management S.A. zrealizował projekty komercyjne i mieszkaniowe o powierzchni 265 000 mkw. Wśród nich znajdują się m.in. kompleks biurowy Bolero Office Park, osiedla domów jednorodzinnych premium Rezydencje Pałacowa i Rezydencje Chojnów, centra produkcyjno-przemysłowe Good Point oraz parki convenience Przyczółkowska Vis a Vis i Point.44.
Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe lata, Real Management S.A. planuje realizację kolejnych 500 000 mkw. nowoczesnych powierzchni produkcyjno-przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 000 mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin.
Real Management S.A. jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.