OEX Fulfilio nowym najemcą w parku produkcyjno-przemysłowym Good Point V
Nowym najemcą powierzchni w parku produkcyjno-przemysłowym Good Point V, należącym do Real Management S.A., została spółka OEX Fulfilio Sp. z o. o. specjalizująca się w obsłudze logistycznej sektora e-commerce, programów lojalnościowych oraz materiałów POS. Umowa ma charakter długoterminowy, a przekazanie najemcy łącznie 14 550 mkw., w tym 13 250 mkw. powierzchni magazynowej oraz 1 300 mkw. powierzchni biurowej, zaplanowano na I kwartał 2025 roku.
Wynajęta przez spółkę powierzchnia magazynowa zostanie zaadaptowana jako przestrzeń do obsługi logistycznej (magazynowania, pakowania oraz wysyłki B2B i B2C) sektora e-commerce oraz kompleksowego zarządzania materiałami POS. Najemca planuje w nowo wynajętym obiekcie zaaranżować również swoją główną siedzibę. Powierzchnia biurowa zostanie wykończona
i urządzona w wysokim standardzie, tak aby zachować jak najbardziej reprezentacyjny charakter.
Park produkcyjno-przemysłowy Good Point V to kompleks, w którego skład wejdą 4 budynki obejmujące łącznie 45 000 mkw. powierzchni najmu.
Kompleks zaprojektowany został zgodnie z normami ESG, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości oraz bezpieczeństwa. Deweloper opracowuje również Zielony Standard Budynków Magazynowych, który będzie uzupełnieniem strategii ESG. Działka, na której położony jest Good Point V, charakteryzuje się obszernymi terenami zielonymi co w przypadku tego typu parków produkcyjno-przemysłowych stanowi rzadkość. Na terenie kompleksu znajdują się również dwa stawy pogliniankowe, które dodatkowo uatrakcyjniają krajobraz. W planach dewelopera jest również zrealizowanie na terenie Good Point V obszaru rekreacyjnego dla pracowników magazynów. Inwestycja Good Point V została zaprojektowana z uwzględnieniem standardów zrównoważonego, ekologicznego budownictwa i otrzyma Certyfikat BREEAM, na poziomie Excellent.
– Good Point V to kolejny projekt Real Management S.A, który już na etapie przygotowań do realizacji cieszy dużym zainteresowaniem ze strony najemców. Obecnie ponad 80% dostępnej powierzchni jest już wynajęte, pomimo że rozpoczęcie budowy kompleksu planowane jest na koniec 2023 roku. Przewidujemy, że termin zakończenia budowy całej inwestycji przypadnie na IV kwartał 2024 roku – powiedziała Anna Borowski, Leasing Manager, Real Management S.A.
Park zlokalizowany będzie w miejscowości Łubna, w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, gwarantującej szybkie połączenie z Warszawą (poprzez ulicę Puławską) i węzłem komunikacyjnym w Górze Kalwarii.
O Real Management S.A.
Real Management S.A. jest dynamicznie rozwijającą się spółką deweloperską, powstałą w 2002 roku. Działalność firmy koncentruje się w sektorze nieruchomości produkcyjno-przemysłowych i mieszkaniowych.. Innowacyjność i efektywne zarządzanie – to czynniki, pozwalające spółce na stały rozwój i ekspansję w sektorze nieruchomości. Od początku działalności Real Management S.A. zrealizował projekty komercyjne i mieszkaniowe o powierzchni 265 000 mkw. Wśród nich znajdują się m.in. kompleks biurowy Bolero Office Park, osiedla domów jednorodzinnych premium Rezydencje Pałacowa i Rezydencje Chojnów, centra produkcyjno-przemysłowe Good Point oraz parki convenience Przyczółkowska Vis a Vis i Point.44.
Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe lata, Real Management S.A. planuje realizację kolejnych 500 000 mkw. nowoczesnych powierzchni produkcyjno-przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 000 mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin.
Real Management S.A. jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.