Ogólnopolski Dzień Otwarty w Grupie Murapol
W wybranych biurach sprzedaży na terenie całego kraju w najbliższą sobotę, 29 sierpnia, Grupa Murapol organizuje Ogólnopolski Dzień Otwarty. Wydarzenie odbędzie się w ramach kampanii „Lato w domu? Kup mieszkanie na wakacje lub wynajem. Wakacyjna promocja cenowa”. Oprócz wysokich rabatów dostępnych w ramach promocji cenowej deweloper ma dla klientów niespodziankę w postaci karty podarunkowej o wartości 1000 zł na zakup sprzętu RTV/AGD. Co zrobić, by ją otrzymać?
Grupa Murapol w ramach kampanii „Lato w domu? Kup mieszkanie na wakacje lub wynajem. Wakacyjna promocja cenowa” przygotowała dla swoich klientów pulę 199 mieszkań objętych promocją. Średnia kwota rabatu na lokale z tej puli wynosi aż 39 tys. zł. Dzięki temu można spełnić marzenie o własnym mieszkaniu i jednocześnie zadbać o swoje finanse. Dla szukających atrakcyjnego sposobu na ulokowanie środków w nieruchomości, to z kolei warta rozważenia okazja inwestycyjna.
Przyjdź do biura sprzedaży i zapytaj o promocyjną pulę mieszkań
O wakacyjnej ofercie i nie tylko będzie można osobiście porozmawiać z doradcami dewelopera w sobotę, 29 sierpnia. Właśnie wtedy odbędzie się Ogólnopolski Dzień Otwarty w Grupie Murapol. Wydarzenie zaplanowano w godzinach 9:00 – 14:00 w biurach sprzedaży w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdyni, Łodzi, Katowicach, Toruniu, Gliwicach, Mikołowie, Tychach oraz w Siewierzu, Wrocławiu i Wieliczce. W biurach dewelopera będzie też można skorzystać z porady doradców kredytowych. Eksperci bezpłatnie wyliczą zdolność klienta i na tej podstawie znajdą najbardziej opłacalną propozycję zakupu nowego mieszkania spośród bankowych ofert.
Oszczędź dzięki rabatom, a po zakupie mieszkania otrzymasz podarunek
Dostępny w cenie wybranych lokali z wakacyjnej puli promocyjnej smart home w wersji premium to szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które realnie przekładają się na oszczędności sięgające nawet 23% w skali roku. System Murapol Appartme wyróżnia się na tle tego typu rozwiązań oferowanych przez branżę deweloperską. Przede wszystkim daje możliwość sterowania mediami w mieszkaniu zarówno za pomocą aplikacji mobilnej, jak i unikatowego wśród deweloperów rozwiązania - manualnego przycisku - tzw. funkcji hotelowej. Ponadto większość mieszkań posiada pakiet antysmogowy, który zapewnia czyste powietrze w mieszkaniu niezależnie od aury na zewnątrz. W ramach promocji klienci, którzy wybiorą lokale z wakacyjnej puli mogą zyskać w cenie mieszkania także miejsce parkingowe. Średni rabat na nowe mieszkania możliwy do uzyskania dzięki promocji wynosi aż 39 tys. zł! Ale to nie wszystko.
Z okazji Ogólnopolskiego Dnia Otwartego, oprócz atrakcyjnego rabatu, deweloper przygotował dla Klientów specjalny prezent - kartę podarunkową o wartości 1 000 zł. Klient otrzyma ją jeśli podczas Dnia Otwartego zarezerwuje mieszkanie objęte wakacyjną promocją cenową, a następnie podpisze umowę deweloperską w terminie wynikającym z harmonogramu i wpłaci min. 30% ceny mieszkania.
Skorzystaj z promocji w najbliższą sobotę
Warto podkreślić, że Grupa Murapol oferuje mieszkania w segmentach popularnym i tzw. affordable premium (przystępne cenowo o wyższym standardzie), które są wg ekspertów postrzegane jako atrakcyjne zarówno na własny użytek, na wynajem, lub przyszłościowo - do odsprzedaży z zyskiem. To tym bardziej powinno skłonić, do wizyty w wybranych biurach sprzedaży podczas Ogólnopolskiego Dnia Otwartego w Grupie Murapol. Pula mieszkań objętych promocją jest ograniczona. Dlatego nie warto zwlekać, tylko już teraz zapoznać się z promocyjną ofertą dewelopera w swoim mieście. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Grupy Murapol.
II etap inwestycji Bemosphere na finiszu
Mieszkanie #naStart z kredytem 0% i gość specjalny na Mieszkaniowym Dniu Otwarty
ATLAS wspiera Fachowców – nowe szkolenia z M-systemu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.