Ogólnopolski Dzień Otwarty w Grupie Murapol
W wybranych biurach sprzedaży na terenie całego kraju w najbliższą sobotę, 29 sierpnia, Grupa Murapol organizuje Ogólnopolski Dzień Otwarty. Wydarzenie odbędzie się w ramach kampanii „Lato w domu? Kup mieszkanie na wakacje lub wynajem. Wakacyjna promocja cenowa”. Oprócz wysokich rabatów dostępnych w ramach promocji cenowej deweloper ma dla klientów niespodziankę w postaci karty podarunkowej o wartości 1000 zł na zakup sprzętu RTV/AGD. Co zrobić, by ją otrzymać?
Grupa Murapol w ramach kampanii „Lato w domu? Kup mieszkanie na wakacje lub wynajem. Wakacyjna promocja cenowa” przygotowała dla swoich klientów pulę 199 mieszkań objętych promocją. Średnia kwota rabatu na lokale z tej puli wynosi aż 39 tys. zł. Dzięki temu można spełnić marzenie o własnym mieszkaniu i jednocześnie zadbać o swoje finanse. Dla szukających atrakcyjnego sposobu na ulokowanie środków w nieruchomości, to z kolei warta rozważenia okazja inwestycyjna.
Przyjdź do biura sprzedaży i zapytaj o promocyjną pulę mieszkań
O wakacyjnej ofercie i nie tylko będzie można osobiście porozmawiać z doradcami dewelopera w sobotę, 29 sierpnia. Właśnie wtedy odbędzie się Ogólnopolski Dzień Otwarty w Grupie Murapol. Wydarzenie zaplanowano w godzinach 9:00 – 14:00 w biurach sprzedaży w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdyni, Łodzi, Katowicach, Toruniu, Gliwicach, Mikołowie, Tychach oraz w Siewierzu, Wrocławiu i Wieliczce. W biurach dewelopera będzie też można skorzystać z porady doradców kredytowych. Eksperci bezpłatnie wyliczą zdolność klienta i na tej podstawie znajdą najbardziej opłacalną propozycję zakupu nowego mieszkania spośród bankowych ofert.
Oszczędź dzięki rabatom, a po zakupie mieszkania otrzymasz podarunek
Dostępny w cenie wybranych lokali z wakacyjnej puli promocyjnej smart home w wersji premium to szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które realnie przekładają się na oszczędności sięgające nawet 23% w skali roku. System Murapol Appartme wyróżnia się na tle tego typu rozwiązań oferowanych przez branżę deweloperską. Przede wszystkim daje możliwość sterowania mediami w mieszkaniu zarówno za pomocą aplikacji mobilnej, jak i unikatowego wśród deweloperów rozwiązania - manualnego przycisku - tzw. funkcji hotelowej. Ponadto większość mieszkań posiada pakiet antysmogowy, który zapewnia czyste powietrze w mieszkaniu niezależnie od aury na zewnątrz. W ramach promocji klienci, którzy wybiorą lokale z wakacyjnej puli mogą zyskać w cenie mieszkania także miejsce parkingowe. Średni rabat na nowe mieszkania możliwy do uzyskania dzięki promocji wynosi aż 39 tys. zł! Ale to nie wszystko.
Z okazji Ogólnopolskiego Dnia Otwartego, oprócz atrakcyjnego rabatu, deweloper przygotował dla Klientów specjalny prezent - kartę podarunkową o wartości 1 000 zł. Klient otrzyma ją jeśli podczas Dnia Otwartego zarezerwuje mieszkanie objęte wakacyjną promocją cenową, a następnie podpisze umowę deweloperską w terminie wynikającym z harmonogramu i wpłaci min. 30% ceny mieszkania.
Skorzystaj z promocji w najbliższą sobotę
Warto podkreślić, że Grupa Murapol oferuje mieszkania w segmentach popularnym i tzw. affordable premium (przystępne cenowo o wyższym standardzie), które są wg ekspertów postrzegane jako atrakcyjne zarówno na własny użytek, na wynajem, lub przyszłościowo - do odsprzedaży z zyskiem. To tym bardziej powinno skłonić, do wizyty w wybranych biurach sprzedaży podczas Ogólnopolskiego Dnia Otwartego w Grupie Murapol. Pula mieszkań objętych promocją jest ograniczona. Dlatego nie warto zwlekać, tylko już teraz zapoznać się z promocyjną ofertą dewelopera w swoim mieście. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Grupy Murapol.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.