Komunikaty PR

Ogrody w Galerii Północnej pomagają budować relacje z lokalną społecznością

2023-11-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Jak zapewniają przedstawiciele obiektu, sukces atrakcji to przede wszystkim zasługa jej charakteru. – Ogrody w Północnej to nie tylko „zielona oaza” w mieście, to miejsce, które łączy w sobie ekologię, rozrywkę, relaks i rekreację, przez co jest wyjątkowe na mapie stolicy – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Północnej.

– Odwiedzający znajdują tu m.in. stworzone pośród bioróżnorodnej roślinności aleje, ciekawie zaaranżowaną strefę kawiarnianą, place zabaw dla dzieci, mural 3D, ale także jedyną na dachu centrum handlowego w Polsce tężnię solankową. To elementy, które tworzą niepowtarzalny klimat tego miejsca i przyciągają mieszkańców Warszawy oraz dalszych zakątków regionu, a nawet turystów – dodaje.

Ale nie tylko one decydują o wyjątkowości. W 2023 roku do ogrodów przeciągały także wydarzenia, dzięki którym ta pełna roślinności przestrzeń stała się miejscem, które integrowało i bawiło lokalną społeczność, zapewniając jej różne formy relaksu w mieście i międzypokoleniowej rozrywki.

Swój potencjał ogród pokazał już na otwarcie sezonu. Tylko w pierwszym miesiącu miejsce odwiedziło ponad 71,8 tys. osób. Sam dwudniowy piknik na start sezonu, który zainaugurował dwutygodniową aranżację ogrodów w stylu boho, przyciągnął aż 9,6 tys. osób, czyli trzy razy więcej niż w weekend, w którym nie odbywa się tu żadna impreza.

Wakacje tylko poprawiły ten wynik. Tym bardziej, że latem zorganizowano tu łącznie niemal 100 różnych aktywności. Odwiedzający ogrody mogli posłuchać muzyki na żywo, a wieczorami grał DJ zapewniony przez lokal Grill%Bear. Ponadto galeria przygotowała plenerowe czytanie bajek dla dzieci, a w weekendy jogę na dachu, którą prowadzili instruktorzy z klubu fitness Zdrofit.

Sezon wakacyjny także przyniósł rekordową frekwencję. Łącznie w lipcu i sierpniu ogrody odwiedziło ponad 168 tys. osób. Był to najlepszy wynik wakacyjny w historii tego miejsca. Same tylko otwarte zajęcia z jogi, które w tym roku były lokalnym hitem, przyciągnęły aż 1,4 tys. osób.

– Ogrody to nie tylko miejsce, dzięki któremu jesteśmy w stanie ciekawie zagospodarować mieszkańcom czas wolny, to przestrzeń, która jest jedynym z fundamentów naszej strategii community relations. Jej niezobowiązujący i organiczny charakter sprawia, że lokalna społeczność z łatwością się tu integruje – mówi Roman Bugajczyk.

– Tym bardziej, że każdy odwiedzający ogrody sam wybiera to, jak chce tu spędzić czas. Może to być np. piknik na trawie, wypoczynek przy tężni solankowej czy kole wodnym, zabawa z dzieckiem na placu zabaw, kawa w strefie gastronomicznej lub udział w jednym z wielu organizowanych tu wydarzeń – dodaje.

Ten integracyjny charakter miejsca widać było też w październiku, kiedy otwarto „Dyniowy Ogród” zainspirowany m.in. amerykańskimi farmami i Halloween. Działającą miesiąc przestrzeń z tysiącami dyń, labiryntem ze słomy i wrzosowiskiem odwiedziło ponad 110 tys. osób. Stała się ona też czymś więcej niż tylko sezonową atrakcją.

– To miejsce, które dostarcza mieszkańcom radości, buduje emocjonalny związek z obiektem i pokazuje, że jesteśmy czymś znacznie więcej dla lokalnej społeczności niż tylko przestrzenią handlową. Przez to stajemy się bliżsi. Zmienia to postrzeganie obiektu, który staje się częścią życia stale rozrastające się dzielnicy i codzienności jej mieszkańców – mówi dyrektor obiektu.

– Co więcej, działalność samych ogrodów Północnej i ich rozwój, stale poszerza funkcje galerii, pozwala nam także pełnić nowe role społeczne, w tym animatora życia kulturalno-rozrywkowego swojego sąsiedztwa. Ten kierunek będziemy umacniać także w 2024 roku, tworząc kolejne poza handlowe powody do wizyty w Północnej – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Producenci drobiu obawiają się liberalizacji handlu z Mercosurem i Ukrainą. Ostrzegają przed zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego w UE

Umowa o wolnym handlu z krajami Mercosur może się okazać zagrożeniem dla polskich i europejskich producentów drobiu – ocenia Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Dziś 25 proc. mięsa z piersi kurczaka spożywanego w UE pochodzi z krajów spoza Wspólnoty – ocenia AVEC. Dodatkowy kontyngent z krajów Ameryki Południowej w wysokości 180 tys. t oznacza, że łącznie importowalibyśmy do UE 1,1 mln t mięsa drobiowego. Unijnych producentów niepokoją też stosunki handlowe z Ukrainą.

Prawo

Eksperci apelują o zmiany w konstrukcji podatków od nieruchomości. Danina od wartości byłaby bardziej sprawiedliwa i transparentna

Polska jest jednym z nielicznych unijnych państw, gdzie wysokość podatku od nieruchomości zależy od jej powierzchni, a nie wartości. Dyskusja nad zmianą systemu toczy się w Polsce od kilku dekad, ale hamują ją przede wszystkim obawy społeczne o wzrost daniny. Eksperci jednak przekonują, że podwyżki podatku od nieruchomości nie muszą iść w parze ze zmianą, a nowe rozwiązanie byłoby bardziej sprawiedliwe i z korzyścią dla transparentności rynku oraz samorządów.

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.