Komunikaty PR

Ogrody w Galerii Północnej pomagają budować relacje z lokalną społecznością

2023-11-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Jak zapewniają przedstawiciele obiektu, sukces atrakcji to przede wszystkim zasługa jej charakteru. – Ogrody w Północnej to nie tylko „zielona oaza” w mieście, to miejsce, które łączy w sobie ekologię, rozrywkę, relaks i rekreację, przez co jest wyjątkowe na mapie stolicy – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Północnej.

– Odwiedzający znajdują tu m.in. stworzone pośród bioróżnorodnej roślinności aleje, ciekawie zaaranżowaną strefę kawiarnianą, place zabaw dla dzieci, mural 3D, ale także jedyną na dachu centrum handlowego w Polsce tężnię solankową. To elementy, które tworzą niepowtarzalny klimat tego miejsca i przyciągają mieszkańców Warszawy oraz dalszych zakątków regionu, a nawet turystów – dodaje.

Ale nie tylko one decydują o wyjątkowości. W 2023 roku do ogrodów przeciągały także wydarzenia, dzięki którym ta pełna roślinności przestrzeń stała się miejscem, które integrowało i bawiło lokalną społeczność, zapewniając jej różne formy relaksu w mieście i międzypokoleniowej rozrywki.

Swój potencjał ogród pokazał już na otwarcie sezonu. Tylko w pierwszym miesiącu miejsce odwiedziło ponad 71,8 tys. osób. Sam dwudniowy piknik na start sezonu, który zainaugurował dwutygodniową aranżację ogrodów w stylu boho, przyciągnął aż 9,6 tys. osób, czyli trzy razy więcej niż w weekend, w którym nie odbywa się tu żadna impreza.

Wakacje tylko poprawiły ten wynik. Tym bardziej, że latem zorganizowano tu łącznie niemal 100 różnych aktywności. Odwiedzający ogrody mogli posłuchać muzyki na żywo, a wieczorami grał DJ zapewniony przez lokal Grill%Bear. Ponadto galeria przygotowała plenerowe czytanie bajek dla dzieci, a w weekendy jogę na dachu, którą prowadzili instruktorzy z klubu fitness Zdrofit.

Sezon wakacyjny także przyniósł rekordową frekwencję. Łącznie w lipcu i sierpniu ogrody odwiedziło ponad 168 tys. osób. Był to najlepszy wynik wakacyjny w historii tego miejsca. Same tylko otwarte zajęcia z jogi, które w tym roku były lokalnym hitem, przyciągnęły aż 1,4 tys. osób.

– Ogrody to nie tylko miejsce, dzięki któremu jesteśmy w stanie ciekawie zagospodarować mieszkańcom czas wolny, to przestrzeń, która jest jedynym z fundamentów naszej strategii community relations. Jej niezobowiązujący i organiczny charakter sprawia, że lokalna społeczność z łatwością się tu integruje – mówi Roman Bugajczyk.

– Tym bardziej, że każdy odwiedzający ogrody sam wybiera to, jak chce tu spędzić czas. Może to być np. piknik na trawie, wypoczynek przy tężni solankowej czy kole wodnym, zabawa z dzieckiem na placu zabaw, kawa w strefie gastronomicznej lub udział w jednym z wielu organizowanych tu wydarzeń – dodaje.

Ten integracyjny charakter miejsca widać było też w październiku, kiedy otwarto „Dyniowy Ogród” zainspirowany m.in. amerykańskimi farmami i Halloween. Działającą miesiąc przestrzeń z tysiącami dyń, labiryntem ze słomy i wrzosowiskiem odwiedziło ponad 110 tys. osób. Stała się ona też czymś więcej niż tylko sezonową atrakcją.

– To miejsce, które dostarcza mieszkańcom radości, buduje emocjonalny związek z obiektem i pokazuje, że jesteśmy czymś znacznie więcej dla lokalnej społeczności niż tylko przestrzenią handlową. Przez to stajemy się bliżsi. Zmienia to postrzeganie obiektu, który staje się częścią życia stale rozrastające się dzielnicy i codzienności jej mieszkańców – mówi dyrektor obiektu.

– Co więcej, działalność samych ogrodów Północnej i ich rozwój, stale poszerza funkcje galerii, pozwala nam także pełnić nowe role społeczne, w tym animatora życia kulturalno-rozrywkowego swojego sąsiedztwa. Ten kierunek będziemy umacniać także w 2024 roku, tworząc kolejne poza handlowe powody do wizyty w Północnej – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 11:32

Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem

Guess Poland jest najemcą biurowym Elektrowni Powiśle od 2018 roku. Po 6 latach od podpisania pierwszej umowy, globalna marka lifestyle’owa zdecydowała się przedłużyć najem o kolejne lata, a także dokonać ekspansji na większą
Nieruchomości Skyliner w 100% wynajęty
2024-07-24 | 11:00

Skyliner w 100% wynajęty

Karimpol Polska podpisał właśnie umowę najmu na ostatnią wolną przestrzeń biurową w warszawskim biurowcu Skyliner. W ramach porozumienia najemca - jeden z czołowych deweloperów
Nieruchomości Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
2024-07-24 | 08:00

Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym

Niewiele czasu pozostało, by skorzystać z lipcowej promocji Grupy Murapol, w ramach której deweloper postawił do dyspozycji klientów 260 mieszkań i apartamentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.