Komunikaty PR

Osiedle Foresta w pełni sprzedane

2021-01-11  |  11:30

Dekpol Deweloper sprzedał wszystkie mieszkania na Osiedlu Foresta, zlokalizowanym na gdańskiej Morenie. W ramach inwestycji powstało łącznie 157 mieszkań w pięciu kameralnych budynkach. Projekt wyróżniają zielone tarasy na dachach o powierzchni liczącej nawet ponad 60 m2.

Dekpol Deweloper sprzedał ostatnie mieszkanie w ramach wybudowanego Osiedla Foresta. Inwestycja została zrealizowana w Gdańsku przy ulicy Myśliwskiej, w dzielnicy Piecki-Migowo, popularnie zwanej Moreną.

Osiedle Foresta składa się z pięciu kameralnych budynków o nowoczesnej, minimalistycznej architekturze i kaskadowej zabudowie. W ramach osiedla powstało 157 komfortowych lokali 2-, 3- i 4-pokojowych o powierzchniach od 38 do 157 m2. Wyposażone zostały w inteligentny system sterowania eHome Control pozwalający na zdalne obsługiwanie ogrzewania i oświetlenia za pomocą smartfona lub tabletu. Mieszkania na parterze posiadają ogrodzone ogródki, a lokale na wyższych piętrach słoneczne, przestronne balkony. Charakterystycznym elementem architektonicznym osiedla są zielone tarasy na dachach o powierzchni nawet ponad 60 m2.

W jednym z pięciu budynków wszystkie mieszkania zostały wykończone pod klucz. W pozostałych czterech budynkach właściciele mogli skorzystać z oferty jednego z trzech dostępnych pakietów wykończenia mieszkań. „Gotowe do zamieszkania mieszkania cieszyły się ogromnym zainteresowaniem klientów. Zakup zaaranżowanego przez architektów oraz w pełni wykończonego lokalu okazał się rozwiązaniem korzystnym zarówno pod względem oszczędności czasu ale również niższych kosztów. Coraz więcej osób wybiera taką opcję zakupu mieszkania. Realizację pod klucz oferujemy także w innych naszych inwestycjach” - powiedział Sebastian Barandziak, Prezes Dekpol Deweloper.

W obecnej ofercie Dekpol Deweloper na terenie Gdańska znajdują się m.in. mieszkania powstające w ramach inwestycji: Pastelowe, Lazur Park, Villa Neptun oraz apartamenty w luksusowym projekcie Sol Marina.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.