Komunikaty PR

Osiedle Horizon w Gdańsku – drugi etap już w sprzedaży

2021-10-11  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Żarska
Drawbridge Media

ul. Nowogrodzka 10 lok. 6
00-511 Warszawa
k.zarska|drawbridge.pl| |k.zarska|drawbridge.pl
601 888 957
www.jwc.pl

Do sprzedaży trafiła pula mieszkań z drugiego etapu osiedla Horizon,  kompleksu budynków premium, zlokalizowanego w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Gdańska – Letnicy. Powstanie w nim łącznie 629 mieszkań o powierzchni od 26 do 98 m kw. Budowę J.W. Construction rozpoczął w marcu tego roku, a jej zakończenie, zgodnie z umową podpisaną z Generalnym Wykonawcą PORR S.A., nastąpi za niespełna dwa lata.

 

- Mieszkania w tej inwestycji sprzedajemy niemal „od ręki”. Oprócz popytu inwestycyjnego, za sprawą między innymi poluzowania kryteriów udzielania kredytów mieszkaniowych, obserwujemy duże zainteresowanie klientów zakupem mieszkań na własne potrzeby. Bardzo nas cieszy, że klientom podoba się ten projekt. Z siedemnastopiętrowego budynku, który właśnie wprowadziliśmy do sprzedaży roztacza się piękny widok na panoramę miasta i zatokę. Łącznie zaprojektowaliśmy tu 191 lokali. Mieszkanie 1-, 2- lub 3-pokojowe o powierzchni od 32 do 57 m kw. można kupić już teraz - mówi Małgorzata Ostrowska, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w J.W. Construction.

O atrakcyjności osiedla Horizon decyduje bliskość plaży i parków, doskonała komunikacja z centrum Gdańska, i przede wszystkim, projekt architektoniczny. Każde z mieszkań ma balkon, loggię lub taras. Z lokali na najwyższych piętrach będzie można oglądać panoramę miasta, port i zatokę. Na zielonych dachach budynków zaprojektowano strefę rekreacyjną dostępną dla wszystkich mieszkańców. Jednak zielone dachy to nie tylko przestrzeń do wypoczynku. To walor ekologiczny osiedla i energooszczędność.

- Troska o obniżanie temperatury w mieście i oczyszczanie powietrza z dwutlenku węgla, to trend, któremu deweloperzy realizujący swoje inwestycje w Gdańsku, jednym z pierwszych miast, które zauważyło zalety zielonych dachów, podporządkowują się od wielu lat. Zielone dachy są też doskonałą barierą termoizolacyjną budynków, co przełoży się na mniejsze zużycie energii potrzebnej zarówno do ogrzania, jak też schłodzenia istniejących w nich mieszkań - mówi Małgorzata Ostrowska.

Partery budynków w Osiedlu Horizon przeznaczone są na lokale usługowe, łącznie będzie ich 9, a podziemia na halę garażową, gdzie będą też wydzielone miejsca na rowery. Kilometry ścieżek rowerowych w bliskim otoczeniu inwestycji to gratka zarówno dla osób młodych, które prowadzą aktywny tryb życia, jak też rodzin z dziećmi. Na terenie osiedla znajdzie się miejsce na plac zabaw dla dzieci. Do plaży jest zaledwie 20 min spacerem. Doskonała infrastruktura handlowo-usługowa i kulturalno-edukacyjna Letnicy, bliskość stadionu piłkarskiego i Centrum Wystawienniczo-Kongresowego AmberExpo, zapewni mieszkańcom Osiedla Horizon dostęp do wydarzeń sportowo-rozrywkowych.

 

Sąsiedztwo Drogi Zielonej, jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych Gdańska, wygodny wyjazd w kierunku obwodnicy południowej, Autostrady A1 oraz dróg ekspresowych w kierunku Warszawy, Łodzi i Szczecina, dojazd samochodem do centrum w zaledwie 11 minut i do lotniska – 25, to ważne atuty Letnicy.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Drawbridge Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.