Komunikaty PR

Osiedle Zielone sprzedane w całości

2020-12-29  |  10:00

Dekpol Deweloper sprzedał wszystkie mieszkania w ramach inwestycji Osiedle Zielone, zlokalizowanej w gdańskiej dzielnicy Jasień. W zrealizowanym i oddanym do użytkowania ostatnim budynku C4 powstały 42 przestronne mieszkania. Inwestycję wyróżnia nowoczesna architektura i przemyślany układ pomieszczeń w lokalach.

Dekpol Deweloper zakończył realizację bardzo popularnej wśród klientów inwestycji Osiedle Zielone. W ramach budynku C4 zostało sprzedane ostatnie gotowe mieszkanie.

„Osiedle Zielone to jedna z naszych najbardziej popularnych inwestycji. Kameralny zespół budynków wielorodzinnych o niskiej zabudowie powstał w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Jasień. O atrakcyjności i popularności projektu stanowił zarówno funkcjonalny rozkład pomieszczeń oraz doskonała lokalizacja z łatwym dostępem do transportu miejskiego, gwarantującego wygodny dojazd do wszystkich dzielnic miasta” - powiedział Sebastian Barandziak, Prezes Dekpol Deweloper.

Kompleks Osiedle Zielone powstał w malowniczym otoczeniu przyrody i w pobliżu rozwiniętej infrastruktury handlowo-usługowej. Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Potęgowskiej, w południowej części Gdańska, pomiędzy ul. Armii Krajowej i obwodnicą trójmiejską oraz na wschód od Jeziora Jasień. Cały projekt charakteryzowała m.in. nowoczesna architektura i przemyślany układ pomieszczeń. W budynku C4 powstały łącznie 42 mieszkania o metrażach od 39 do 77 m2 oraz rozkładzie od 2 do 4 pokoi. Do lokali na parterze przynależą przestronne tarasy i ogródki, a do tych na wyższych kondygnacjach słoneczne balkony i loggie.

W obecnej ofercie Dekpol Deweloper na terenie Gdańska znajdują się m.in. mieszkania powstające w ramach inwestycji: Foresta, Pastelowe, Lazur Park, Villa Neptun oraz apartamenty w luksusowym projekcie Sol Marina.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.