P.A. NOVA S.A. otwiera nowe obiekty handlowe
P.A. NOVA S.A. OTWIERA NOWY PARK HANDLOWY W KŁODZKU ORAZ DRUGI ETAP INWESTYCJI W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
P.A. NOVA S.A., jedna z wiodących firm branży retail w Polsce, ogłosiła otwarcie nowego parku handlowego w Kłodzku oraz drugiego etapu inwestycji w Ząbkowicach Śląskich. Wydarzenia te stanowią kolejny krok w realizacji strategicznych celów firmy na polskim rynku nieruchomości komercyjnych.
Kotlina Kłodzka, z populacją wynoszącą około 150 000 mieszkańców, zyskuje park handlowy, zlokalizowany w Kłodzku, o powierzchni ponad 17 000 m², ze zróżnicowaną ofertą - skierowaną do szerokiego grona klientów. Wśród najemców znajdą się popularne sieci handlowe, takie jak Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay czy osobno ulokowany na ponad 10 000 m² market budowlany Castorama. Dzięki temu mieszkańcy Kłodzka i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do bogatej oferty zakupowej i usługowej, bez konieczności długich podróży. Otwarcie zaplanowane na 29 marca br.
Inwestycja w Ząbkowicach Śląskich obejmuje poszerzenie oferty istniejącego już parku handlowego o kolejne 1 500 m² powierzchni handlowej. Wśród nowych najemców znajdą się Jysk oraz Kakadu. Otwarcie sklepów tych marek sprawi, że mieszkańcy Ząbkowic Śląskich i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do jeszcze szerszej oferty zakupowej, co przyczyni się do podniesienia jakości życia w rejonie. Uruchomienie drugiego etapu nastąpi również 29 marca br.
Otwarcie nowego parku handlowego oraz zwiększenie oferty w istniejącym i dobrze znanym już punkcie na mapie retail, to kolejne kroki w strategii rozwoju P.A. NOVA S.A. na polskim rynku. Firma kontynuuje swoją działalność, skupiając się na tworzeniu nowoczesnych, atrakcyjnych przestrzeni handlowych, które odpowiadają na potrzeby mieszkańców oraz przyczyniają się do wzrostu gospodarczego w branży retail.
# # #
O spółce:
P.A. NOVA S.A. jest notowaną na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie grupą kapitałową z 35 letnim doświadczeniem, która swoją działalnością obejmuje generalne wykonawstwo budowlane, usługi deweloperskie powierzchni handlowych i przemysłowych, pracownię architektury i urbanistyki, zarządzanie obiektami komercyjnymi, rozwój nowych technologii w obszarze cyfryzacji przedsiębiorstw i Przemysłu 4.0. www.panova.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.