Panattoni kupuje grunt na warszawskim Annopolu i tworzy kolejny park City Logist
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, zakupił działkę o powierzchni 8,2 ha na warszawskim Annopolu. Deweloper zrealizuje tu City Logistics Warsaw IV, które zajmie ok. 40 000 m kw. Dwa obiekty w ramach parku powstaną w atrakcyjnej lokalizacji, przy drodze S8 pozwalającej na sprawny transport krajowy i zagraniczny. Inwestycja położona będzie także w bezpośrednim sąsiedztwie pętli tramwajowej. City Logistics Warsaw IV to już szósta realizacja w ramach koncepcji City Logistics w Warszawie.
Blisko ludzi, blisko Europy. City Logistics Warsaw IV w idealnej lokalizacji. City Logistics Warsaw IV powstanie na działce o powierzchni 8,2 ha i będzie składać się z dwóch hal o łącznej powierzchni 40 000 m kw. Inwestycja zostanie wybudowana w doskonałej lokalizacji, tuz obok pętli tramwajowej. Dzięki niej przyszli pracownicy parku, będą mogli dotrzeć do centrum miasta w ok. 30 minut. Ponadto, niecałe 2 km od inwestycji położona będzie finalizowana stacja drugiej linii metra - Bródno. City Logistics Warsaw IV znajdzie się przy drodze S8, która zapewnia wygodny transport do ważnych ośrodków logistycznych w Polsce – Białystok, Poznań oraz dalej do Niemiec.
Na korzystną lokalizację zwraca również uwagę Marek Dobrzycki, Managing Director z Panattoni: „Umiejscowienie naszej nowej inwestycji na Annopolu wiąże się z szeregiem korzyści. Po pierwsze to doskonała baza dla najemców, dzięki bezpośredniemu połączeniu z Białymstokiem i Poznaniem, czy dalej z Niemcami. Po drugie, obiekt będzie doskonale skomunikowany z resztą miasta, co zagwarantuje dostęp do pracowników. Połączenia tramwajowe oraz nieodległa stacja metra Bródno pozwolą na sprawne dotarcie z niemal każdej części stolicy”. – oraz dodaje – „Nie można również zapominać, że Annopol to historyczna tkanka przemysłowa Warszawy, a lokalizacja nie wchodzi w konflikt z zabudową mieszkalną. Wszystko to tworzy doskonały klimat do prowadzenia działalności w ramach City Logistics Warsaw IV.
City Logistics po raz kolejny. Panattoni nie zwalnia tempa. City Logistics Warsaw IV to już szósta inwestycja w obszarze City Logistics w stolicy. Poza Warszawą wciąż rozwijane są te projekty we Wrocławiu, w Katowicach, Łodzi czy Poznaniu - obecnie deweloper dostarczył ok. 200 000 m kw. powierzchni w ramach miejskiej logistyki, będąc w trakcie budowy kolejnych 100 000 m kw.
Wysoka aktywność Panattoni Europe w tym obszarze, to reakcja na zwiększające się potrzeby na obiekty wewnątrz aglomeracji. Coraz większa liczba mieszkańców dużych miast oraz rosnąca popularność e-commerce sprawiają, że firmy chcą być jak najbliżej swoich klientów.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.