Komunikaty PR

Panattoni kupuje grunt na warszawskim Annopolu i tworzy kolejny park City Logist

2021-01-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, zakupił działkę o powierzchni 8,2 ha na warszawskim Annopolu. Deweloper zrealizuje tu City Logistics Warsaw IV, które zajmie ok. 40 000 m kw. Dwa obiekty w ramach parku powstaną w atrakcyjnej lokalizacji, przy drodze S8 pozwalającej na sprawny transport krajowy i zagraniczny. Inwestycja położona będzie także w bezpośrednim sąsiedztwie pętli tramwajowej. City Logistics Warsaw IV to już szósta realizacja w ramach koncepcji City Logistics w Warszawie.

Blisko ludzi, blisko Europy. City Logistics Warsaw IV w idealnej lokalizacji. City Logistics Warsaw IV powstanie na działce o powierzchni 8,2 ha i będzie składać się z dwóch hal o łącznej powierzchni 40 000 m kw. Inwestycja zostanie wybudowana w doskonałej lokalizacji, tuz obok pętli tramwajowej. Dzięki niej przyszli pracownicy parku, będą mogli dotrzeć do centrum miasta w ok. 30 minut. Ponadto, niecałe 2 km od inwestycji położona będzie finalizowana stacja drugiej linii metra - Bródno. City Logistics Warsaw IV znajdzie się przy drodze S8, która zapewnia wygodny transport do ważnych ośrodków logistycznych w Polsce – Białystok, Poznań oraz dalej do Niemiec.

Na korzystną lokalizację zwraca również uwagę Marek Dobrzycki, Managing Director z Panattoni: „Umiejscowienie naszej nowej inwestycji na Annopolu wiąże się z szeregiem korzyści. Po pierwsze to doskonała baza dla najemców, dzięki bezpośredniemu połączeniu z Białymstokiem i Poznaniem, czy dalej z Niemcami. Po drugie, obiekt będzie doskonale skomunikowany z resztą miasta, co zagwarantuje dostęp do pracowników. Połączenia tramwajowe oraz nieodległa stacja metra Bródno pozwolą na sprawne dotarcie z niemal każdej części stolicy”. – oraz dodaje – „Nie można również zapominać, że Annopol to historyczna tkanka przemysłowa Warszawy, a lokalizacja nie wchodzi w konflikt z zabudową mieszkalną. Wszystko to tworzy doskonały klimat do prowadzenia działalności w ramach City Logistics Warsaw IV.

City Logistics po raz kolejny. Panattoni nie zwalnia tempa. City Logistics Warsaw IV to już szósta inwestycja w obszarze City Logistics w stolicy. Poza Warszawą wciąż rozwijane są te projekty we Wrocławiu, w Katowicach, Łodzi czy Poznaniu - obecnie deweloper dostarczył ok. 200 000 m kw. powierzchni w ramach miejskiej logistyki, będąc w trakcie budowy kolejnych 100 000 m kw.

Wysoka aktywność Panattoni Europe w tym obszarze, to reakcja na zwiększające się potrzeby na obiekty wewnątrz aglomeracji. Coraz większa liczba mieszkańców dużych miast oraz rosnąca popularność e-commerce sprawiają, że firmy chcą być jak najbliżej swoich klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.