Komunikaty PR

Panattoni rozwija zielone struktury – Ewelina Ciuchta obejmuje stanowisko ESG Ad

2022-11-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, poszerza struktury związane ze zrównoważonym rozwojem i tworzy stanowisko ESG Advisor. Funkcję objęła Ewelina Ciuchta, wcześniej przez 12 lat szefowa działu Corporate w Agencji Konkret PR - a obecnie Human Signs - obsługującej m.in. Panattoni.

Objęcie stanowiska jest naturalną kontynuacją ostatnich aktywności. Ewelina Ciuchta jest tegoroczną absolwentką studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego - „CSR. Cele Zrównoważonego Rozwoju w strategii firmy”, prowadzonych w ramach współpracy Zespołu Deloitte Sustainability Consulting Central Europe pod kierunkiem Ireny Picholi oraz Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego pod kierunkiem prof. ALK dr hab. Bolesława Rok. Ponadto w ramach obsługi Panattoni przez Agencję Human Signs przez ostatnie 3 lata ściśle zajmowała się tematyką zrównoważonego rozwoju i ESG.

Ewelina Ciuchta jako ESG Advisor zajmie się m.in. doradztwem w zakresie standardów związanych ze zrównoważonym rozwojem, współtworzeniem i koordynacją polityki ESG wraz z raportowaniem niefinansowym, oraz komunikacją w tym zakresie.

To ważne wsparcie dla firmy, która od początku swojej działalności w Europie stawia na zrównoważony rozwój. Firma skutecznie wciela w życie zieloną koncepcję „Go Earthwise with Panattoni” oraz nieustannie rozwija dział Sustainability, odpowiedzialny za wdrażanie zasad polityki ESG w samej firmie, jak i wszystkich - budowanych przez dewelopera - obiektach przemysłowych, poddawanych rygorystycznej ocenie środowiskowej metodą BREEAM na poziomie Excellent.

Ewelina Ciuchta przez 20 lat związana była z branżą Public Relations. Przez ostatnie 12 lat pełniła stanowisko Corporate PR Director w agencji KonkretPR, która w 2020 r. zmieniła szyld na Human Signs. W tym czasie tworzyła i realizowała wielopoziomowe kampanie marketingowe i PR m.in. dla sektora nieruchomości komercyjnych (w tym funduszy), finansowego i logistycznego, ale także branży lifestylowej. Przy wielu projektach była również odpowiedzialna za komunikacje wewnętrzną oraz employer branding. W portfolio obsługiwanych przez jej dział firm był m.in. Villeroy & Boch, Jungheinrich Polska, Heitman (WTT, Marynarska Business Park), Krajowa Izba Doradców Podatkowych, Sage, Dachser, Aston Martin, Diesel, Bacardi. Na rzecz Panattoni działała ostatnie kilkanaście lat.

Ewelina jest absolwentką Zakładu Filozofii Nowożytnej oraz Zakładu Estetyki Instytutu Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie jest kostiumoloźką - tworzy i szyje ubrania do przedstawień teatralnych. Miłośniczka zwierząt, ma dwa adaptowane psy Cane Corso. Wegetarianka od 30 lat.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.