Komunikaty PR

Panattoni sprzedało LaSalle dwa parki miejskie w Warszawie

2020-07-29  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Atrakcyjna „ostatnia mila”. Panattoni i Marvipol Development podpisały umowę sprzedaży Citi Logistics Warsaw Airport I oraz City Logistics Warsaw II na rzecz LaSalle Investment Management, firmy zarządzającej inwestycjami na rynku nieruchomości. Oba parki składają się z nowoczesnych budynków klasy A o powierzchni odpowiednio 10 715 m kw. oraz niemal 14 tys. m kw. Obiekty są w pełni wynajęte a ich atutem jest doskonałe położenie w granicach administracyjnych Warszawy. Citi Logistics Warsaw Airport I mieści się zaledwie 6 km od lotniska i 9 km od centrum stolicy, tuż obok węzła Opacz łączącego trasy S2 oraz S8, zapewniające idealne połączenie zarówno z centrum Warszawy jak i całym krajem. Citi Logistics Warsaw II położony jest z kolei przy ulicy Odlewniczej, w samym sercu industrialno-usługowego Annopola. Dzięki niedużej odległości od Centrum oraz bezpośrednim sąsiedztwie Trasy Toruńskiej park zapewnia regularne i terminowe dostawy na terenie całej Warszawy.

„Parki miejskie cieszą się ogromną popularnością, bo położenie obiektu w obrębie miasta znacznie ułatwia wydajną dystrybucję towarów na końcowym etapie tzw. "ostatniej mili” – tłumaczy Robert Dobrzycki, CEO Panattoni. - To jest szczególnie istotne w przypadku operatorów logistycznych i firm z branży e-commerce. Położenie wewnątrz miasta zapewnia także możliwość korzystania z doskonałej infrastruktury oraz szerokiego zasobu wysoce wykwalifikowanej kadry pracowniczej”.

Uwe Rempis, Managing Director and Fund Manager LaSalle E-REGI, powiedział: „Logistyka od dawna stanowi sektor docelowy dla LaSalle E-REGI, a ostatnie wydarzenia tylko wzmocniły nasz pogląd na klasę aktywów. Biorąc pod uwagę szybki rozwój handlu elektronicznego, rozwijającą się w Polsce krajową infrastrukturę drogową, dostęp do niskich kosztów pracy i relatywnie niskie czynsze w porównaniu z Europą Zachodnią, spodziewamy się, że w nadchodzących latach portfolio będzie miało korzystne fundamenty popytowe, zapewniając długoterminowo zabezpieczony dochód dla funduszu”. 

Parki miejskie oferują uniwersalną i jednocześnie elastyczną powierzchnię, która może być dostosowana do potrzeb klientów różnych branż. Ze względu na swoje położenie w obrębie miast wykorzystywane są nie tylko jako zaplecze operacji logistycznych, ale także na lokalizację biura czy showroomu firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.