Komunikaty PR

Panattoni strategicznym partnerem Akademii Widzewa Łódź

2021-12-30  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, z kolejną inwestycją w sport młodzieżowy. Deweloper został partnerem strategicznym Akademii Widzewa Łódź – 4-krotnego mistrza polski w piłce nożnej. Wsparcie sportowego rozwoju regionu idzie w parze z napędzaniem rozwoju biznesowego i gospodarczego. Panattoni od początku swojej działalności w Łodzi i okolicach dostarczyło blisko 1,7 m kw., stwarzając platformę wzrostu dla setek firm i branż. Oprócz inwestycji w Akademię Widzewa, deweloper jest też sponsorem głównym Akademii BVB im. Łukasza Piszczka w Goczałkowicach-Zdrój.

Wsparcie w drodze do elity. Panattoni po raz kolejny stawia na sport. Lider europejskiego rynku nieruchomości przemysłowych, pomoże w drodze na szczyt jednej z najbardziej zasłużonych drużyn piłkarskich w kraju – Widzewowi Łódź. Od nowego roku deweloper zostanie partnerem strategicznym Akademii klubu, która dzięki wsparciu międzynarodowego przedsiębiorstwa ma stanowić ważne zaplecze dla pierwszego zespołu i napędzać jego rozwój w przyszłości. Współpraca z Panattoni pozwoli wejść klubowi na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy. Łódzka drużyna jest na dobrej drodze do awansu do ekstraklasy, a rozwój akademii będzie kluczowym aspektem w konfrontacji z krajową elitą. Kontrakt między stronami został podpisany do końca czerwca 2022, z możliwością przedłużenia o kolejny rok.

Panattoni i Łódź – związek idealny. Inwestycja w Akademię Widzewa to doskonała kontynuacja zaangażowania Panattoni w rozwój regionu. –„Jesteśmy obecni w Łodzi praktycznie od początku naszej działalności, a do dziś w stolicy województwa i jej okolicach wybudowaliśmy ok. 1,7 mln m kw. W granicach miasta realizujemy między innymi gigantyczną inwestycję – Central European Logistics Hub – która docelowo osiągnie 600 000 m kw., a już przekroczyła 400 000 m kw. Na jej terenie powierzchnię wynajmują liderzy swoich branż jak Smyk, BSH, czy Media Expert” – mówi Robert Dobrzycki, CEO & Co-owner Panattoni i dodaje: -„Łódź dzięki naszym inwestycjom stale się rozwija, ale uważamy, że zasługuje także na drużynę piłkarską bijącą się o najwyższe cele w Polsce, a potem godnie reprezentującą kraj na arenie europejskiej. Dlatego postawiliśmy na Widzew, drużynę legendę – 4-krotnego mistrza Polski, półfinalistę Pucharu Europy Mistrzów Klubowych, a także jedną z zaledwie dwóch – obok Legii – polskich drużyn, które występowały w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Wierzymy, że nasze wsparcie będzie ważną cegiełką w nawiązaniu Widzewa do lat świetności”.

-„Rozbudowa drabinki sponsorskiej zarówno dla Akademii Widzewa, jak i pierwszej drużyny, była dla mnie jednym z priorytetów w ostatnich miesiącach. Teraz mogę z radością przywitać w gronie naszych partnerów firmę Panattoni. To dla nas ogromne wyróżnienie i dowód zaufania, że na ścisłą współpracę z Widzewem Łódź zdecydowała się tak uznana marka, rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. To efekt wytężonej pracy, długich rozmów i negocjacji, które - jak wielokrotnie podkreślałem - lubią ciszę. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się wprowadzić Akademię na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy” - dodał Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.

Panattoni stawia na młodzież. Wsparcie Akademii Widzewa to nie pierwsza inwestycja Panattoni w rozwój młodych adeptów piłki nożnej. Deweloper jest również Głównym Sponsorem Akademii BVB im. Łukasza Piszczka w Goczałkowicach-Zdrój. Firma współpracuje ze szkółką od dwóch lat i w tym czasie wspierała ją m.in. w rozbudowie bazy sportowej. Dzięki zaangażowaniu Panattoni doszło m.in. do przebudowy boisk, adaptacji terenu rekreacyjnego wraz z budową szatni, dostarczenia infrastruktury pod pomieszczenia odnowy biologicznej i rehabilitacji, a także zrealizowania pomocniczego budynku technicznego. Z infrastruktury Panattoni Arena korzysta również dorosła drużyna LKS Goczałkowice-Zdrój, w której występuje 66-krotny reprezentant Polski, Łukasz Piszczek.

Inwestycje w sport potrzebne od zaraz. Zaangażowanie międzynarodowych przedsiębiorstw jak Panattoni, a także firm lokalnych w rozwój sportu młodzieżowego to konieczny krok w odwróceniu trendu coraz mniejszej aktywności wśród młodych ludzi. Według ostatnich badań IBRiS zaledwie 20 procent przedstawicieli grupy wiekowej 10-18 lat ćwiczy przez 60 lub więcej minut co najmniej 3 razy w tygodniu, podczas gdy pozostali uprawiają sport rzadziej lub całkowicie z niego rezygnują. Inwestycje w sport to szansa na stworzenie młodym ludziom atrakcyjnych warunków do aktywnego i zdrowego rozwoju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.