Komunikaty PR

Panattoni strategicznym partnerem Akademii Widzewa Łódź

2021-12-30  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, z kolejną inwestycją w sport młodzieżowy. Deweloper został partnerem strategicznym Akademii Widzewa Łódź – 4-krotnego mistrza polski w piłce nożnej. Wsparcie sportowego rozwoju regionu idzie w parze z napędzaniem rozwoju biznesowego i gospodarczego. Panattoni od początku swojej działalności w Łodzi i okolicach dostarczyło blisko 1,7 m kw., stwarzając platformę wzrostu dla setek firm i branż. Oprócz inwestycji w Akademię Widzewa, deweloper jest też sponsorem głównym Akademii BVB im. Łukasza Piszczka w Goczałkowicach-Zdrój.

Wsparcie w drodze do elity. Panattoni po raz kolejny stawia na sport. Lider europejskiego rynku nieruchomości przemysłowych, pomoże w drodze na szczyt jednej z najbardziej zasłużonych drużyn piłkarskich w kraju – Widzewowi Łódź. Od nowego roku deweloper zostanie partnerem strategicznym Akademii klubu, która dzięki wsparciu międzynarodowego przedsiębiorstwa ma stanowić ważne zaplecze dla pierwszego zespołu i napędzać jego rozwój w przyszłości. Współpraca z Panattoni pozwoli wejść klubowi na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy. Łódzka drużyna jest na dobrej drodze do awansu do ekstraklasy, a rozwój akademii będzie kluczowym aspektem w konfrontacji z krajową elitą. Kontrakt między stronami został podpisany do końca czerwca 2022, z możliwością przedłużenia o kolejny rok.

Panattoni i Łódź – związek idealny. Inwestycja w Akademię Widzewa to doskonała kontynuacja zaangażowania Panattoni w rozwój regionu. –„Jesteśmy obecni w Łodzi praktycznie od początku naszej działalności, a do dziś w stolicy województwa i jej okolicach wybudowaliśmy ok. 1,7 mln m kw. W granicach miasta realizujemy między innymi gigantyczną inwestycję – Central European Logistics Hub – która docelowo osiągnie 600 000 m kw., a już przekroczyła 400 000 m kw. Na jej terenie powierzchnię wynajmują liderzy swoich branż jak Smyk, BSH, czy Media Expert” – mówi Robert Dobrzycki, CEO & Co-owner Panattoni i dodaje: -„Łódź dzięki naszym inwestycjom stale się rozwija, ale uważamy, że zasługuje także na drużynę piłkarską bijącą się o najwyższe cele w Polsce, a potem godnie reprezentującą kraj na arenie europejskiej. Dlatego postawiliśmy na Widzew, drużynę legendę – 4-krotnego mistrza Polski, półfinalistę Pucharu Europy Mistrzów Klubowych, a także jedną z zaledwie dwóch – obok Legii – polskich drużyn, które występowały w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Wierzymy, że nasze wsparcie będzie ważną cegiełką w nawiązaniu Widzewa do lat świetności”.

-„Rozbudowa drabinki sponsorskiej zarówno dla Akademii Widzewa, jak i pierwszej drużyny, była dla mnie jednym z priorytetów w ostatnich miesiącach. Teraz mogę z radością przywitać w gronie naszych partnerów firmę Panattoni. To dla nas ogromne wyróżnienie i dowód zaufania, że na ścisłą współpracę z Widzewem Łódź zdecydowała się tak uznana marka, rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. To efekt wytężonej pracy, długich rozmów i negocjacji, które - jak wielokrotnie podkreślałem - lubią ciszę. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się wprowadzić Akademię na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy” - dodał Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.

Panattoni stawia na młodzież. Wsparcie Akademii Widzewa to nie pierwsza inwestycja Panattoni w rozwój młodych adeptów piłki nożnej. Deweloper jest również Głównym Sponsorem Akademii BVB im. Łukasza Piszczka w Goczałkowicach-Zdrój. Firma współpracuje ze szkółką od dwóch lat i w tym czasie wspierała ją m.in. w rozbudowie bazy sportowej. Dzięki zaangażowaniu Panattoni doszło m.in. do przebudowy boisk, adaptacji terenu rekreacyjnego wraz z budową szatni, dostarczenia infrastruktury pod pomieszczenia odnowy biologicznej i rehabilitacji, a także zrealizowania pomocniczego budynku technicznego. Z infrastruktury Panattoni Arena korzysta również dorosła drużyna LKS Goczałkowice-Zdrój, w której występuje 66-krotny reprezentant Polski, Łukasz Piszczek.

Inwestycje w sport potrzebne od zaraz. Zaangażowanie międzynarodowych przedsiębiorstw jak Panattoni, a także firm lokalnych w rozwój sportu młodzieżowego to konieczny krok w odwróceniu trendu coraz mniejszej aktywności wśród młodych ludzi. Według ostatnich badań IBRiS zaledwie 20 procent przedstawicieli grupy wiekowej 10-18 lat ćwiczy przez 60 lub więcej minut co najmniej 3 razy w tygodniu, podczas gdy pozostali uprawiają sport rzadziej lub całkowicie z niego rezygnują. Inwestycje w sport to szansa na stworzenie młodym ludziom atrakcyjnych warunków do aktywnego i zdrowego rozwoju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.