Komunikaty PR

Park inn Kraków by Radisson z nowym wnętrzem

2023-08-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Iliard z kolejnym projektem dla sieci hotelowej Radisson

 

Zdjęcia z realizacji: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84i_MMqIsIFuaWNmytMQ?e=dPgnMi

 

Tym razem w ręce architektów z Iliard Architecture & Interior Design trafił hotel Park Inn by Radisson Kraków – jeden z najpopularniejszych biznesowych i turystycznych hoteli w stolicy Małopolski. Dzięki swojemu położeniu przy krakowskim centrum konferencyjnym ICE Kraków i bliskości Starego Miasta hotel co roku odwiedzają tysiące gości z całego świata. Zadaniem Iliard było dopasowanie recepcji, restauracji hotelowej oraz strefy baru do nowego standardu sieci Radisson

 

Krakowski hotel Park Inn by Radisson swoją ofertę kieruje do gości biznesowych i turystów, dla których jego położenie pełni kluczową rolę, dlatego jego wnętrze ma cechować energia, lekkość i przytulność, jednak z nutami klasycznych materiałów wykończeniowych, wzorów i stylistyki, podnoszących komfort jego odbioru w oczach gości. Architekci obiektu operują mixem kolorów, tkanin i struktur, poprzez co uzyskali efekt lifestyle’owego, lekkiego i przyjemnego w odbiorze obiektu. W zaprojektowanych na nowo wnętrzach pojawiają się akcenty w barwach oliwki, brązu i bieli z akcentami różu, żółci i pomarańczy. Nowoczesność wnętrz podkreślają wielobarwne lampy i okładziny podłogowe oraz jasnozielone płytki, które stanowią materiał wykończeniowy słupów. Klasyczne akcenty we wnętrzach wprowadzają dodatki nawiązujące do sof w stylu Chesterfield, wzory dywanów oraz okładziny ścienne i kamiennych stolików z blatami Carrara. W ramach odświeżenia wnętrz wymienione zostały posadzki, okładziny ścienne i okleiny. Architekci zaproponowali drewniane wykończenie baru i recepcji, wprowadzili nowe grafiki na ściany, roślinność i dekoracje. Drewniane, ażurowe konstrukcje zapewniają intymność i klimatyczność wydzielonych miejsc do spędzania czasu w barze, restauracji w pobliżu strefy wejściowej do hotelu.

 

Głownym akcentem baru, któremu nadano nazwę Vibes jest drewniany kontuar, wykonany z ciemnego drewna z lamelami. Goście mogą korzystać w wielu stref, które wypełniają obszerne, głębokie sofy i fotele, wykonane z przytulnych tkanin, zapewniających komfort i relaks po dniu wypełnionym spotkaniami lub zwiedzaniem miasta. Dla gości, przygotowano także standardowe i podwyższone stoliki barowe położone w obszernych hotelowych witrynach oraz zapewniające intymność strefy w głębi baru. Restaurację wypełniają stoły wykonane z klasycznych materiałów jak kamienne kompozyty i drewno, a energii nadają różnorodne barwy i style mebli, wśród których są fotele obite tkaninami oraz energiczne, żółte i zielone krzesła. Architekci zapewnili także możliwość wydzielania poszczególnych stref w barze i restauracji poprzez tkaniny zawieszone na suficie oraz poprowadzone od podłogi do sufitu drewniane konstrukcje z jasnego drewna.

 

Zależało nam na wprowadzeniu do hotelu nowoczesnego klimatu i energii, podkreślającej atmosferę gwarnego Krakowa i jego biznesowy potencjał dla tej części gości hotelu – mówi Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektów Wnętrz z Iliard Architecture & Interior Design, odpowiedzialnej za projekt wnętrz budynku. Postawiono przed nami niełatwe zadanie połączenia klasycznego, przytulnego designu, pełnego tkanin i naturalnych materiałów z nowoczesnością, energią i pozytywnymi emocjami. Zaproponowaliśmy różnorodne materiały wykończeniowe i oświetlenie, doskonale budujące nastrój wnętrza – od punktowego oświetlenia LED, przez listwy świetlne emitujące ciepłe, pomarańczowe światło w górnych częściach pomieszczeń, po nowoczesne lampy wiszące i designerskie lampy stojące przy komfortowych, głębokich fotelach. W części recepcyjnej postawiliśmy na jasne drewno, a w barze i restauracji na ścianach i kontuarze pojawiają się jego ciemniejsze odcienie. Drewno było bardzo ważne w tym wnętrzu, dlatego też pojawia się w różnych miejscach takich jak wysokie stoły wzdłuż witryn hotelowych czy na panelach wydzielających poszczególne strefy. 

 

Praca z kreatywnym zespołem Iliard Architecture & Interior Design nad nowym projektem naszej restauracji i baru Vibes była przyjemnością – ocenia Andrea Cheratoiu, dyrektor generalna hoteli Radisson Blu i Park Inn w Krakowie To absolutna przemiana i bardzo lubiana część Park Inn by Radisson Kraków. Nadal zapewniamy naszym gościom najlepsze wrażenia i cieszymy się, że są oni zadowoleni z nowej koncepcji, świeżego i nowoczesnego wyglądu hotelu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.