Komunikaty PR

PepsiCo wybiera adres przy placu Konesera

2021-10-06  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Monopol ( 0.1 MB )

Jeden z globalnych liderów branży spożywczej, PepsiCo, przenosi swoje biuro do inwestycji zrealizowanej przez Grupę Liebrecht & wooD w samym sercu Pragi-Północ. To już kolejna międzynarodowa firma, która zdecydowała się na prowadzenie swojej działalności w budynkach biurowych Monopol. Wśród wymienianych atutów obiektu dominują: lokalizacja, zaplecze usługowe oraz kreatywne otoczenie i niepowtarzalny klimat Placu Konesera.

PepsiCo Polska przenosi swoją siedzibę z warszawskiej Pragi-Południe na Pragę-Północ. Spółka wynajęła dwie kondygnacje o łącznej powierzchni 3 550 m2 w inwestycji Monopol przy placu Konesera. Proces przeprowadzki powinien zakończyć się w drugim kwartale 2022 r.

Pracujemy od lat po prawej stronie Wisły. Wybór Pragi-Północ, jako lokalizacji dla naszej nowej siedziby, był naturalny. To dzielnica z wielkim potencjałem. Zapewnia doskonały transport publiczny, w tym metro, autobusy, tramwaje i kolej. Monopol to obiekt o historycznej, a jednocześnie nowoczesnej architekturze, znajdujący się w doskonałym otoczeniu biznesowym. Dzięki sąsiedztwu Centrum Praskiego Koneser dostępna jest bogata oferta gastronomiczna, usługowa, handlowa, a także kulturalna. Taka przestrzeń sprzyja rozwojowi, komfortowi i kreatywności pracowników, na czym nam szczególnie zależy – podkreśla Agata Shen, Dyrektor HR w PepsiCo Polska.

Inwestycja Liebrecht & wooD składa się z dwóch pięciopiętrowych budynków biurowych, połączonych ze sobą garażem podziemnym. Obiekt o powierzchni 22 000 m2 został oddany do użytku w kwietniu 2021 r. Położony jest na terenie byłej zabytkowej fabryki wódek, bezpośrednio przy Centrum Praskim Koneser. Projekt zrealizowano zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, czego potwierdzeniem jest otrzymanie certyfikatów BREEAM Interim na poziomie Excellent.

Praga ma swój niepowtarzalny, industrialny klimat, który ma swoje odbicie w naszej najnowszej inwestycji. Przepiękna, ceglana fasada budynków obiektu nawiązuje do architektury Centrum Praskiego Koneser i historycznych zabudowań. Unikalny charakter i potencjał tego miejsca doceniają międzynarodowe firmy, które poszukują nietuzinkowych lokalizacji – zaznacza Magdalena Bartkiewicz-Podoba, CEO Liebrecht & wooD Poland.

Wśród nich znajdują się m.in.: Grupa WPP, Spaces i Raiffeisen Bank International AG. Za najem powierzchni dla PepsiCo Polska odpowiedzialni byli doradcy z Colliers.

Firma PepsiCo w trakcie realizacji transakcji wykazała się ogromnym wyczuciem rynku i gotowością dostosowania się do zmieniającego się świata w kontekście środowiska pracy. Decyzja o relokacji głównego biura firmy połączona ze sprzedażą nieruchomości przy ul. Zamoyskiego w Warszawie idealnie wpisała się w dynamikę rynku zarówno pod względem najmu powierzchni biurowych, jak i boomu na rynku gruntów inwestycyjnych. Jestem przekonany, że wybór biurowca przy Placu Konesera oraz wprowadzenie elastycznego modelu pracy w ramach programu „Work that Works” zaowocują samymi korzyściami, a nowe biuro PepsiCo będzie miejscem, za którym się tęskni, gdy nas w nim nie ma – mówi Michał Proński, Associate Director w Dziale Powierzchni Biurowych w Colliers.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ochrona środowiska

Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce

Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.

Konsument

Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników

Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.