Piątkowska 103, czyli inwestycja ukierunkowana poprzez doświadczenie.
Czym charakteryzuje się inwestycja Piątkowska 103? Czy doświadczenie dewelopera
wpłynęło na jej specyfikę? Jakie inne projekty prowadzi Quadro Development? Odpowiedzi
na te pytania w dalszej części artykułu.
Piątkowska 103 to projekt firmy Quadro Development, położony na poznańskich Winiarach. Składa się on z pięciokondygnacyjnego budynku jednorodzinnego z 42 mieszkaniami o zróżnicowanym metrażu. Do oferty trafiły kawalerki oraz mieszkania 2-, 3- i 4-pokojowe o powierzchni od 27 do 72 m. kw. Jest to inwestycja zlokalizowana w samym środku miasta, przy ulicy Piątkowskiej. Lokalizacja gwarantuje dojazd do każdej części Poznania samochodem oraz miejskimi środkami transportu. Niedaleko budynku dostępne są udogodnienia: placówki edukacyjne; rozległe tereny rekreacyjne i liczne ścieżki rowerowe, dostępne w Parku Sołackim czy Parku Cytadela.
- Połączenie spokojnej okolicy z łatwym dostępem do miejskiej infrastruktury sprawia, że nasza inwestycja wpasowuje się w tkankę miasta, nie zatracając swojego kameralnego charakteru.
Zaprojektowana z myślą o synergii tych rozwiązań jest ofertą dla klientów wymagających bliskiej komunikacji z miastem, z jednoczesnym odpoczynkiem od jego zgiełku. - informuje Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development. Piątkowska 103 jest aktualnie w budowie, w części kondygnacji jest wstawiana stolarka okienna. Planowany termin realizacji całości inwestycji to druga połowa 2021 roku.
Quadro Development to doświadczony inwestor, który prowadzi jednocześnie Rezydencję Winiary. Najnowszy projekt dewelopera zlokalizowany jest przy ulicy Wyłom, niedaleko Piątkowskiej 103. W ramach inwestycji przygotowywany jest pięciokondygnacyjny budynek wielorodzinny, w którym znajdzie się 31 mieszkań, o metrażu zaczynającym się od 27 i kończącym na 106 m. kw. Przyszli nabywcy mają do wyboru kawalerki, mieszkania 2- oraz 3-pokojowe, a także apartament 105,6 m kw. - To druga tego typu inwestycja, którą realizujemy. Z jednej strony pozwala na korzystanie z atutów dużego miasta, z drugiej zaś zapewnia miejsce do życia w cichej okolicy. W podobnym stylu zrealizowaliśmy już osiedla Bosa 7 i Sielska 14, również w Poznaniu
- dodał Marek Smogór. - Dzięki pracy nad poprzednimi projektami nabraliśmy doświadczenia, które obecnie wykorzystujemy podczas prowadzenia poznańskich inwestycji. Wiemy czego wymaga współczesny klient i z tą świadomością budujemy projekty odpowiadające na ich potrzeby. - podsumowuje przedstawiciel Quadro Development.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.