Komunikaty PR

PLGBC patronem konferencji BIM dla środowiska

2021-01-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Jasiewicz
Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC

Konarskiego 18C
44-100 Gliwice
mjasiewicz|plgbc.org.pl| |mjasiewicz|plgbc.org.pl
+48 537 553 936
https://plgbc.org.pl/
Do pobrania PLGBC ( 0.04 MB )

Tech Data wspólnie z partnerami zapraszają na Konferencję BIM dla środowiska i ekoBIMturniej, który będzie odbędzie się 26 stycznia br. online. Konferencja przeznaczona jest dla architektów, konstruktorów, wykonawców, inwestorów i wszystkich tych, dla których projektowanie zrównoważonych budynków jest ważne. Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC objęło patronat honorowy nad wydarzeniem. 

Budynki odpowiedzialne są za 36% emisji CO2. Cyfrowy model budynku daje ogromne możliwości w zakresie analiz i optymalizacji już na etapie projektowania pozwalając tworzyć w sposób bardziej zrównoważony.

Podczas konferencji przedstawione zostaną funkcje, które pozwalają na optymalizację budynków pod względem zużycia energii i ich aspektów ekologicznych. Swoimi doświadczeniami podzieli się Maciej Łobos, Prezes, MWM Architekci. Głos zabierze również ekspert Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego PLGBC - Waldemar Niedziela, z Somfy Sp. zo.o., firmy członkowskiej. Przedstawi temat: W kierunku zrównoważonego budownictwa – wsparcie systemów automatyki budynkowej od smart do BMS.

Podczas konferencji będzie miał miejsce EkoBIMturniej, sprawdzian wiedzy o rozwiązaniach ekologicznych w budownictwie i projektowaniu zrównoważonym w BIM. Uczestnicy w eliminacjach odpowiedzą na 10 pytań zamkniętych, a do finału przejdą 3 najlepsze osoby. Zwycięzca będzie mógł się poruszać po mieście w sposób bardziej ekologiczny - otrzyma hulajnogę elektryczną!

Konferencji towarzyszy specjalna strona z materiałami o zrównoważonym projektowaniu - sekcja strefa wiedzy: https://www.bimdlasrodowiska.pl/strefawiedzy

Patronat honorowy: Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC

Partnerzy: AEC Design, Arkance Systems, MAT, Procad

Zapraszamy, więcej informacji i rejestracja: www.bimdlasrodowiska.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.