Komunikaty PR

„Po 23 mieszkania w 12 miastach na początek 2023”

2023-01-11  |  10:00
Biuro prasowe

Nowy Rok to idealny moment, by spełnić marzenie o zakupie własnego M! Z tego powodu Grupa Murapol, jeden z największych i najbardziej doświadczonych deweloperów na rynku, przygotowała noworoczną promocję, w której oferuje klientom 285 lokali
z atrakcyjnymi pakietami bonusów we wszystkich miastach, w których jest obecna z ofertą.  

Funkcjonalne i nowoczesne mieszkania objęte akcją dostępne są w ramach 22 inwestycji zlokalizowanych na terenie: Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy, Wieliczki i Wrocławia. Pakiet bonusów przynależny do każdego lokalu może obejmować rabat w cenie, smart home w wersji premium, jedno lub dwa miejsca postojowe naziemne lub w hali garażowej, a także ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu. Wybierając lokal objęty noworoczną promocją w Grupie Murapol zaoszczędzić można nawet 220 tys. zł.

- Kupno nowego mieszkania znajduje się na liście postanowień noworocznych wielu osób. Zdecydowanie warto postawić na własne M w 2023 roku, bo nieruchomości należą do najbezpieczniejszych inwestycji długoterminowych. Nie bez znaczenia jest też fakt, jakiego dewelopera wybierzemy. Grupa Murapol pozytywnie wyróżnia się na tle branży, o czym świadczą opublikowane kilka dni temu wyniki działalności za 2022 rok. Mimo niełatwej sytuacji na rynku, stale działamy według sprawdzającego się od lat modelu biznesowego, który pozwala nam utrzymywać stabilną sprzedaż, dzięki wysokiej liczbie atrakcyjnych mieszkań znajdujących się w ofercie dla naszych nowych klientów. W ciągu blisko 22 lat działalności zrealizowaliśmy 78 wieloetapowych inwestycji, w ramach których powstało 380 budynków obejmujących łącznie ponad 24,7 tys. lokali. To wszystko pokazuje, że warto postawić na dewelopera z długoletnim doświadczeniem, wiedzą i odpowiednimi zasobami. Jeśli dołożymy do tego oszczędności w wysokości nawet 220 tys. zł na nowe mieszkanie to mamy gotowy przepis na udaną inwestycję we własne M. – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Kampania promocyjna trwa do końca stycznia br. Jak skorzystać z oferty? Listę lokali objętych promocją w wybranym mieście można poznać, wypełniając formularz na stronie internetowej dewelopera.   

Grupa Murapol nie zapomniała również o wsparciu swoich klientów w decyzji zakupowej poprzez organizowany cyklicznie Mieszkaniowy Dzień Otwarty. 28 stycznia doradcy w biurach sprzedaży w całej Polsce będą do dyspozycji odwiedzających od godz. 9:00 do 14:00. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.