Komunikaty PR

Podwarszawskie osiedle Garden Park wyprzedane, będzie kontynuacja

2020-12-09  |  15:00
Biuro prasowe

 

 

Stołeczny deweloper Kreator Dom Invest sprzedał już wszystkie segmenty z III i IV etapów inwestycji Garden Park w Babicach Nowych, graniczących z Bemowem. To komfortowe osiedle jest nie tylko świetnie skomunikowane z centrum i posiada doskonałą infrastrukturę, ale jest również bogate w okoliczne tereny zielone. Lada moment rozpocznie się sprzedaży V etapu.

 

Deweloper zaproponuje Klientom przemyślane rozwiązania architektoniczne, które z łatwością można podzielić na użytkową i prywatną, a także ogródek oraz balkon. Osiedle to nowoczesny i elegancki projekt renomowanej pracowni architektonicznej Beczak & Beczak. V etap inwestycji Garden Park obejmuje nowoczesne segmenty, które wyróżniają ekologiczne rozwiązania oraz ekskluzywne wykończenia, takie jak np.: instalacje pod montaż paneli fotowoltaicznych, panoramiczne, przesuwne i energooszczędne okna o wysokości 2,6 m2 czy ogrzewanie podłogowe.

 

Garden Park zlokalizowane jest na zachodzie Warszawy w pobliżu Puszczy Kampinoskiej – jednej z zielonych wizytówek województwa mazowieckiego, która nadaje niepowtarzalny klimat i pozytywnie wpływa na samopoczucie mieszkańców, dostarczając im miejsca na rodzinną rozrywkę na świeżym powietrzu – od sportów, przez gry zespołowe oraz spacery szlakami turystycznymi i wycieczki ścieżkami rowerowymi. 

 

  • Obserwujemy duże zainteresowanie terenami na zachodzie Warszawy. Jak pokazała pandemia, tzw. „zielone kolonie”, które zapewniają pełen komfort za przystępną cenę  są niezwykle popularne, co widać po efektach sprzedaży etapów III i IV Garden Park. Lada moment rozpoczniemy sprzedaż kolejnego V etapu, o który już dziś dostajemy wiele zapytań od Klientów – mówi Klaudia Siarkiewicz, Prezes Kreator Dom Invest. Deweloper ten jest liderem w obszarze Warszawy Zachodniej, a jego wyjątkowe realizacje cieszą się dużym uznaniem i uzyskując liczne nagrody i wyróżnienia.

 

Lokalizacja inwestycji zapewnia również doskonałą infrastrukturę handlowo – usługową oferującą bliskość  m.in. sklepów i centrów handlowych, przedszkoli, szkół, żłobka czy placówek służby zdrowia i poczty. Szybki dojazd do trasy S8 sprawia, że okolica jest doskonale skomunikowana ze wszystkimi dzielnicami Warszawy, lotniskiem, a także w niedalekiej przyszłości z II linią metra. Obecnie dojazd do Pałacu Kultury w sercu Warszawy zajmuje tylko ok. 20 minut. 

 

Więcej informacji na temat realizacji inwestora można znaleźć na stronie internetowej:  https://kreatordom.pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.