Polbruk z tytułem Superbrands Polska 2020
Marka Polbruk – największy na polskim rynku producent materiałów betonowych do aranżacji funkcjonalnych i stylowych nawierzchni oraz elementów małej architektury, została laureatem konkursu Superbrands Polska.
Organizacja Superbrands to jedyna na świecie niezależna instytucja promująca ideę brandingu. Działa w blisko 90 krajach i od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na światowych rynkach. W każdym kraju nagradza marki, które osiągnęły rynkowy sukces, prezentuje i popularyzuje ich historie, osiągnięcia oraz dokonania. Marki nominowane do nagrody Superbrands wyłaniane są na podstawie badań konsumenckich oraz opinii niezależnych ekspertów. Na potrzeby Superbrands 2020 swoją opinię wyraziło ponad 10 tysięcy konsumentów, których zapytano o ponad 2000 marek. Badanie zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.
W tym roku w wyniku przeprowadzonych badań konsumenckich oraz głosowania członków Rady Marek złożonej z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, marka Polbruk znalazła się w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku i została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands. Eksperci oceniali pozycję rynkową na polskim rynku, jakość produktów i relacji b2b oraz innowacyjność i działania CSR.
– Obecność w gronie najsilniejszych marek to dla nas wyjątkowy zaszczyt i wspaniała nagroda za wspólną pracę i starania zespołu oraz wszystkich pracowników, którzy na każdym etapie dbają o wysoką jakość produktów, troszczą się o klientów, partnerów biznesowych oraz podmioty lub organizacje, z którymi współpracujemy na różnych płaszczyznach – mówi Magdalena Pieczulis, Dyrektor Marketingu w firmie Polbruk SA, która podczas uroczystej gali XIV edycji konkursu odebrała w imieniu marki nagrodę. - Superbrands Polska 2020 to nadzwyczajne wyróżnienie, które motywuje nas do dalszego działania, rozwoju i nieustannego doskonalenia na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania marki.
Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej i wyrobów
drogowych w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.
O firmie
www.polbruk.pl
www.facebook.com/polbruk
www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/
www.facebook.com/JestemFachowcem
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.