Komunikaty PR

Polbruk z tytułem Superbrands Polska 2020

2020-09-22  |  15:00
Biuro prasowe

Marka Polbruk – największy na polskim rynku producent materiałów betonowych do aranżacji funkcjonalnych i stylowych nawierzchni oraz elementów małej architektury, została laureatem konkursu Superbrands Polska.

 

Organizacja Superbrands  to jedyna na świecie niezależna instytucja promująca ideę brandingu. Działa w blisko 90 krajach i od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na światowych rynkach. W każdym kraju nagradza marki, które osiągnęły rynkowy sukces, prezentuje i popularyzuje ich historie, osiągnięcia oraz dokonania. Marki nominowane do nagrody Superbrands wyłaniane są na podstawie badań konsumenckich oraz opinii niezależnych ekspertów. Na potrzeby Superbrands 2020 swoją opinię wyraziło ponad 10 tysięcy konsumentów, których zapytano o ponad 2000 marek. Badanie zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.

W tym roku w wyniku przeprowadzonych badań konsumenckich oraz głosowania członków Rady Marek złożonej z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, marka Polbruk znalazła się w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku i została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands. Eksperci oceniali pozycję rynkową na polskim rynku, jakość produktów i relacji b2b oraz innowacyjność i działania CSR. 

– Obecność w gronie najsilniejszych marek to dla nas wyjątkowy zaszczyt i wspaniała nagroda za wspólną pracę i starania zespołu oraz wszystkich pracowników, którzy na każdym etapie dbają o wysoką jakość produktów, troszczą się o klientów, partnerów biznesowych oraz podmioty lub organizacje, z którymi współpracujemy na różnych płaszczyznach – mówi Magdalena Pieczulis, Dyrektor Marketingu w firmie Polbruk SA, która podczas uroczystej gali XIV edycji konkursu odebrała w imieniu marki nagrodę. - Superbrands Polska 2020 to nadzwyczajne wyróżnienie, które motywuje nas do dalszego działania, rozwoju i nieustannego doskonalenia na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania marki.

 

 

 

Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej i wyrobów

drogowych w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.

 

O firmie

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.