Komunikaty PR

Portal Nieruchomosci-online.pl z nową kampanią radiową

2021-12-29  |  14:15
Biuro prasowe
Kontakt

Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.

ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/

Ogólnopolska kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl rozpoczęła się 26 grudnia. Marka jest obecna m.in. w RMF FM, Radiu ZET, TOK FM i Antyradiu. – Tuż po świętach oraz w styczniu Polacy zawsze intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych. Chcemy im w tym towarzyszyć – mówią przedstawiciele portalu ogłoszeniowego.
 
Noworoczna kampania „Tu zaczyna się dobry rok” obejmuje obecność marki w takich stacjach jak RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Antyradio, ChilliZet, Meloradio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio. Informacje o portalu Nieruchomosci-online.pl będą towarzyszyć słuchaczom przy prognozach pogody i najpopularniejszych audycjach (m.in. Czas Wolny w Radiu ZET, Auto Zet, EKG, Wiadomości ekonomiczne, Raport gospodarczy, Najgorsze Państwo Świata, Meloweekend).

Końcówka grudnia i styczeń, to zawsze najgorętszy czas w nieruchomościach. Pokazują to statystyki: przed rokiem, tylko między 26 grudnia 2020 r. a 26 stycznia 2021 r., odwiedziło nas ponad 5 mln unikalnych użytkowników. Na przełomie roku Polacy po prostu intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych, a my jako portal ogłoszeniowy chcemy towarzyszyć im w poszukiwaniach nowego domu. Jednocześnie jest to też sygnał do biur nieruchomości, agentów i deweloperów, że powinni w tym czasie szczególnie zadbać o jakość publikowanych ogłoszeń – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.

To już druga w tym roku kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl. Poprzednia, prowadzona w sierpniu i wrześniu - kiedy Polacy wracali do poszukiwań nieruchomości po okresie urlopowym - obejmowała 35 stacji o zasięgu ogólnopolskim lub lokalnym. 

Strategia reklamowa portalu łączy działania zasięgowe i te skupione na budowaniu świadomości marki, dlatego też kampanii „Tu zaczyna się dobry rok” towarzyszyć będą digitalowe kampanie wspierające. Będą one realizowane w serwisach YouTube i YouTube Music, na Facebooku, w sieci GDN (Google Display Network) oraz w internetowych stacjach radiowych.

Nieruchomosci-online.pl to jeden z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce, który publikuje aktualnie ponad 260 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Miesięcznie serwis odwiedza średnio około 4 mln unikalnych użytkowników. Portal jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NNV Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dzień Otwarty: większa pula promocyjna i dodatkowa gotówka na wykończenie lokalu Biuro prasowe
2024-11-21 | 13:00

Dzień Otwarty: większa pula promocyjna i dodatkowa gotówka na wykończenie lokalu

23 listopada w biurach sprzedaży Grupy Murapol w całej Polsce nastąpi prawdziwa kumulacja korzyści! Podczas nadchodzącego Dnia Otwartego doradcy dewelopera zaprezentują klientom dodatkową
Nieruchomości Doradca podatkowy na Mieszkaniowym Dniu Otwartym Grupy Murapol w Gdańsku
2024-11-20 | 19:00

Doradca podatkowy na Mieszkaniowym Dniu Otwartym Grupy Murapol w Gdańsku

Już w najbliższą sobotę osoby zainteresowane inwestowaniem w nieruchomości w Gdańsku będą mogły skorzystać z konsultacji podatkowych, jakie zapewni w swoim biurze sprzedaży Grupa
Nieruchomości Nowoczesne mieszkania z widokiem na park do odbioru jeszcze w listopadzie
2024-11-20 | 13:00

Nowoczesne mieszkania z widokiem na park do odbioru jeszcze w listopadzie

Osiedle Idea Orion kolejny etap spójnego urbanistycznie i zrównoważonego projektu mieszkaniowego realizowanego w Radomiu przez Unidevelopment SA - otrzymało pozwolenie na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.