Komunikaty PR

Portal Nieruchomosci-online.pl z nową kampanią radiową

2021-12-29  |  14:15
Biuro prasowe
Kontakt

Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.

ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/

Ogólnopolska kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl rozpoczęła się 26 grudnia. Marka jest obecna m.in. w RMF FM, Radiu ZET, TOK FM i Antyradiu. – Tuż po świętach oraz w styczniu Polacy zawsze intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych. Chcemy im w tym towarzyszyć – mówią przedstawiciele portalu ogłoszeniowego.
 
Noworoczna kampania „Tu zaczyna się dobry rok” obejmuje obecność marki w takich stacjach jak RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Antyradio, ChilliZet, Meloradio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio. Informacje o portalu Nieruchomosci-online.pl będą towarzyszyć słuchaczom przy prognozach pogody i najpopularniejszych audycjach (m.in. Czas Wolny w Radiu ZET, Auto Zet, EKG, Wiadomości ekonomiczne, Raport gospodarczy, Najgorsze Państwo Świata, Meloweekend).

Końcówka grudnia i styczeń, to zawsze najgorętszy czas w nieruchomościach. Pokazują to statystyki: przed rokiem, tylko między 26 grudnia 2020 r. a 26 stycznia 2021 r., odwiedziło nas ponad 5 mln unikalnych użytkowników. Na przełomie roku Polacy po prostu intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych, a my jako portal ogłoszeniowy chcemy towarzyszyć im w poszukiwaniach nowego domu. Jednocześnie jest to też sygnał do biur nieruchomości, agentów i deweloperów, że powinni w tym czasie szczególnie zadbać o jakość publikowanych ogłoszeń – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.

To już druga w tym roku kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl. Poprzednia, prowadzona w sierpniu i wrześniu - kiedy Polacy wracali do poszukiwań nieruchomości po okresie urlopowym - obejmowała 35 stacji o zasięgu ogólnopolskim lub lokalnym. 

Strategia reklamowa portalu łączy działania zasięgowe i te skupione na budowaniu świadomości marki, dlatego też kampanii „Tu zaczyna się dobry rok” towarzyszyć będą digitalowe kampanie wspierające. Będą one realizowane w serwisach YouTube i YouTube Music, na Facebooku, w sieci GDN (Google Display Network) oraz w internetowych stacjach radiowych.

Nieruchomosci-online.pl to jeden z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce, który publikuje aktualnie ponad 260 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Miesięcznie serwis odwiedza średnio około 4 mln unikalnych użytkowników. Portal jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NNV Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.