Komunikaty PR

Portal Nieruchomosci-online.pl z nową kampanią radiową

2021-12-29  |  14:15
Biuro prasowe
Kontakt

Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.

ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/

Ogólnopolska kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl rozpoczęła się 26 grudnia. Marka jest obecna m.in. w RMF FM, Radiu ZET, TOK FM i Antyradiu. – Tuż po świętach oraz w styczniu Polacy zawsze intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych. Chcemy im w tym towarzyszyć – mówią przedstawiciele portalu ogłoszeniowego.
 
Noworoczna kampania „Tu zaczyna się dobry rok” obejmuje obecność marki w takich stacjach jak RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Antyradio, ChilliZet, Meloradio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio. Informacje o portalu Nieruchomosci-online.pl będą towarzyszyć słuchaczom przy prognozach pogody i najpopularniejszych audycjach (m.in. Czas Wolny w Radiu ZET, Auto Zet, EKG, Wiadomości ekonomiczne, Raport gospodarczy, Najgorsze Państwo Świata, Meloweekend).

Końcówka grudnia i styczeń, to zawsze najgorętszy czas w nieruchomościach. Pokazują to statystyki: przed rokiem, tylko między 26 grudnia 2020 r. a 26 stycznia 2021 r., odwiedziło nas ponad 5 mln unikalnych użytkowników. Na przełomie roku Polacy po prostu intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych, a my jako portal ogłoszeniowy chcemy towarzyszyć im w poszukiwaniach nowego domu. Jednocześnie jest to też sygnał do biur nieruchomości, agentów i deweloperów, że powinni w tym czasie szczególnie zadbać o jakość publikowanych ogłoszeń – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.

To już druga w tym roku kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl. Poprzednia, prowadzona w sierpniu i wrześniu - kiedy Polacy wracali do poszukiwań nieruchomości po okresie urlopowym - obejmowała 35 stacji o zasięgu ogólnopolskim lub lokalnym. 

Strategia reklamowa portalu łączy działania zasięgowe i te skupione na budowaniu świadomości marki, dlatego też kampanii „Tu zaczyna się dobry rok” towarzyszyć będą digitalowe kampanie wspierające. Będą one realizowane w serwisach YouTube i YouTube Music, na Facebooku, w sieci GDN (Google Display Network) oraz w internetowych stacjach radiowych.

Nieruchomosci-online.pl to jeden z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce, który publikuje aktualnie ponad 260 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Miesięcznie serwis odwiedza średnio około 4 mln unikalnych użytkowników. Portal jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NNV Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.