Komunikaty PR

Prawdziwa perełka Powiśla: apartament wykończony pod klucz w Topiel N°18!

2021-12-22  |  12:00

Marvipol Development, w ramach inwestycji Topiel N°18 na warszawskim Powiślu, wprowadził do oferty apartament wykończony pod klucz. Dwupoziomowa nieruchomość o imponującej powierzchni ponad 145 mkw. położona jest na parterze ekskluzywnego apartamentowca, a jej niewątpliwymi atutami są dwa tarasy oraz ogród o powierzchni blisko 100 mkw. Wyjątkowy lokal, który sprzedawany jest z pełnym wykończeniem i wyposażeniem, stanowi prawdziwą perełkę na stołecznym rynku nieruchomości.

 

Dwupoziomowy apartament składa się z przestronnego, ponad 55-metrowego salonu z aneksem kuchennym, trzech wygodnych sypialni, w tym master bedroom o powierzchni ponad 22 mkw., połączonych dwoma holami i eleganckimi schodami. Komfort użytkowania tej jedynej w swoim rodzaju nieruchomości zapewniają trzy łazienki i dwie garderoby. Wszystko luksusowo wykończone i wyposażone.

 

Na wykończenie składają się najwyższej klasy materiały, w tym m.in. gresy i glazura PORCELANOSA, parkiety L'ANTIC COLONIAL MONARCH, płytki ścienne L'ANTIC MEDITERRANEA CALPE OCEAN, drzwi MAXIDOOR DUCTA, armatura i wyposażenie łazienkowe PALAZZANI oraz NOKEN, sprzęty kuchenne HISENSE, GLOBALO oraz GORENJE. W apartamencie znaleźć można również m.in. sofę NOTI ROSCO, dywan CALVIN KLEIN, stół RICHMOND LEXINGTON, lampy podłogowe i wiszące NOVODVORSKI oraz ARDANT NEW AGE czy stolik kawowy ALARIC TONIN CASA.

– Bardzo zależało nam na uchwyceniu modernistycznego ducha Powiśla we wnętrzach poszczególnych pomieszczeń. Postawiliśmy na szlachetne materiały wykończeniowe i luksusowe sprzęty, które zachwycają swoimi oryginalnymi detalami – podsumowuje Anna Czub, Dyrektor Generalny Galerie Venis, firmy która zaprojektowała wnętrza apartamentu.

Powierzchnię dodatkową, przynależną do lokalu stanowią dwa przestronne tarasy, jeden o powierzchni ponad 25 mkw., drugi - 16 mkw. oraz prawdziwy rarytas w przypadku nieruchomości położonych w centrum miasta – zielony, blisko 100-metrowy ogród.

- Popyt na tego typu nieruchomości jest niezmiennie duży, a wykończone apartamenty cieszą się wśród klientów segmentu premium ogromnym zainteresowaniem. Niewątpliwym atutem gotowego do zamieszkania apartamentu jest oszczędność czasu, energii a także komfort zamieszkania bez zwłoki. Wykończenie naszego apartamentu w wysokim standardzie i jego wyposażenie w tak szerokim zakresie to odpowiedź na potrzeby wymagającego klienta, który ceni sobie jakość i czas  – podkreśla Monika Szostek z Marvipol Development.

Topiel N°18 to prestiżowy apartamentowiec, który został zrealizowany przez Marvipol Development w ramach linii Prestige w samym w sercu malowniczego Powiśla. Ekskluzywną inwestycję, w której znajdują się zaledwie 42 apartamenty, wyróżnia unikalny projekt architektoniczny, wysoka jakość wykończenia budynku oraz przestrzeni wspólnych, a także liczne udogodnienia dla mieszkańców. Szlachetny charakter inwestycji idealnie koresponduje z wyjątkowym klimatem dzielnicy.

W budynku znajduje się stylowe lobby z całodobową obsługą, a tuż obok zlokalizowany jest business lounge, w którym mieszkańcy mogą odbywać spotkania służbowe. Do dyspozycji mieszkańców jest prywatna siłownia, wyposażona w wysokiej klasy sprzęt do treningu obwodowego. W podziemiach znajduje się także hala garażowa z 55 miejscami postojowymi. Na terenie inwestycji nie brakuje zieleni. Starannie zagospodarowane patio stanowi prawdziwą enklawę, pozwalającą na głęboki relaks i odpoczynek od zgiełku wielkiego miasta.

Jednym z wyznaczników luksusowego charakteru inwestycji jest unikalny projekt architektoniczny pracowni WWAA, który nawiązuje do zabudowy Powiśla. Do stworzenia oryginalnej elewacji apartamentowca Topiel N° 18 wykorzystano najwyższej klasy materiały, m.in. surowy beton architektoniczny, płyty dekoracyjne z elementami kamienia, stop mosiądzu w kolorze złotym oraz rzadko spotykany w architekturze terazzo. Na elewacji można zauważyć elementy biżuteryjne, które nadają całości ekskluzywnego wyglądu. Części wspólne znajdujące się wewnątrz budynku zaprojektowano w podobnym, wysokim standardzie. W apartamentowcu zamontowane zostały stylowe windy w kolorze złotym, a na korytarzach znaleźć można eleganckie wykładziny, tapety i forniry. Uwagę przykuwają recepcja budynku z kamienną podłogą oraz wnętrze udekorowane lustrami i mosiężnymi elementami w stylu art deco.

Więcej informacji na temat tej unikalnej inwestycji można uzyskać na stronie:  www.topiel18.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.