Komunikaty PR

Regamet – Orzeł wśród blach w letniej kampanii promocyjnej

2020-07-20  |  10:15
Biuro prasowe

W połowie lipca Regamet, podkarpacki producent stalowych pokryć dachowych z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży, rozpoczyna kampanię wizerunkową skierowaną do konsumentów, handlowców, dystrybutorów oraz dekarzy. W największych ogólnopolskich mediach pojawią się informacje o profesjonalnych pokryciach dachowych oraz materiały reklamujące producenta. Celem kampanii jest szeroko zakrojona promocja firmy oraz jej poszczególnych produktów, takich jak kolekcja Regamet PRO, własne obróbki blacharskie oraz nowa powłoka PURTEXT STRONG 300.

 

Szeroki zakres oferty

Od momentu powstania firma bacznie śledzi potrzeby klientów detalicznych oraz biznesowych, w odpowiedzi dostarczając im innowacyjne i dopasowane rozwiązania z zakresu pokryć dachowych. W ofercie Regamet inwestor może wybierać ze zróżnicowanego wachlarza blachodachówek dwumodułowych i na wymiar, paneli dachowych oraz blach trapezowych. Pokrycia produkowane są z wysokiej jakości stali, której warstwa lakiernicza jest jeszcze dodatkowo zabezpieczana jedną z dwóch powłok PRO, dzięki czemu produkty objęte są nawet 50-letnią gwarancją.

Oprócz zapewnienia zawsze wysokiej jakości, firma dba również o wysoką estetykę swoich produktów. – To dlatego oprócz samych pokryć dachowych, Regamet oferuje klientom również bogaty wybór własnych obróbek blacharskich i akcesoriów dachowych, kolorystycznie i stylistycznie dopasowanych do profili dachowych. Dzięki temu inwestor w łatwy sposób może dopasować do siebie wszystkie elementy składające się na jego dach – tłumaczy Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy firmy. 

Dla najbardziej wymagających

W tym roku firma wdrożyła do swojej oferty ekskluzywną kolekcję Regamet PRO, uwzględniając tym samym potrzeby najbardziej wymagających klientów o innowacyjnym podejściu do architektury. To specjalna oferta nowoczesnych pokryć dachowych nawiązująca do aktualnych trendów, jednocześnie zapewniająca wyjątkową trwałość i odporność na czynniki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. Produkty z tej linii są dostępne jedynie w specjalnie wyselekcjonowanych, eleganckich powłokach PRO. Wśród wzorów oferowanych w ramach wspomnianej kolekcji znalazły się pokrycia dachowe dedykowane zarówno budynkom klasycznym, jak i bardziej modernistycznym bryłom.

By utrzymać najwyższe standardy jakości produktów, Regamet od początku kładzie również nacisk na staranne dobieranie dostawców i partnerów biznesowych. – W ramach współpracy z amerykańskim koncernem US Steel stworzyliśmy wyjątkową powłokę PURTEXT STRONG 300, odpowiadając tym samym na wciąż rosnące wymagania rynkowe – mówi Bartłomiej Ukowski. – Wyróżnia ją wyższa wytrzymałość na korozję, dzięki dodatkowej warstwie cynku. Poliuretanowa powłoka lakiernicza zapewnia jeszcze lepszą odporność pokrycia na zarysowania oraz uszkodzenia mechaniczne. By zapewnić klientom pełen komfort przy dokonywaniu wyboru, gwarancja na produkty w powłoce PURTEXT STRONG 300 wynosi aż 50 lat.

Jakość to grunt

Firma od momentu rozpoczęcia działalności w 1991 roku kieruje się wartościami, takimi jak kompleksowość obsługi, podążanie za zmieniającymi się trendami czy indywidualne podejście do każdego klienta. Obecnie Regamet to jeden z najprężniej działających producentów pokryć dachowych ze stali w południowo-wschodniej Polsce. Spółka posiada nowoczesny zakład produkcyjny w Rzemieniu, blisko 30 firmowych punktów sprzedaży w Polsce oraz rozbudowaną sieć sprzedaży hurtowej i zagranicznej. Jakość produktów oferowanych przez firmę doceniają zarówno klienci, jak i dekarze. Regamet został wyróżniony wieloma prestiżowymi nagrodami i tytułami, takimi jak „Gazela Biznesu”, „Firma Godna Zaufania” czy „Lider Budowalny Podkarpacia”. Pojawił się też w rankingu „Diamenty Forbesa”. Jest przykładem na to, że wysokie parametry techniczne, bogate wzornictwo i uniwersalność zastosowania oferowanych produktów nie muszą się wykluczać.

Kampania wizerunkowa ma na celu dotarcie do kolejnych klientów i poinformowanie o ofercie oraz misji firmy. Akcja obejmuje działania w mediach społecznościowych, prasie oraz Internecie. Jednym z elementów kampanii jest również specjalna podstrona internetowa, poświęcona kolekcji Regamet PRO i obróbkom blacharskim. Przeprowadzony zostanie też mailing do handlowców, dystrybutorów i dekarzy przedstawiający ideę akcji i podsumowujący przebieg całej kampanii.

Więcej: www.regamet.com.pl/kampania

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.