Komunikaty PR

Regamet – Orzeł wśród blach w letniej kampanii promocyjnej

2020-07-20  |  10:15
Biuro prasowe

W połowie lipca Regamet, podkarpacki producent stalowych pokryć dachowych z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży, rozpoczyna kampanię wizerunkową skierowaną do konsumentów, handlowców, dystrybutorów oraz dekarzy. W największych ogólnopolskich mediach pojawią się informacje o profesjonalnych pokryciach dachowych oraz materiały reklamujące producenta. Celem kampanii jest szeroko zakrojona promocja firmy oraz jej poszczególnych produktów, takich jak kolekcja Regamet PRO, własne obróbki blacharskie oraz nowa powłoka PURTEXT STRONG 300.

 

Szeroki zakres oferty

Od momentu powstania firma bacznie śledzi potrzeby klientów detalicznych oraz biznesowych, w odpowiedzi dostarczając im innowacyjne i dopasowane rozwiązania z zakresu pokryć dachowych. W ofercie Regamet inwestor może wybierać ze zróżnicowanego wachlarza blachodachówek dwumodułowych i na wymiar, paneli dachowych oraz blach trapezowych. Pokrycia produkowane są z wysokiej jakości stali, której warstwa lakiernicza jest jeszcze dodatkowo zabezpieczana jedną z dwóch powłok PRO, dzięki czemu produkty objęte są nawet 50-letnią gwarancją.

Oprócz zapewnienia zawsze wysokiej jakości, firma dba również o wysoką estetykę swoich produktów. – To dlatego oprócz samych pokryć dachowych, Regamet oferuje klientom również bogaty wybór własnych obróbek blacharskich i akcesoriów dachowych, kolorystycznie i stylistycznie dopasowanych do profili dachowych. Dzięki temu inwestor w łatwy sposób może dopasować do siebie wszystkie elementy składające się na jego dach – tłumaczy Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy firmy. 

Dla najbardziej wymagających

W tym roku firma wdrożyła do swojej oferty ekskluzywną kolekcję Regamet PRO, uwzględniając tym samym potrzeby najbardziej wymagających klientów o innowacyjnym podejściu do architektury. To specjalna oferta nowoczesnych pokryć dachowych nawiązująca do aktualnych trendów, jednocześnie zapewniająca wyjątkową trwałość i odporność na czynniki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. Produkty z tej linii są dostępne jedynie w specjalnie wyselekcjonowanych, eleganckich powłokach PRO. Wśród wzorów oferowanych w ramach wspomnianej kolekcji znalazły się pokrycia dachowe dedykowane zarówno budynkom klasycznym, jak i bardziej modernistycznym bryłom.

By utrzymać najwyższe standardy jakości produktów, Regamet od początku kładzie również nacisk na staranne dobieranie dostawców i partnerów biznesowych. – W ramach współpracy z amerykańskim koncernem US Steel stworzyliśmy wyjątkową powłokę PURTEXT STRONG 300, odpowiadając tym samym na wciąż rosnące wymagania rynkowe – mówi Bartłomiej Ukowski. – Wyróżnia ją wyższa wytrzymałość na korozję, dzięki dodatkowej warstwie cynku. Poliuretanowa powłoka lakiernicza zapewnia jeszcze lepszą odporność pokrycia na zarysowania oraz uszkodzenia mechaniczne. By zapewnić klientom pełen komfort przy dokonywaniu wyboru, gwarancja na produkty w powłoce PURTEXT STRONG 300 wynosi aż 50 lat.

Jakość to grunt

Firma od momentu rozpoczęcia działalności w 1991 roku kieruje się wartościami, takimi jak kompleksowość obsługi, podążanie za zmieniającymi się trendami czy indywidualne podejście do każdego klienta. Obecnie Regamet to jeden z najprężniej działających producentów pokryć dachowych ze stali w południowo-wschodniej Polsce. Spółka posiada nowoczesny zakład produkcyjny w Rzemieniu, blisko 30 firmowych punktów sprzedaży w Polsce oraz rozbudowaną sieć sprzedaży hurtowej i zagranicznej. Jakość produktów oferowanych przez firmę doceniają zarówno klienci, jak i dekarze. Regamet został wyróżniony wieloma prestiżowymi nagrodami i tytułami, takimi jak „Gazela Biznesu”, „Firma Godna Zaufania” czy „Lider Budowalny Podkarpacia”. Pojawił się też w rankingu „Diamenty Forbesa”. Jest przykładem na to, że wysokie parametry techniczne, bogate wzornictwo i uniwersalność zastosowania oferowanych produktów nie muszą się wykluczać.

Kampania wizerunkowa ma na celu dotarcie do kolejnych klientów i poinformowanie o ofercie oraz misji firmy. Akcja obejmuje działania w mediach społecznościowych, prasie oraz Internecie. Jednym z elementów kampanii jest również specjalna podstrona internetowa, poświęcona kolekcji Regamet PRO i obróbkom blacharskim. Przeprowadzony zostanie też mailing do handlowców, dystrybutorów i dekarzy przedstawiający ideę akcji i podsumowujący przebieg całej kampanii.

Więcej: www.regamet.com.pl/kampania

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Nowy najemca w szczecińskiej Hanza Tower. To znana sieć klubów fitness. Biuro prasowe
2024-10-31 | 09:05

Nowy najemca w szczecińskiej Hanza Tower. To znana sieć klubów fitness.

W Hanza Tower - należącym do grupy J.W. Construction jednym z najbardziej znanych budynków w Szczecinie - otworzył się właśnie nowy klub należący do ogólnopolskiej sieci Well
Nieruchomości 18.000 mkw. powierzchni wynajęte na terenie po byłej FSO w Warszawie
2024-10-30 | 15:00

18.000 mkw. powierzchni wynajęte na terenie po byłej FSO w Warszawie

W ostatnich trzech miesiącach 2024 r., OKAM zawarł nowe umowy najmu lub odnowił kontrakty z kilkoma firmami na najem powierzchni na swojej działce przy ul. Jagiellońskiej 88  w
Nieruchomości Rozwiązania detali – cokoły systemowe posadzek przemysłowych
2024-10-30 | 14:45

Rozwiązania detali – cokoły systemowe posadzek przemysłowych

Cokoły to elementy wykonywane na połączeniu posadzki i ściany. Stanowią estetyczne i funkcjonalne wykończenie styku tych dwóch powierzchni. Dzięki ich zastosowaniu przy posadzkach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Ruszyła największa elektrownia gazowa w Polsce. Dostarczy energię dla ok. 3 mln gospodarstw

PGE Polska Grupa Energetyczna oddała właśnie do eksploatacji największą elektrownię gazową w Polsce i jedną z najnowocześniejszych w Europie. Jednostka o mocy 1366 MW brutto jest zlokalizowana w Gryfinie w Zachodniopomorskiem. Dostarczy do sieci 1,4 GW mocy, dzięki czemu pokryje ok. 5 proc. krajowego zapotrzebowania na energię elektryczną, zapewniając dostawy dla ok. 3 mln gospodarstw. – To bardzo ważna inwestycja z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa i namacalny przykład tego, że transformacja energetyczna trwa – mówi wiceminister klimatu i środowiska Miłosz Motyka.

Bankowość

Rosnące ceny energii i usług podbijają inflację. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać około 5-proc. wzrost cen

Wzrost cen w ostatnich miesiącach przyspieszył. To efekt wyższych cen energii oraz usług. I choć listopad i grudzień mogą przynieść wyhamowanie wzrostów, to około 5-proc. poziom prawdopodobnie będzie się utrzymywać przez całą pierwszą połowę 2025 roku. Zdaniem dr. Jakuba Rybackiego z PIE dopiero w drugiej połowie inflacja może spaść do ok. 3,5 proc. To może oznaczać, że pierwsza obniżka stóp procentowych nie nastąpi na początku roku.

Transport

Policja zachęca do kontroli świateł w autach przed zimą. Nieprawidłowe ustawienie grozi wypadkiem i mandatem

Niewłaściwe oświetlenie samochodu może prowadzić do tragicznych w skutkach sytuacji na drogach. To o tyle istotne, że 98 proc. kierowców przyznaje, że bywają oślepiani przez reflektory aut jadących z naprzeciwka – przypominają eksperci Instytutu Transportu Samochodowego. I zachęcają, żeby w ramach przygotowania samochodu do zimy sprawdzić ustawienie i moc świateł. W najbliższych tygodniach będzie to możliwe bezpłatnie w wybranych punktach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.