Komunikaty PR

Regamet – Orzeł wśród blach w letniej kampanii promocyjnej

2020-07-20  |  10:15
Biuro prasowe

W połowie lipca Regamet, podkarpacki producent stalowych pokryć dachowych z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży, rozpoczyna kampanię wizerunkową skierowaną do konsumentów, handlowców, dystrybutorów oraz dekarzy. W największych ogólnopolskich mediach pojawią się informacje o profesjonalnych pokryciach dachowych oraz materiały reklamujące producenta. Celem kampanii jest szeroko zakrojona promocja firmy oraz jej poszczególnych produktów, takich jak kolekcja Regamet PRO, własne obróbki blacharskie oraz nowa powłoka PURTEXT STRONG 300.

 

Szeroki zakres oferty

Od momentu powstania firma bacznie śledzi potrzeby klientów detalicznych oraz biznesowych, w odpowiedzi dostarczając im innowacyjne i dopasowane rozwiązania z zakresu pokryć dachowych. W ofercie Regamet inwestor może wybierać ze zróżnicowanego wachlarza blachodachówek dwumodułowych i na wymiar, paneli dachowych oraz blach trapezowych. Pokrycia produkowane są z wysokiej jakości stali, której warstwa lakiernicza jest jeszcze dodatkowo zabezpieczana jedną z dwóch powłok PRO, dzięki czemu produkty objęte są nawet 50-letnią gwarancją.

Oprócz zapewnienia zawsze wysokiej jakości, firma dba również o wysoką estetykę swoich produktów. – To dlatego oprócz samych pokryć dachowych, Regamet oferuje klientom również bogaty wybór własnych obróbek blacharskich i akcesoriów dachowych, kolorystycznie i stylistycznie dopasowanych do profili dachowych. Dzięki temu inwestor w łatwy sposób może dopasować do siebie wszystkie elementy składające się na jego dach – tłumaczy Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy firmy. 

Dla najbardziej wymagających

W tym roku firma wdrożyła do swojej oferty ekskluzywną kolekcję Regamet PRO, uwzględniając tym samym potrzeby najbardziej wymagających klientów o innowacyjnym podejściu do architektury. To specjalna oferta nowoczesnych pokryć dachowych nawiązująca do aktualnych trendów, jednocześnie zapewniająca wyjątkową trwałość i odporność na czynniki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. Produkty z tej linii są dostępne jedynie w specjalnie wyselekcjonowanych, eleganckich powłokach PRO. Wśród wzorów oferowanych w ramach wspomnianej kolekcji znalazły się pokrycia dachowe dedykowane zarówno budynkom klasycznym, jak i bardziej modernistycznym bryłom.

By utrzymać najwyższe standardy jakości produktów, Regamet od początku kładzie również nacisk na staranne dobieranie dostawców i partnerów biznesowych. – W ramach współpracy z amerykańskim koncernem US Steel stworzyliśmy wyjątkową powłokę PURTEXT STRONG 300, odpowiadając tym samym na wciąż rosnące wymagania rynkowe – mówi Bartłomiej Ukowski. – Wyróżnia ją wyższa wytrzymałość na korozję, dzięki dodatkowej warstwie cynku. Poliuretanowa powłoka lakiernicza zapewnia jeszcze lepszą odporność pokrycia na zarysowania oraz uszkodzenia mechaniczne. By zapewnić klientom pełen komfort przy dokonywaniu wyboru, gwarancja na produkty w powłoce PURTEXT STRONG 300 wynosi aż 50 lat.

Jakość to grunt

Firma od momentu rozpoczęcia działalności w 1991 roku kieruje się wartościami, takimi jak kompleksowość obsługi, podążanie za zmieniającymi się trendami czy indywidualne podejście do każdego klienta. Obecnie Regamet to jeden z najprężniej działających producentów pokryć dachowych ze stali w południowo-wschodniej Polsce. Spółka posiada nowoczesny zakład produkcyjny w Rzemieniu, blisko 30 firmowych punktów sprzedaży w Polsce oraz rozbudowaną sieć sprzedaży hurtowej i zagranicznej. Jakość produktów oferowanych przez firmę doceniają zarówno klienci, jak i dekarze. Regamet został wyróżniony wieloma prestiżowymi nagrodami i tytułami, takimi jak „Gazela Biznesu”, „Firma Godna Zaufania” czy „Lider Budowalny Podkarpacia”. Pojawił się też w rankingu „Diamenty Forbesa”. Jest przykładem na to, że wysokie parametry techniczne, bogate wzornictwo i uniwersalność zastosowania oferowanych produktów nie muszą się wykluczać.

Kampania wizerunkowa ma na celu dotarcie do kolejnych klientów i poinformowanie o ofercie oraz misji firmy. Akcja obejmuje działania w mediach społecznościowych, prasie oraz Internecie. Jednym z elementów kampanii jest również specjalna podstrona internetowa, poświęcona kolekcji Regamet PRO i obróbkom blacharskim. Przeprowadzony zostanie też mailing do handlowców, dystrybutorów i dekarzy przedstawiający ideę akcji i podsumowujący przebieg całej kampanii.

Więcej: www.regamet.com.pl/kampania

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.