REINA Company powiększa zespół doradczy
Firma REINA Company rozpoczęła działalność na rynku nieruchomości biurowych w 2020 roku, budując swój zespół w oparciu o ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Jej szeregi wzmocnił właśnie Marcin Sabowicz, który objął stanowisko Associate Partner.
Marcin Sabowicz posiada ponad 13-letnie doświadczenie zdobyte zarówno w roli zewnętrznego doradcy jak i specjalisty do spraw wynajmu po stronie deweloperów i właścicieli budynków biurowych. Przed dołączeniem do REINA Company pełnił funkcję Senior Leasing Managera w CPI Property Group, jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce. Przez ponad 7 lat był związany z Colliers International Poland, gdzie ostatnio zajmował stanowisko Associate Director, specjalizując się w reprezentacji najemców biurowych. Doświadczenie zdobywał też między innymi w UBM Polska. Jest absolwentem Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów w zakresie wyceny nieruchomości na Politechnice Warszawskiej.
- - -
O REINA Company
REINA Company to zespół wszechstronnych doradców działających na rynku nieruchomości biurowych. Specjalnością firmy jest oparta na najwyższych standardach reprezentacja najemców biur w Warszawie i miastach regionalnych. Oprócz doradztwa transakcyjnego, oferuje też usługi w zakresie realizacji przestrzeni pracy w kompleksowej formule Design & Build, a także doradztwa prawnego, certyfikacji ekologicznych czy rozwiązań technologicznych dla budynków biurowych. Założycielem REINA Company jest Robert Z. Karniewski, manager i ekspert, który od dwóch i pół dekady uczestniczy w kształtowaniu profesjonalnego rynku nieruchomości w Polsce.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.