Komunikaty PR

Rekordowe tempo sprzedaży

2021-02-19  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

„Miasteczko Jutrzenki” to osiedle, które oferuje innowacyjne rozwiązania ekologiczne.
Na dachach budynków zostaną umieszczone panele fotowoltaiczne, które dostarczą energii do części wspólnych, pozwalając na oszczędzanie energii elektrycznej. Mieszkańcy będą mogli odpoczywać na ławkach solarnych z ładowarkami USB. Na osiedlu będą fontanny
i oczka wodne. Deweloper planuje również posadzić duże drzewa, aby mieszkańcy od razu po wprowadzeniu się mogli  cieszyć się zielonymi enklawami. Na patio zostaną umieszczone szklarnie, w których możliwa będzie uprawa kwiatów, ziół czy warzyw. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie osób, które wybierają ekologiczne samochody, przygotowano miejsce parkingowe z ładowarką dla samochodów elektrycznych.

- Średnio, miesięcznie sprzedajemy 20 mieszkań. To rekordowe tempo. Wysoki poziom sprzedaży bardzo nas cieszy, dlatego z optymizmem rozpoczęliśmy budowę etapu II, w którym oferujemy 140 mieszkań dwu, trzy i czteropokojowych – mówi Mariola Żak, dyrektor sprzedaży Aurec Home.

Kupujący doceniają również projekty mieszkań, w których w przemyślany sposób zaplanowano przestrzeń przeznaczoną do przechowywania oraz ciekawie oddzielono przestrzeń nocną od dziennej. Nie bez znaczenia jest projekt osiedla, zagospodarowanie części wspólnych i udogodnienia. Ponadto Aurec Home łączy wysoki standard budownictwa z przystępnymi cenami.     

Dla nabywców mieszkań ważna jest również lokalizacja osiedla. Włochy to zielona i bardzo skomunikowana z centrum Warszawy dzielnica. Miasteczko Jutrzenki znajduje się tuż przy granicy z  Ochotą i Mokotowem.

I etap budowy Miasteczka Jutrzenki tworzą dwa budynki, w których znajdzie się 163 mieszkań. Do użytku zostaną oddane już w przyszłym roku. II etap budowy właśnie się rozpoczął.  Do sprzedaży trafiło 140 mieszkań. Prace budowlane prowadzi słynąca z wysokiej jakości wykonawstwa firma Hochtief Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.