Rekordowe wyniki Golden Star Estate
Kolejna prestiżowa i międzynarodowa firma dołączyła do grona najemców budynku należącego do Golden Star Estate Group. Czołowy dostawca rozwiązań z zakresu tłumaczeń, globalnego marketingu cyfrowego oraz zarządzania treścią, wynajął ok. 14 000 mkw. powierzchni biurowej w Konstruktorska Business Center. W 2022 r. Golden Star Estate wynajął łącznie ok. 30 000 mkw. powierzchni w biurowcu na warszawskim Mokotowie, z czego ok. 20 000 mkw. stanowiły nowe umowy najmu. Tym samym, firma z sukcesem zakończyła re-komercjalizację budynku, który jest obecnie w 100% wynajęty.
– Z wielką przyjemnością mogę powitać kolejnego prestiżowego najemcę na pokładzie Konstruktorska Business Center. Tak znacząca transakcja, jedna z największych na warszawskim rynku w ostatnich kilkunastu miesiącach, stanowi dla nas ogromny powód do dumy i pokazuje, że globalne firmy, liderzy w swoich branżach, wiążą przyszłość biznesu z nowoczesnymi biurami klasy A. Przy planowaniu przestrzeni Konstruktorska Business Center, kluczowe dla nas było, aby budynek spełniał wymagania klientów o najwyższych standardach pracy, realizujących niezwykle istotne procesy z punktu widzenia działalności firmy. Cieszymy się, że nasz cel został osiągnięty, a międzynarodowe firmy decydują się na związanie swojej przyszłości z naszym warszawskim budynkiem. W ciągu minionych dwunastu miesięcy wynajęliśmy w Konstruktorska Business Center ok. 30 000 mkw. powierzchni, na co złożyły się zarówno nowe umowy, jak i przedłużenia najmów. Dzięki tym transakcjom zakończyliśmy pełną re-komercjalizację biurowca na warszawskim Mokotowie, który w tym roku obchodzi 10-lecie istnienia – powiedział Antonio Pomes, Head of Asset Management w Golden Star Group.
Konstruktorska Business Center to nowoczesny biurowiec klasy A o łącznej powierzchni najmu 49 500 mkw., zlokalizowany w samym sercu biznesowej części Mokotowa. Siedmiokondygnacyjny budynek wyróżnia się jedną z największych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej powierzchni typowego piętra – 7000 mkw., zapewniającą najemcom pełną elastyczność w aranżowaniu przestrzeni pracy, idealnie dostosowując się do ich wymagań w zakresie wielkości danej powierzchni. Budynek cechuje także wysoka efektywność energetyczna potwierdzona certyfikatem BREEAM na poziomie „Very Good”.
Konstruktorska Business Center to również cztery niezależne wejścia, dwa wewnętrzne dziedzińce rekreacyjne o powierzchni 3 200 mkw. – wyjątkowo lubiane przez pracowników zielone miejsca odpoczynku i spotkań oraz 1050 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, rowerownia i szatnie dla cyklistów. Bardzo dobra lokalizacja umożliwia szybki dojazd zarówno transportem miejskim (autobusami i tramwajami), jak i własnym środkiem transportu. Obiekt położony jest ok. 15 minut drogi samochodem od centrum Warszawy i ok. 10 minut od międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.
Liczne atuty Konstruktorska Business Center doceniły renomowane międzynarodowe i polskie firmy, które na co dzień korzystają z doskonałej jakości oferowanej przez nieruchomość. Wśród najemców budynku znajdują się m.in. Kanał Sportowy, Sunday Polska, Procter&Gamble, Emerson Process Management czy MoneyGram.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.