Robert Dobrzycki Człowiekiem Dekady, A2 Warsaw Park Inwestycją Roku
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, z Człowiekiem Dekady. Takim tytułem uhonorowany został Robert Dobrzycki podczas wieczornej gali Prime Property Prize 2020. Wyróżnienie przyznane zostało poza konkursem, w którym A2 Warsaw Park Panattoni zdobył nagrodę Inwestycji Roku w kategorii Rynku Powierzchni Logistyczno-Magazynowej. Statuetki zostały wręczone 14 września br. w hotelu Sheraton w Warszawie.
Za nami IX edycja konkursu Prime Property Prize, organizowanego przez Grupę PTWP SA, wydawcę m.in., PropertyNews.pl i PropertyDesign.pl. Jego celem jest wyłonienie firm oraz projektów, które w ostatnim roku miały największy wpływ na wydarzenia na rynku nieruchomości komercyjnych, a także osobistości, których spektakularne działania odegrały kluczową rolę w rozwoju całej branży. Podczas wieczornej gali, Panattoni triumfowało na scenie dwa razy – Robert Dobrzycki, CEO Panattoni uhonorowany został tytułem Człowieka Dekady, a wyróżnienie przyznane zostało poza konkursowym trybem - za wkład Roberta Dobrzyckiego w rozwój rynku magazynowego. Ponadto A2 Warsaw Park Panattoni zdobył nagrodę Inwestycji Roku w kategorii Rynku Powierzchni Logistyczno-Magazynowej.
Robert Dobrzycki nadzoruje działalność w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Holandii, Hiszpanii, Czechach i na Słowacji. W 2005 roku założył centralę Panattoni Europe na region Europy Środkowo-Wschodniej w Polsce, a w 2014 roku objął stanowisko CEO na Europę. W ciągu 15 lat pod kierownictwem Roberta firma wybudowała ponad 10 mln mkw. powierzchni magazynowej. Wywołany Robert Dobrzycki nie krył na scenie zaskoczenia mówiąc: Bardzo dziękuję za nagrodę. Kiedy 15 lat temu otwieraliśmy nasz oddział…nikt nie wiedział, że istnieje Panattoni. Dzięki naszemu zespołowi, staliśmy się największym deweloperem przemysłowym w Europie. To ich ciężka praca, za którą wszystkim dziękuję”.
Autostradą po nagrody. Panattoni otrzymało także statuetkę za realizację A2 Warsaw Park – największego obiektu magazynowego w rejonie warszawskim. Budynek o powierzchni blisko 104 000 m kw. powstał w Adamowie, w bezpośrednim sąsiedztwie węzła „Grodzisk Mazowiecki” autostrady A2. Doskonała lokalizacja przyciągnęła liderów branży logistycznej, takich jak Raben Logistics Polska, ID Logistics, czy DSV, którzy łącznie wynajęli ok 50 000 m kw. Bliskość jednej z najważniejszych dróg w kraju, stwarza doskonałe warunki zarówno do handlu krajowego, jak i międzynarodowego, w tym z głównym partnerem handlowym Polski – Niemcami. Obiekt może służyć najemcom z różnych branż zarówno do magazynowania i produkcji. Dzięki takim rozwiązaniom jak oświetlenie LED A2 Warsaw Park spełnił warunki certyfikacji BREEAM.
Robert Dobrzycki nie kryje dumyrównież z tej statuetki komentującwygraną: „A2 Warsaw Park to perła naszej działalności na rynku warszawskim, który stał się w ostatnim półroczu ośrodkiem największego zainteresowania naszych najemców. To także istotna realizacja, w kontekście sytuacji pandemicznej, ponieważ ukończyliśmy ją tak naprawdę w środku kryzysu. A2 Warsaw Park stało się tym samym symbolem naszej walki z trudną sytuacją, z której na razie wychodzimy zwycięsko”.
Wyróżnienie A2 Warsaw Park to druga z rzędu nagroda Prime Property Prize dla Panattoni w tej kategorii. W roku 2019 deweloper otrzymał statuetkę za obiekt BTS Amazon w Gliwicach, o rekordowej powierzchni 210 000 m kw. Budynek przeznaczony do obsługi e-commerce zachwycił Jury 4 użytkowymi poziomami z wdrożoną najnowocześniejszą technologią, połączoną z ekologicznymi rozwiązaniami, które pozwoliły osiągnąć certyfikację BREEAM na poziomie Very Good.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.