Rodzinne Podolany dobrym wyborem dla rodzin z dziećmi
Tworząc inwestycję na poznańskich Podolanach, firma Sky Investments gwarantuje nabywcom domów szeregowych i mieszkań dwupoziomowych więcej przestrzeni, pozostając tym samym nadal w granicach miasta. Rodzinne Podolany, zlokalizowane przy ul. Heleny Rzepeckiej w Poznaniu to idealne rozwiązanie na przykład dla rodzin z dziećmi.
Od momentu premiery w styczniu 2019, osiedle Rodzinne Podolany zyskało dużą popularność wśród osób poszukujących dwupoziomowego mieszkania w zabudowie szeregowej, bądź domu. Po pierwsze, Podolany to lokalizacja lubiana od lat. Na miejscu jest pełne zaplecze handlowo-usługowe. Po drugie, propozycja Sky Investments wyróżnia się, ponieważ dotąd brakowało w granicach miasta lokali w zabudowie szeregowej. Ponadto inwestycja Rodzinne Podolany to estetyka, bezpieczeństwo (osiedle zamknięte), pełna architektura (chodniki, oświetlenie, drogi wewnętrzne) i przemyślany układ pomieszczeń, przez co należy rozumieć m.in. aż 3 sypialnie na piętrze każdego domu, czy mieszkania. Docelowo, w ramach całej inwestycji w dziewięciu szeregach znajdzie się 99 lokali, zarówno mieszkań dwupoziomowych z tarasem na dachu, jak i domów z ogrodem. Duża część osiedla została oddana do użytku, kolejne lokale niebawem trafią w ręce nabywców. Jednocześnie trwa sprzedaż IV etapu osiedla. – Zainteresowanie naszą ofertą jest spore. To ostatnia szansa, by zarezerwować własny dom i w przyszłości zamieszkać na Rodzinnych Podolanach – informuje Katarzyna Piwczyńska, z biura sprzedaży Sky Investments.
Lokalizacja dla rodzin
Warto podkreślić, że wśród nabywców lokali z poszczególnych etapów inwestycji, nie brakuje rodzin z dziećmi. Ta grupa klientów, poszukując swojego miejsca do zamieszkania, zwraca uwagę na to, by zapewnić każdemu optymalną przestrzeń. Projekt dwupoziomowego mieszkania na Rodzinnych Podolanach zakłada podział na parter z salonem i aneksem kuchennym oraz piętro z trzema sypialniami. Takie rozwiązanie jest przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę” i spodobało się wielu klientom. W kontekście przestrzeni, ważne będzie otoczenie, to znaczy: niska zabudowa, najlepiej jednorodzinna, zarówno w ramach inwestycji, jak i w sąsiedztwie. Na osiedlu budowanym przy ul. Heleny Rzepeckiej powstanie plac zabaw, a o tym, że ma to znaczenie dla przyszłych mieszkańców, przede wszystkim tych najmłodszych, nikogo nie trzeba przekonywać. – Całość udogodnień uzupełni mała architektura oraz zamknięta konwencja osiedla. To wpływa pozytywnie na komfort i poczucie bezpieczeństwa. Dla naszych klientów, a co za tym idzie, również dla nas, są to wartości kluczowe przy tworzeniu inwestycji – podkreśla Katarzyna Piwczyńska z firmy Sky Investments.
Podolany, jako część poznańskich Jeżyc, oferują swoim mieszkańcom najważniejsze udogodnienia. Funkcjonuje tutaj kilkanaście placówek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży. Przy ulicy Strzeszyńskiej znajduje się Galeria Podolany, gdzie można załatwić najważniejsze sprawy. Okolica sprzyja wycieczkom rowerowym. – Wyjeżdżając z naszego osiedla, ścieżką rowerową przy ulicy Strzeszyńskiej dojedziemy nad Strzeszynek i Rusałkę, czyli dwa jeziora uwielbiane przez poznaniaków – mówi Katarzyna Piwczyńska.
Dziś kluczem do tego, by trafić w gusta klientów jest spełnienie wielu czynników, do których z pewnością należą: ciekawy, funkcjonalny projekt osiedla i poszczególnych mieszkań, wysoki standard, solidność wykonania, dogodna lokalizacja z dostępem do infrastruktury miejskiej oraz terenów zielonych. – Wybierając dewelopera, klienci liczą na wysoką jakość życia, a mieszkanie stanowi dla nich ważną inwestycję – podsumowuje Katarzyna Piwczyńska z firmy Sky Investments.
Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”
Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.