Komunikaty PR

Rozpoczynamy Świąteczne bonusowanie w Grupie Murapol!

2022-12-07  |  11:00
Biuro prasowe

Wielkimi krokami nadciągają Święta i Nowy Rok. Okazję do świętowania będą mieć także osoby, które jeszcze w tym roku zdecydują się na kupno mieszkania z oferty Grupy Murapol. Deweloper rusza bowiem z nową grudniową kampanią promocyjną,
w której można zaoszczędzić nawet 199 tys. zł! Pula specjalna obejmuje 255 mieszkań
z pakietami bonusów w 13 miastach w całej Polsce.

Klienci mają do wyboru lokale aż w 22 projektach mieszkaniowych Grupy Murapol, zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy, Wieliczki i Wrocławia.   

Osoby zainteresowane zakupem mieszkania z grudniowej oferty dewelopera mogą zaoszczędzić nawet 199 tys. zł! W paczkach świątecznych bonusów mogą znaleźć się: rabat w cenie lokalu, smart home w wersji premium, nawet 2 miejsca postojowe w hali garażowej lub zewnętrzne, a także ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu lub pobytu w szpitalu.

- Nie mogliśmy inaczej zakończyć tego roku, jak naszą kampanią promocyjną, skierowaną do wszystkich tych, którzy nadal zastanawiają się na zakupem nowego mieszkania. To niepowtarzalna okazja, bo zaoszczędzić można nawet 199 tys. zł! W pakiecie bonusów nie brakuje rozwiązań, które pomogą naszym klientom poczuć się komfortowo, bezpiecznie i przy okazji oszczędzać zużycie mediów, a co za tym idzie obniżyć rachunki za prąd czy wodę, co jest szczególnie istotne przy ciągle rosnącej cenie energii. Kupując mieszkanie objęte naszą grudniową promocją, można zyskać m.in. smart home w wersji premium, technologię pozwalającą na korzystanie z funkcji automatyki mieszkaniowej – komentuje Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Jak skorzystać z grudniowej promocji? Listę lokali objętych ofertą w wybranym mieście można poznać, wypełniając formularz na stronie internetowej dewelopera.

Warto dodać, że w sobotę, 17 grudnia, Grupa Murapol organizuje w swoich biurach sprzedaży na terenie całej Polski Mieszkaniowy Dzień Otwarty. Doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9:00. do 14:00 i chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące zarówno trwającej promocji, jak i oferty katalogowej. Ale to nie wszystko! Osoby, które odwiedzą w tym dniu biuro sprzedaży dewelopera w Bydgoszczy i Gdańsku mogą liczyć na specjalną niespodziankę – spotkanie z Andrzejem Bargielem, ambasadorem Grupy Murapol. To niepowtarzalna okazja, by porozmawiać z tym niezwykłym człowiekiem o jego wysokogórskich wyprawach
w najwyższe szczyty świata. Andrzej odwiedzi biura sprzedaży podczas sobotniego Mieszkaniowego Dnia Otwartego w:

- Bydgoszczy przy ul. Akademickiej 13D, w godz. 10:00-11:30

- Gdańsku/Kowalach przy ul. Ateny 2, w godz. 13:30-15:00.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.