Komunikaty PR

Rozpoczynamy Świąteczne bonusowanie w Grupie Murapol!

2022-12-07  |  11:00
Biuro prasowe

Wielkimi krokami nadciągają Święta i Nowy Rok. Okazję do świętowania będą mieć także osoby, które jeszcze w tym roku zdecydują się na kupno mieszkania z oferty Grupy Murapol. Deweloper rusza bowiem z nową grudniową kampanią promocyjną,
w której można zaoszczędzić nawet 199 tys. zł! Pula specjalna obejmuje 255 mieszkań
z pakietami bonusów w 13 miastach w całej Polsce.

Klienci mają do wyboru lokale aż w 22 projektach mieszkaniowych Grupy Murapol, zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy, Wieliczki i Wrocławia.   

Osoby zainteresowane zakupem mieszkania z grudniowej oferty dewelopera mogą zaoszczędzić nawet 199 tys. zł! W paczkach świątecznych bonusów mogą znaleźć się: rabat w cenie lokalu, smart home w wersji premium, nawet 2 miejsca postojowe w hali garażowej lub zewnętrzne, a także ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu lub pobytu w szpitalu.

- Nie mogliśmy inaczej zakończyć tego roku, jak naszą kampanią promocyjną, skierowaną do wszystkich tych, którzy nadal zastanawiają się na zakupem nowego mieszkania. To niepowtarzalna okazja, bo zaoszczędzić można nawet 199 tys. zł! W pakiecie bonusów nie brakuje rozwiązań, które pomogą naszym klientom poczuć się komfortowo, bezpiecznie i przy okazji oszczędzać zużycie mediów, a co za tym idzie obniżyć rachunki za prąd czy wodę, co jest szczególnie istotne przy ciągle rosnącej cenie energii. Kupując mieszkanie objęte naszą grudniową promocją, można zyskać m.in. smart home w wersji premium, technologię pozwalającą na korzystanie z funkcji automatyki mieszkaniowej – komentuje Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Jak skorzystać z grudniowej promocji? Listę lokali objętych ofertą w wybranym mieście można poznać, wypełniając formularz na stronie internetowej dewelopera.

Warto dodać, że w sobotę, 17 grudnia, Grupa Murapol organizuje w swoich biurach sprzedaży na terenie całej Polski Mieszkaniowy Dzień Otwarty. Doradcy będą do dyspozycji klientów od godz. 9:00. do 14:00 i chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące zarówno trwającej promocji, jak i oferty katalogowej. Ale to nie wszystko! Osoby, które odwiedzą w tym dniu biuro sprzedaży dewelopera w Bydgoszczy i Gdańsku mogą liczyć na specjalną niespodziankę – spotkanie z Andrzejem Bargielem, ambasadorem Grupy Murapol. To niepowtarzalna okazja, by porozmawiać z tym niezwykłym człowiekiem o jego wysokogórskich wyprawach
w najwyższe szczyty świata. Andrzej odwiedzi biura sprzedaży podczas sobotniego Mieszkaniowego Dnia Otwartego w:

- Bydgoszczy przy ul. Akademickiej 13D, w godz. 10:00-11:30

- Gdańsku/Kowalach przy ul. Ateny 2, w godz. 13:30-15:00.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.