Komunikaty PR

Rozwiązania oświetleniowe MILOO LIGHTING w zabrzańskiej wieży ciśnień

2021-10-12  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Bardyszewski
PR consultants

Kasprowicza 119/57
01-949 Warszawa
lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl| |lukasz.bardyszewski|prconsultants.pl
+48 605 530 455
www.prconsultants.pl

Jeden z najpiękniejszych i najbardziej charakterystycznych obiektów industrialnych na Śląsku korzysta z najnowszej generacji oświetlenia wyprodukowanego i dostarczonego przez MILOO-ELECTRONICS – polskiego producenta elektroniki, oświetlenia LED oraz urządzeń do dezynfekcji powierzchni i powietrza.


Zlokalizowana przy ul. Zamoyskiego w Zabrzu wieża ciśnień to jedna z pereł industrialnej architektury, której jeszcze niedawno groziła rozbiórka. Odrestaurowany obiekt zachował liczne nawiązanie do swojego niepowtarzalnego, zabytkowego charakteru, czego przykładem jest m.in. zdobiąca jego elewację czerwona cegła. Gruntownie wyremontowano wszystkie wnętrza, a obok wieży wniesiono przeszkloną klatkę schodową z windą. Na jej szczycie znajduje się punkt widokowy, który pozwala podziwiać panoramę miasta, a przy sprzyjającej pogodzie także Beskidy. 


– Jednym z elementów projektu rewitalizacji zabrzańskiej wieży ciśnień było wyposażenie jej w nowoczesne rozwiązania oświetleniowe – mówi Bartosz Mazurek z MILOO-ELECTRONICS.  – Zarówno wewnątrz, jak i w strefach zewnętrznych obiektu zainstalowano profesjonalne oprawy LED marki MILOO LIGHTING. Poza wartością estetyczną, modernizacja oświetlenia znacząco obniży koszty energii elektrycznej – dodaje.  


W odrestaurowanym budynku działać będą m.in. Centrum Żywego Rzemiosła, Akademia Młodych Talentów, kawiarnia oraz interaktywna wystawa przybliżająca zagadnienia związane z węglem. Wieża Ciśnień przy ul. Zamoyskiego w Zabrzu została wybudowana w 1909 r. jako element miejskiej sieci wodociągowej. Wzniesiony na planie ośmiokąta budynek ma 46 metrów wysokości i 23,3 metra średnicy. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.