Komunikaty PR

Rynek biur w Gdańsku trzyma się mocno

2020-11-02  |  11:53
Biuro prasowe

Zdjęcia do pobrania: https://we.tl/t-bx3Eo2Q9zm

 

Pomimo pandemii, Olivia Business Centre wykorzystała rok 2020 na dynamiczny rozwój i pozyskanie nowych, znaczących Rezydentów, o bardzo zróżnicowanym profilu działalności. Są w tym gronie firmy IT, media, ubezpieczenia i firmy oferujące usługi dla biznesu. W tym roku w Olivii swoje biura otworzyli: RMF FM, PZU, Abax oraz Weco Travel.

Z pewnością najbardziej znaną z tych marek jest PZU, które w Olivii Tower otworzyło biuro zajmujące się projektem innowacyjnej platformy internetowej Cash, za pośrednictwem której pracownicy będą mieli szybki dostęp do tanich i bezpiecznych pożyczek.

- Jest to przepięknie położone biuro, z lipową aleją tuż za otwieranymi oknami, przez które w lecie słychać śpiew ptaków. To jest prawdziwy well-being na co dzień, jedno z najprzyjemniejszych naszych biur. Jesteśmy dumni, że największy polski ubezpieczyciel wybrał właśnie Olivię na miejsce rozwoju swojego nowego projektu - mówi Aleksandra Majdańczuk, Deputy Director w Olivia Business Centre, odpowiedzialna za negocjacje z PZU.

 

W lipcu w Olivii Star na 21 piętrze swe podwoje otworzyło regionalne biuro Grupy RMF. Tu znajdują się studia radiowe, z których nadawane są codzienne audycje stacji RMF FM, RMF Classic i RMF MAXX. Z biura na co dzień korzystają również pracownicy pomorskiego biura handlowego Grupy RMF.

– Biuro ma bardzo atrakcyjny widok na morze i cały Gdańsk, co w pierwszych dniach wywoływało zachwyty redaktorów, słyszalne nawet na antenie. Ciekawostką tego biura są pomieszczenia zwane „dziuplami”, tak nazywa się w tej branży małe studia nagrań. Na ścianach „dziupli” znajdują się miękkie, kolorowe obicia o specjalnych parametrach akustycznych. Całe wnętrze jest bardzo wysmakowane, a autorami projektu jest nasza pracownia architektury wnętrz Design Anatomy – mówi Ewelina Kumełan, Senior Account Manager w Olivia Business Centre, odpowiedzialna za transakcję z Grupą RMF.

 

W Olivii Six we wrześniu pojawił się nowy najemca świadczący usługi dla firm – Weco Travel. Firma z duńskimi korzeniami, w Polsce jest obecna od 1992 roku, a zajmuje się kompleksowym zarządzaniem podróżami służbowymi, organizacją konferencji i wyjazdów na targi. Jej biuro ulokowane jest na najwyższym, 14 piętrze Olivii Six i charakteryzuje się zachwycającym widokiem na morze. Będzie służyć zespołom, które wcześniej pracowały w różnych lokalizacjach w Trójmieście.

 

Wśród biur wynajętych w tym roku, znajduje się najwyżej położone biuro w Polsce (poza Warszawą), które oferuje zachwycający widok, prawdopodobnie najpiękniejszy widok w Polsce. W tym przypadku z 31 piętra Olivii Star i wysokości 120 metrów roztacza się panoramiczny widok na całe Trójmiasto i Zatokę Gdańską, od nasady Półwyspu Helskiego, przez klify Gdyni, aż po ujście Wisły i plaże na Mierzei Wiślanej. We wrześniu wprowadził się tam Abax – firma norweska, z centralą w Larvik, która zajmuje się telemetrią i systemami
śledzenia GPS oraz zarządzania flotami pojazdów. 

 

 

- Abax szukał wyjątkowego biura, które pomoże podkreślić wyjątkowy charakter firmy, pomoże pozyskiwać najlepsze talenty, wyjątkowych klientów, a jednocześnie zapewni doskonałe warunki pracy zespołowi. Olivia Star ma nie tylko najwyższej klasy instalacje, trójszybową, całoszklaną, trójszybową fasadę, ale też otwierane elementy elewacji na wszystkich piętrach biurowych. W praktyce są to otwierane okna, co jest rozwiązaniem unikalnym w budynkach tej wysokości – mówi Szymon Renk, Key Account Manager w Olivia Business Centre, odpowiedzialny za transakcję z Abax.

 

Ostatnie miesiące wykorzystaliśmy na bardzo intensywną pracę, która procentuje dobrymi wynikami w tym wymagającym czasie. – mówi Maciej Kotarski, dyrektor Działu Komercjalizacji Olivii Business Centre. Jesteśmy dumni, że tak znane firmy wybrały Olivię jako miejsce dla swoich zespołów, zwłaszcza w tym trudnym roku. To nas motywuje i jasno pokazuje, że biurowce takiej klasy, jak Olivia, mają przyszłość, mimo istotnego trendu pracy zdalnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.