Santander Bank Polska po sukcesie Work Cafe z kolejnymi jednostkami w Olivia Cen

Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Santander Bank Polska po sukcesie Work Cafe z kolejnymi jednostkami w Olivia Centre
Zdjęcia: https://1drv.ms/u/s!Ak6vnk2kpo84irg2pWPlpAWjOi-lSg?e=mKUmio
Pionierski projekt Work Cafe łączy w sobie kawiarnię, przestrzeń coworkingową i placówkę bankową w jednym. To jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie na co dzień przyciąga do pracy i odwiedzin placówki banku przedsiębiorców i przedstawicieli wolnych zawodów, dla których przygotowane zostały komfortowe warunki do pracy, spotkań i punktów obsługi klienta, w których mogą również zarządzać firmowymi finansami. To wszystko działa równolegle z placówką obsługi klienta indywidualnego, umów leasingowych oraz doradcami ds. kredytów hipotecznych.
Santander Bank Polska swoje pierwsze biura w Olivia Centre otworzył dwa lata temu. Jest to nowy rodzaj placówki bankowej, oferującej klientom miejsca do pracy z salą współdzielonych biurek, salę spotkań oraz wyposażeniem biurowym, które oferuje większość przestrzeni coworkingowych. Work Cafe bardzo szybko zyskało na popularności, przyciągając nie tylko komfortowymi miejscami pracy, ale również doskonałą kawą i drobnymi przekąskami. Szybko stała się jednym z najpopularniejszych miejsc spotkań i pracy. W sezonie dodatkowo oferuje miejsca pracy na leżakach przygotowanych na zielonym patio Olivia Centre.
W lipcu do Olivia Centre przeniosły się kolejne działy banku takie jak Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego Północ, Centrum Obsługi Klienta Biznesowego, tworząc miejsce kompleksowej obsługi klientów. Bliskość Oddziału i nowo przeniesionych jednostek pozwala na kompleksową obsługę klienta i zapewnienie najwyższych standardów dzięki nowoczesnej przestrzeni Olivia Centre i wyjątkowemu konceptowi WorkCafe Santander Bank Polska – mówi Krzysztof Piskorski, dyrektor 1 Regionu w Gdańsku. W nowych biurach klienci mogą skorzystać z przestrzeni do spotkań, pracy i wiedzy specjalistów bankowych z różnych dziedzin.
Placówka Work Cafe od pierwszych dni działania stała się prawdziwym przebojem i wciąż cieszy się dużą frekwencją dzięki swojemu unikalnemu podejściu do działalności bankowej – mówi Katarzyna Szymańska, Dyrektor Działu Resident Relations Olivia Centre. Oddział ma już swoich stałych użytkowników, ale równie często korzystają z niej miłośnicy dobrej kawy i wolni strzelcy, którzy odbywają tam swoje spotkania z klientami, pracują czy po prostu spotykają się ze znajomymi. Wierzymy, że nowe możliwości, jakie wprowadza Santander Bank Polska przyciągną do naszej przestrzeni nowych gości, którzy przy tej okazji poczują się zachęceni do korzystania również z innych rekreacyjnych i zawodowych propozycji Olivia Centre.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.