Savills IM: Amy Shah nową globalną dyrektor ds. zasobów ludzkich
Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny działający na rynku nieruchomości, powierzył Amy Shah stanowisko Globalnego Dyrektora ds. zasobów ludzkich (HR). Jej bezpośrednim przełożonym będzie Alex Jeffrey, Dyrektor Generalny w Savills IM. Amy Shah będzie pracowała w głównej siedzibie firmy w Londynie, a zakres jej obowiązków obejmie wyznaczanie i koordynację globalnej strategii Savills IM w obszarze zasobów ludzkich.
Przed dołączeniem do Savills IM, Amy Shah przez ponad 12 lat pracowała w Standard Life Aberdeen plc, gdzie była m.in. Dyrektorem działu HR na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Doświadczenie zawodowe zdobywała również podczas pracy w Service Innovation Group UK oraz UCLH NHS Foundation Trust.
Alex Jeffrey, Dyrektor Generalny w Savills IM, powiedział:
„Kontynuacja dynamicznego rozwoju Savills IM zależy od naszej zdolności do przyciągania najlepszych pracowników. Bogate doświadczenie Amy w zarządzaniu międzynarodowym zespołem, jak również w opracowywaniu i realizacji strategii HR w wielu regionach, pomoże zapewnić zrównoważony rozwój naszej kadry pracowników, która charakteryzuje się dużą różnorodnością.”
Amy Shah, Globalna Dyrektor ds. zasobów ludzkich w Savills IM, dodała
„Bardzo się cieszę z dołączenia do Savills IM. To wspaniałe, że będę mogła pracować
z zespołami 17 biur regionalnych firmy na całym świecie. Mam nadzieję, że odegram znaczącą rolę w kontynuowaniu procesu dynamicznego wzrostu i ekspansji, jakie w ostatnich latach odnotowuje Savills IM.”
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.