SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki przedłuża umowę z firmą VOX
SEGRO, wiodący właściciel, zarządca i deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych oraz produkcyjnych, przedłużył umowę najmu z firmą VOX, jedną z najbardziej innowacyjnych marek z branży wyposażenia wnętrz w Polsce. W transakcji pośredniczyła agencja Profi Home.
SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki to park wielkości blisko 77 000 m2. Położony jest w zachodniej części Polski, zaledwie 13 km od centrum Poznania. Lokalizacja bezpośrednio przy prowadzącej do Katowic drodze ekspresowej S11 oraz niedaleko autostrady A2 (wschód-zachód) sprawia, że jest doskonałym miejscem do prowadzenia działalności dystrybucyjnej.
Marka wnętrzarska VOX istnieje na polskim rynku od ponad 30 lat. W swoim portfolio posiada unikalne i komplementarne produkty oraz usługi związane z wyposażeniem mieszkań i domów. To także sieć salonów wyposażenia wnętrz w całej Polsce oraz platforma sprzedaży on-line vox.pl, która zapewnia obsługę klientów z 50 krajów na wszystkich kontynentach, od Stanów Zjednoczonych, przez Meksyk, aż po Australię i Tajwan.
W dotychczas wynajmowanej powierzchni 7 732 m2 w SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki, VOX działa od 2021 roku. Firma prowadzi w niej działalność magazynową oraz e-commerce. Z magazynu SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki, VOX dystrybuuje produkty do dziesięciu europejskich krajów oraz do klientów w Polsce obsługiwanych w systemie home delivery.
Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO mówi:
„Przedłużenie umowy najmu powierzchni magazynowej z VOX na kolejne lata to dla nas dowód zaufania, jakim obdarzyła nas firma. Klientowi zależało na dogodnej lokalizacji oraz wysokiej jakości powierzchni spełniającej odpowiednie wymogi, również te związane z obsługą kanału e-commerce. SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki okazał się świetnym wyborem”.
Paweł Walczyński, Dyrektor Logistyki VOX mówi:
„Dogodne położenie obiektu i wysoka jakość usług oferowanych przez SEGRO to czynniki, które zdecydowały o przedłużeniu umowy najmu na kolejne lata. Dzięki temu nasza firma może utrzymywać najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa i wydajności”.
Adam Kultys, właściciel PROFI HOME mówi:
„Wspólnie z klientem, firmą VOX, dostrzegamy istotną rolę relacji w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych. Z uwagi na fakt, że dotychczasowa współpraca pomiędzy SEGRO i VOX układała się pomyślnie, a negocjacje prowadziły do konstruktywnych rozwiązań, cieszy fakt, że wypracowaliśmy najlepsze dla wszystkich stron warunki dalszego działania”.
Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
![Skyliner w 100% wynajęty](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_54203968,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skyliner w 100% wynajęty
![Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_262116203,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.