Komunikaty PR

smALLinclusive: luksus pod własnym dachem na 35m2

2020-09-21  |  14:00
Biuro prasowe

16 września w Warszawie odbył się pokaz całorocznych domów smALLinclusive. To domy polskiego producenta, o powierzchni 35 m2, które nie wymagają pozwolenia na budowę, są wykończone pod klucz oraz wyróżniają się wyjątkowym designem. Dzięki wyjątkowemu procesowi produkcji czas, od złożenia zamówienia do ustawienia ich na działce i zamieszkania, wynosi 30 dni.

 

Małe domy, wysoka jakość, minimum formalności

Według badań Diamond Module ponad połowa Polaków ma działki, a 20 procent zastanawiało się nad ich kupnem w trakcie pandemii koronawirusa. Domy smALLinclusive są więc propozycją dla osób, które mają działkę, ale bez zabudowy lub planują jej zakup. Cały proces – od zamówienia domu do jego postawienia w miejscu docelowym jest bardzo krótki – nie przekracza 30 dni. Wpływ na szybkość realizacji ma między innymi proces produkcji Diamond Module oraz minimum formalności. Domy, które nie zajmują na działce więcej niż 35 m2 nie wymagają pozwolenia na budowę, tylko zgłoszenia w odpowiednim urzędzie, co znacznie ułatwia podjęcie decyzji o zabudowaniu w ten sposób działki.

„W obecnej sytuacji domy poza miastem stają się pewnego rodzaju azylem, zaworem bezpieczeństwa. Biorąc pod uwagę dostępność internetu bezprzewodowego mogą również służyć jako zdalne biuro, ze wspaniałym widokiem z okna, w ciszy i spokoju, bez tłumów ludzi wokół. Zaletą rozwiązania smALLinclusive jest wygoda oraz czas, który spędzamy w dopasowanym do naszych potrzeb wnętrzu, a nie na placu budowy. Dla coraz większej grupy Polaków to ważny argument. Ponieważ mamy do dyspozycji tylko 35m2, zarówno w fazie projektowania, jak i realizacji zwracamy uwagę na najdrobniejsze szczegóły, które potem wpływają na komfort i zadowolenie mieszkańców” mówi Krzysztof Żebrowski, w-ce Prezes Diamond Module, współtwórca smALLinclusive.

Domy smALLinclusive powstają w standardzie „pod klucz”, co oznacza, że wszystkie niezbędne części wykończenia i wyposażenia budynku zostały już zainstalowane i są gotowe do użytkowania – w tym kuchnia, łazienka, sypialnia oraz ogrzewanie. 90% elementów, z których wykonane są domy powstaje w stolarniach i warsztatach producenta, firmy Diamond Module, co pozwala na swobodę w działaniu oraz szybkość w realizacji.

Dobry, polski design

Dzień otwarty smALLinclusive był okazją do zwiedzenia domów, poznania ich specyfiki i sposobu zabudowy. Podczas prezentacji obecni byli pomysłodawcy i projektanci domów, w tym architekt Jan Piziak, autor projektu wszystkich budynków:

 „Cieszymy się, domy smALLinclusive zostały tak dobrze odebrane. Podczas wydarzenia pokazaliśmy zrealizowane dwa z siedmiu projektów – nowoczesny PINK oraz klimatyczny YELLOW. Chcemy dotrzeć do potrzeb i preferencji szerokiego grona entuzjastów, lubiących spędzać czas wolny w zaciszu własnych czterech ścian. Z tego powodu każdy z domów reprezentuje odrębny styl. Przy części z nich inspiracją była architektura regionalna. Tak powstały domy: kaszubski, góralski, mazurski oraz bieszczadzki. Wśród projektów znalazły się również domy w nowoczesnej i minimalistycznej stylistyce – idealne dla koneserów design-u. Jesteśmy pewni, że każdy znajdzie projekt dla siebie” – komentuje Jan Piziak – architekt Diamond Module, projektant domów smALLinclusive.

Podczas prezentacji w Warszawie, firma Diamond Module zadbała o bezpieczeństwo zwiedzających, udostępniając PIKS, czyli Punkt Indywidualnej Kontroli Sanitarnej – autorską bramkę sanitarną służącą do pomiaru temperatury ciała oraz dezynfekcji dłoni. Każdy uczestnik był zobowiązany skorzystać z PIKS-a przed wejściem do domu smALLinclusive. Rozwiązanie PIKS zdobywa coraz większą popularność w miejscach użyteczności publicznej.

 

Kontakt dla mediów:

Milena Świątkowska,
LoveBrands Relations
tel. 720 898 013
e-mail: milena.swiatkowska@lbrelations.pl

 

Więcej na:

smallinclusive.pl

Facebook.com/smallinclusive

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.