smALLinclusive: luksus pod własnym dachem na 35m2
16 września w Warszawie odbył się pokaz całorocznych domów smALLinclusive. To domy polskiego producenta, o powierzchni 35 m2, które nie wymagają pozwolenia na budowę, są wykończone pod klucz oraz wyróżniają się wyjątkowym designem. Dzięki wyjątkowemu procesowi produkcji czas, od złożenia zamówienia do ustawienia ich na działce i zamieszkania, wynosi 30 dni.
Małe domy, wysoka jakość, minimum formalności
Według badań Diamond Module ponad połowa Polaków ma działki, a 20 procent zastanawiało się nad ich kupnem w trakcie pandemii koronawirusa. Domy smALLinclusive są więc propozycją dla osób, które mają działkę, ale bez zabudowy lub planują jej zakup. Cały proces – od zamówienia domu do jego postawienia w miejscu docelowym jest bardzo krótki – nie przekracza 30 dni. Wpływ na szybkość realizacji ma między innymi proces produkcji Diamond Module oraz minimum formalności. Domy, które nie zajmują na działce więcej niż 35 m2 nie wymagają pozwolenia na budowę, tylko zgłoszenia w odpowiednim urzędzie, co znacznie ułatwia podjęcie decyzji o zabudowaniu w ten sposób działki.
„W obecnej sytuacji domy poza miastem stają się pewnego rodzaju azylem, zaworem bezpieczeństwa. Biorąc pod uwagę dostępność internetu bezprzewodowego mogą również służyć jako zdalne biuro, ze wspaniałym widokiem z okna, w ciszy i spokoju, bez tłumów ludzi wokół. Zaletą rozwiązania smALLinclusive jest wygoda oraz czas, który spędzamy w dopasowanym do naszych potrzeb wnętrzu, a nie na placu budowy. Dla coraz większej grupy Polaków to ważny argument. Ponieważ mamy do dyspozycji tylko 35m2, zarówno w fazie projektowania, jak i realizacji zwracamy uwagę na najdrobniejsze szczegóły, które potem wpływają na komfort i zadowolenie mieszkańców” mówi Krzysztof Żebrowski, w-ce Prezes Diamond Module, współtwórca smALLinclusive.
Domy smALLinclusive powstają w standardzie „pod klucz”, co oznacza, że wszystkie niezbędne części wykończenia i wyposażenia budynku zostały już zainstalowane i są gotowe do użytkowania – w tym kuchnia, łazienka, sypialnia oraz ogrzewanie. 90% elementów, z których wykonane są domy powstaje w stolarniach i warsztatach producenta, firmy Diamond Module, co pozwala na swobodę w działaniu oraz szybkość w realizacji.
Dobry, polski design
Dzień otwarty smALLinclusive był okazją do zwiedzenia domów, poznania ich specyfiki i sposobu zabudowy. Podczas prezentacji obecni byli pomysłodawcy i projektanci domów, w tym architekt Jan Piziak, autor projektu wszystkich budynków:
„Cieszymy się, domy smALLinclusive zostały tak dobrze odebrane. Podczas wydarzenia pokazaliśmy zrealizowane dwa z siedmiu projektów – nowoczesny PINK oraz klimatyczny YELLOW. Chcemy dotrzeć do potrzeb i preferencji szerokiego grona entuzjastów, lubiących spędzać czas wolny w zaciszu własnych czterech ścian. Z tego powodu każdy z domów reprezentuje odrębny styl. Przy części z nich inspiracją była architektura regionalna. Tak powstały domy: kaszubski, góralski, mazurski oraz bieszczadzki. Wśród projektów znalazły się również domy w nowoczesnej i minimalistycznej stylistyce – idealne dla koneserów design-u. Jesteśmy pewni, że każdy znajdzie projekt dla siebie” – komentuje Jan Piziak – architekt Diamond Module, projektant domów smALLinclusive.
Podczas prezentacji w Warszawie, firma Diamond Module zadbała o bezpieczeństwo zwiedzających, udostępniając PIKS, czyli Punkt Indywidualnej Kontroli Sanitarnej – autorską bramkę sanitarną służącą do pomiaru temperatury ciała oraz dezynfekcji dłoni. Każdy uczestnik był zobowiązany skorzystać z PIKS-a przed wejściem do domu smALLinclusive. Rozwiązanie PIKS zdobywa coraz większą popularność w miejscach użyteczności publicznej.
Kontakt dla mediów:
Milena Świątkowska,
LoveBrands Relations
tel. 720 898 013
e-mail: milena.swiatkowska@lbrelations.pl
Więcej na:
smallinclusive.pl
Facebook.com/smallinclusive

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.