SMYK wzmacnia ofertę Nowych Bielaw
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1449704907,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Ostatnie miesiące przynoszą Nowym Bielawom serię otwarć. W czerwcu przy obiekcie zadebiutował drugi park handlowy, w którym swoje sklepy mają – Action, Sinsay i Maxi Zoo. Teraz oferta zostaje wzbogacona po raz kolejny. W centrum handlowym otwarto właśnie sklep popularnej sieci SMYK, oferującej zabawki, ubranka i akcesoria dla najmłodszych.
– To jedno z najważniejszych otwarć tego sezonu. Dzięki SMYK-owi nie tylko wzmacniamy nasz tenant-mix o silny i lubiany koncept, ale także umacniamy lokalną pozycję obiektu jako miejsca rodzinnych zakupów. Zwłaszcza, że wraz z otwarciem sklepu w ofercie Nowych Bielaw pojawiają się produkty i brandy dotąd tu niedostępne – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
I tak, w nowym sklepie kupujący znajdą m.in. dwie popularne marki własnej sieci. Asortyment COOL Club to ubrania, buty i dodatki, z kolei propozycję SMIKI wypełniają pluszaki, zabawki edukacyjne i kreatywne rozwijające wyobraźnię, a także akcesoria dla niemowląt. SMYK do oferty toruńskiego centrum handlowego wprowadza także lubiane, globalne marki, w tym chociażby LEGO, Mattel, Hasbro czy Fisher Price.
– SMYK to doskonale znany na polskim rynku brand, lider w swoim segmencie, którego cechuje aż 93-procentowa rozpoznawalność wśród konsumentów. Jego pojawienie się w naszej propozycji tworzy więc kolejny, mocny akcent oferty Nowych Bielaw, który wyróżnia nas na lokalnym rynku, a także wśród innych centrów convenience w kraju – mówi Karolina Nitowska.
Ale otwarcie to przede wszystkim dobra wiadomość dla klientów toruńskiego obiektu, a zwłaszcza rodzin. Jak pokazały przeprowadzone niedawno badania ARC Rynek i Opinia, 3 na 4 kupujących w Nowych Bielawach odwiedza to centrum handlowe razem z dzieckiem.
– W przeprowadzonych rok temu ankietach sklep z zabawkami znalazł się w gronie najbardziej pożądanych przez naszych klientów. Teraz debiutuje tego typu koncept, co pokazuje najlepiej, jak świadomie i w oparciu o realne potrzeby konsumenta rozwijamy nasz obiekt. Tym bardziej, że sięgamy przy tym po najlepsze marki. Ma to ogromny wpływ na lojalność klientów oraz pozycję obiektu – mówi.
Pozycję, którą doceniają partnerzy. Nowe Bielawy w ostatnich latach przeszły wielowymiarową metamorfozę. Ostatni rok z kolei upłynął tu na rozbudowie obiektu i przekształceniu go w nowoczesny kompleks zakupowy z dwoma dodatkowymi nowymi parkami handlowymi. Ale nie tylko rozwój wyróżnia obiekt. Centrum notuje też bardzo dobre wyniki. Tylko w czerwcu rok do roku footfall wzrósł tu aż o 54%!
– Marki postrzegają nas dziś jako atrakcyjną biznesowo lokalizację i stabilnego partnera, który odważnie myśli o rozwoju i chłonie rynkowe trendy. To tworzy im atrakcyjne otoczenie, w którym chętnie lokują swoje sklepy. Tym bardziej, że w ślad za tym rozwojem idą wyniki sprzedażowe i footfall, a także wysokie oceny klientów. Dziś aż 95% pozytywnie ocenia ofertę Nowych Bielawy. To wskaźnik, który od kilku lat rośnie – dodaje.
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo. / www.nowe-bielawy.pl
![CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1462886161,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
![Skyliner w 100% wynajęty](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_54203968,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skyliner w 100% wynajęty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/677-bgk,w_274,_small.jpg)
Banki spółdzielcze z coraz większą rolą w finansowaniu rolników i firm. Nadmierne regulacje i niejednoznaczne przepisy ograniczają ich rozwój
Banki spółdzielcze odpowiadają w Polsce za ponad 60 proc. finansowania rolnictwa i niemal 20 proc. finansowania MŚP, a także obsługują 60 proc. jednostek samorządu terytorialnego. Ich rola w lokalnych społecznościach jest więc znacząca, bo są tam pierwszym wyborem dla rolników i mniejszych firm. Zmienność środowiska prawnego – zarówno nowe inicjatywy legislacyjne, jak i niepewność związana z interpretacją prawa – wpłynęła jednak na spadek przewidywalności warunków funkcjonowania banków. – Potrzebujemy deregulacji, zmniejszenia liczby przepisów, zwiększenia ich przejrzystości i jednoznaczności – podkreśla Krzysztof Karwowski, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Szczytnie.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](https://www.newseria.pl/files/11111/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polscy producenci gier coraz mocniej obecni na zagranicznych rynkach. Wykorzystanie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, może zwiększyć ich konkurencyjność
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lichthund-gielda-foto,w_133,r_png,_small.png)
Jeszcze w tym roku rynek gier mobilnych w Polsce może przekroczyć wartość 142 mln dol., a do 2027 roku liczba użytkowników może sięgnąć 6,5 mln – wynika z danych portalu Statista. Również cała szeroko rozumiana branża gier wideo ma przed sobą dobre perspektywy, czemu sprzyjają zmiany technologiczne oraz pokoleniowe. Na tych trendach korzystają polskie firmy gamingowe i widzą w tym szanse na coraz mocniejszą ekspansję na zagranicznych rynkach. Studio Lichthund, które niedawno zadebiutowało na NewConnect, korzysta z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w procesie tworzenia gier. W ciągu roku planuje wypuścić dwie nowe produkcje – Food Truck Empire i Bulldog.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.