SMYK wzmacnia ofertę Nowych Bielaw

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak@guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Ostatnie miesiące przynoszą Nowym Bielawom serię otwarć. W czerwcu przy obiekcie zadebiutował drugi park handlowy, w którym swoje sklepy mają – Action, Sinsay i Maxi Zoo. Teraz oferta zostaje wzbogacona po raz kolejny. W centrum handlowym otwarto właśnie sklep popularnej sieci SMYK, oferującej zabawki, ubranka i akcesoria dla najmłodszych.
– To jedno z najważniejszych otwarć tego sezonu. Dzięki SMYK-owi nie tylko wzmacniamy nasz tenant-mix o silny i lubiany koncept, ale także umacniamy lokalną pozycję obiektu jako miejsca rodzinnych zakupów. Zwłaszcza, że wraz z otwarciem sklepu w ofercie Nowych Bielaw pojawiają się produkty i brandy dotąd tu niedostępne – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
I tak, w nowym sklepie kupujący znajdą m.in. dwie popularne marki własnej sieci. Asortyment COOL Club to ubrania, buty i dodatki, z kolei propozycję SMIKI wypełniają pluszaki, zabawki edukacyjne i kreatywne rozwijające wyobraźnię, a także akcesoria dla niemowląt. SMYK do oferty toruńskiego centrum handlowego wprowadza także lubiane, globalne marki, w tym chociażby LEGO, Mattel, Hasbro czy Fisher Price.
– SMYK to doskonale znany na polskim rynku brand, lider w swoim segmencie, którego cechuje aż 93-procentowa rozpoznawalność wśród konsumentów. Jego pojawienie się w naszej propozycji tworzy więc kolejny, mocny akcent oferty Nowych Bielaw, który wyróżnia nas na lokalnym rynku, a także wśród innych centrów convenience w kraju – mówi Karolina Nitowska.
Ale otwarcie to przede wszystkim dobra wiadomość dla klientów toruńskiego obiektu, a zwłaszcza rodzin. Jak pokazały przeprowadzone niedawno badania ARC Rynek i Opinia, 3 na 4 kupujących w Nowych Bielawach odwiedza to centrum handlowe razem z dzieckiem.
– W przeprowadzonych rok temu ankietach sklep z zabawkami znalazł się w gronie najbardziej pożądanych przez naszych klientów. Teraz debiutuje tego typu koncept, co pokazuje najlepiej, jak świadomie i w oparciu o realne potrzeby konsumenta rozwijamy nasz obiekt. Tym bardziej, że sięgamy przy tym po najlepsze marki. Ma to ogromny wpływ na lojalność klientów oraz pozycję obiektu – mówi.
Pozycję, którą doceniają partnerzy. Nowe Bielawy w ostatnich latach przeszły wielowymiarową metamorfozę. Ostatni rok z kolei upłynął tu na rozbudowie obiektu i przekształceniu go w nowoczesny kompleks zakupowy z dwoma dodatkowymi nowymi parkami handlowymi. Ale nie tylko rozwój wyróżnia obiekt. Centrum notuje też bardzo dobre wyniki. Tylko w czerwcu rok do roku footfall wzrósł tu aż o 54%!
– Marki postrzegają nas dziś jako atrakcyjną biznesowo lokalizację i stabilnego partnera, który odważnie myśli o rozwoju i chłonie rynkowe trendy. To tworzy im atrakcyjne otoczenie, w którym chętnie lokują swoje sklepy. Tym bardziej, że w ślad za tym rozwojem idą wyniki sprzedażowe i footfall, a także wysokie oceny klientów. Dziś aż 95% pozytywnie ocenia ofertę Nowych Bielawy. To wskaźnik, który od kilku lat rośnie – dodaje.
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo. / www.nowe-bielawy.pl

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.