Sopla kontynuuje działalność Bumy Service
Sopla kontynuuje działalność Bumy Service – w jej portfelu już ponad 200 tys. mkw. zarządzanej powierzchni
Sopla Sp. z o.o. zarządza już ponad 200 tys. mkw. powierzchni biurowej oraz prawie 100 tys. mkw. powierzchni wspólnot mieszkaniowych. Do 2022 roku spółka działała pod nazwą Buma Service w ramach Grupy Buma, jednego z wiodących deweloperów w Polsce, obecnego na rynku od blisko 30 lat. W związku z intensywnym rozwojem firma rozpoczęła niezależną działalność pod nową marką, oferując m.in. pośrednictwo w najmie oraz sprzedaży nieruchomości biurowych i mieszkaniowych, zarządzanie projektami, a także audytowanie kosztów eksploatacyjnych dla najemców i właścicieli. Firmie zaufało dotychczas wiele znanych marek, m.in. Shell, Ericsson, Motorola czy Google.
- Zmiana nazwy spółki związana jest z intensywnym rozwojem naszej działalności. Historia Sopli ma swój początek w znanej i cenionej Grupie Buma, której do niedawna byliśmy częścią. W tym okresie celem spółki były głównie zarządzanie i obsługa wybudowanych przez Grupę Buma obiektów. Z biegiem lat nasze portfolio rozszerzało się jednak o kolejne usługi, a portfel o dodatkowe, niezależne powierzchnie. W związku z tym zdecydowaliśmy się na rebranding i niezależną działalność - wyjaśnia Mateusz Koperny, Prezes Zarządu SOPLA SP. z o.o. – aktualnie działamy przede wszystkim w Krakowie i Wrocławiu, gdzie zarządzamy już ponad 200 tys. mkw. powierzchni biurowo - usługowej, co jest bardzo dobrym wynikiem, biorąc pod uwagę działalność głównie na rynku lokalnym.
Portfolio oferowanych przez Soplę działań zostało przez lata silnie rozbudowane. Oprócz kompleksowego zarządzania nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi, firma świadczy także usługi zarządzania projektami oraz fit-out’ów. Firma oferuje wynajem różnych powierzchni (także długoterminowy), a w swoim portfolio posiada m.in. biura serwisowane (flex) pod marką At Office.
- W naszej firmie kładziemy nacisk na indywidualne podejście do każdego klienta i obiektu, którym się zajmujemy. Zgodnie z hasłem „Sopla - the soul of place” wierzymy, że każde miejsce ma swoją niepowtarzalną duszę, którą trzeba się odpowiednio zaopiekować. Troszczymy się nie tylko o nieruchomość, ale także naszych klientów. Zależy nam na budowaniu trwałych i pozytywnych relacji – dotyczy to zarówno właścicieli obiektów oraz ich najemców, jak i całego zespołu oraz wszystkich podwykonawców. Nasze założenia realizujemy dzięki temu, że identyfikujemy Soplę nie tylko z pracą ale również z pasją – mówi Grażyna Capiga, Członek Zarządu SOPLA SP. z o.o.
Więcej informacji na temat firmy oraz oferowanych przez nią usług można znaleźć na stronie internetowej: https://sopla.pl/.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.