Komunikaty PR

Sopla kontynuuje działalność Bumy Service

2022-11-07  |  14:30

Sopla kontynuuje działalność Bumy Service – w jej portfelu już ponad 200 tys. mkw. zarządzanej powierzchni

Sopla Sp. z o.o. zarządza już ponad 200 tys. mkw. powierzchni biurowej oraz prawie 100 tys. mkw. powierzchni wspólnot mieszkaniowych. Do 2022 roku spółka działała pod nazwą Buma Service w ramach Grupy Buma, jednego z wiodących deweloperów w Polsce, obecnego na rynku od blisko 30 lat. W związku z intensywnym rozwojem firma rozpoczęła niezależną działalność pod nową marką, oferując m.in. pośrednictwo w najmie oraz sprzedaży nieruchomości biurowych i mieszkaniowych, zarządzanie projektami, a także audytowanie kosztów eksploatacyjnych dla najemców i właścicieli. Firmie zaufało dotychczas wiele znanych marek, m.in. Shell, Ericsson, Motorola czy Google.

- Zmiana nazwy spółki związana jest z intensywnym rozwojem naszej działalności. Historia Sopli ma swój początek w znanej i cenionej Grupie Buma, której do niedawna byliśmy częścią. W tym okresie celem spółki były głównie zarządzanie i obsługa wybudowanych przez Grupę Buma obiektów. Z biegiem lat nasze portfolio rozszerzało się jednak o kolejne usługi, a portfel o dodatkowe, niezależne powierzchnie. W związku z tym zdecydowaliśmy się na rebranding i niezależną działalność - wyjaśnia Mateusz Koperny, Prezes Zarządu SOPLA SP. z o.o. – aktualnie działamy przede wszystkim w Krakowie i Wrocławiu, gdzie zarządzamy już ponad 200 tys. mkw. powierzchni biurowo - usługowej, co jest bardzo dobrym wynikiem, biorąc pod uwagę działalność głównie na rynku lokalnym.

Portfolio oferowanych przez Soplę działań zostało przez lata silnie rozbudowane. Oprócz kompleksowego zarządzania nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi, firma świadczy także usługi zarządzania projektami oraz fit-out’ów. Firma oferuje wynajem różnych powierzchni (także długoterminowy), a w swoim portfolio posiada m.in. biura serwisowane (flex) pod marką At Office.

- W naszej firmie kładziemy nacisk na indywidualne podejście do każdego klienta i obiektu, którym się zajmujemy. Zgodnie z hasłem „Sopla - the soul of place” wierzymy, że każde miejsce ma swoją niepowtarzalną duszę, którą trzeba się odpowiednio zaopiekować. Troszczymy się nie tylko o nieruchomość, ale także naszych klientów. Zależy nam na budowaniu trwałych i pozytywnych relacji – dotyczy to zarówno właścicieli obiektów oraz ich najemców, jak i całego zespołu oraz wszystkich podwykonawców. Nasze założenia realizujemy dzięki temu, że identyfikujemy Soplę nie tylko z pracą ale również z  pasją mówi Grażyna Capiga, Członek Zarządu SOPLA SP. z o.o.

Więcej informacji na temat firmy oraz oferowanych przez nią usług można znaleźć na stronie internetowej: https://sopla.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii

Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów  trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.