Komunikaty PR

Sports Direct debiutuje w Poznań Plaza

2023-10-12  |  08:00
Biuro prasowe

Grono najemców Poznań Plaza powiększyło się o markę z branży sportowej i fitness. Brytyjska firma Sports Direct otworzyła w poznańskim centrum salon o powierzchni 1060 m kw. 

Najnowszy sklep Sports Direct w Poznań Plaza znajduje się na poziomie 1. Na powierzchni 1060 m kw., miłośnicy sportowego wypoczynku znajdą szeroką, zróżnicowaną ofertę sportową i fitness, obejmującą odzież męską, damską i dziecięcą.

Sports Direct, czołowa brytyjska sieć sklepów sportowych, posiada bogate portfolio salonów w Wielkiej Brytanii i Europie. Oferuje szeroki wybór artykułów sportowych i rekreacyjnych najlepszych światowych marek, w tym Nike, Adidas, Puma, Under Armour i Asics.

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 130 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej czy obuwia, wiele punktów usługowych i gastronomicznych oraz sklep SPAR. W Poznań Plaza znajduje się 10 sal kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX.

 

Więcej informacji:

www.poznanplaza.pl

www.facebook.com/CH.Poznan.Plaza

www.instagram.com/poznanplaza

Więcej informacji:

www.klepierre.com


POZNAŃ PLAZA 

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 130 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej czy obuwia, wiele punktów usługowych i gastronomicznych oraz sklep SPAR. W Poznań Plaza znajduje się 10 sal kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM. 

Więcej informacji: Poznanplaza.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.