Śródka OdNowa 2 - inwestycja sprzedana w 70%
Realizowana przez dewelopera Grupa Partner inwestycja mieszkaniowa Śródka OdNowa 2 osiągnęła docelową wysokość i budowa wchodzi w zasadniczy etap wykończeniowy. Prace zostaną zakończone w IV kwartale 2021 roku, a już teraz sprzedaż projektu osiągnęła blisko 70% zaawansowania.
Poznańska Środka wzbogaci się o ciekawą architektonicznie inwestycję. Przy ulicy Bernata trwa budowa nowego projektu mieszkaniowego – Śródka OdNowa 2. Deweloper, Grupa Partner wybuduje łącznie 83 mieszkania w czterokondygnacyjnym budynku z podziemną halą garażową. Będą to mieszkania o szerokiej rozpiętości metrażowej – od funkcjonalnych kawalerek po dwu-, trzy- i czteropokojowe lokale. Mieszkania zostały tak zaprojektowane, by realnie zaspokajały potrzeby komfortowego użytkowania powierzchni mieszkalnej na co dzień. Dowodem jest spore zainteresowanie inwestycją, bowiem blisko 70% lokali znalazło swoich nabywców. – Cieszymy się ze wzrostu sprzedaży Śródki OdNowa 2. Spora część lokali została już sprzedana, kolejne znajdują się w statusie rezerwacji. A co się z tym wiąże liczba dostępnych lokali maleje, więc osobom zainteresowanym radzimy przyśpieszyć proces decyzyjny – podkreśla Karolina Skrzypek, przedstawiciel Grupy Partner. Aktualnie dostępne metraże wahają się od 39 do 82 mkw. Ceny rozpoczynają się od 278 tys. zł. Finalizacja projektu nastąpi w IV kwartale 2021 roku.
Budowa Śródki OdNowa 2 postępuje. Projekt osiągną docelową wysokość czwartej kondygnacji. Deweloper przeszedł do zasadniczego etapu realizacji. Ku końcowi zmierza montaż okien od renomowanej firmy Krispol oraz działania związane z pokryciem dachowym, membraną. Intensywnie postępują prace nad ściankami działowymi. – Dzięki sprzyjającym warunkom pogodowym przyśpieszamy prace. Rozpoczęliśmy wykonywanie elewacji, nad którą pracują dwie niezależne ekipy. Już dwie brygady tynkarskie zajmują się wnętrzem mieszkań – pierwsze pięć lokali zostało już wytynkowanych – informuje Karolina Skrzypek.
Śródka to miejsce odkrywane przez wielu na nowo. Cieszy się sporym zainteresowaniem deweloperów, jak i osób poszukujących własnego M. Wszystko za sprawą dogodnej lokalizacji, która jest na tyle uniwersalna, że stanowi dobre rozwiązanie zarówno dla studentów, jak i rodzin z dziećmi. W sąsiedztwie Śródki OdNowa 2 znajdują się szkoły różnych szczebli edukacyjnych, tereny rekreacyjne, m.in. Jezioro Maltańskie, Ostrów Tumski oraz Termy Maltańskie, a do tego prowadząca tuż przy inwestycji droga rowerowa na Śródkę i Wartostradę.
![Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1995337877,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?
![Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_986254888,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
![Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_834021605,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.