Komunikaty PR

Śródka OdNowa 2 – tu wszystko jest blisko

2021-02-15  |  01:00
Biuro prasowe

Budowa osiedla Śródka OdNowa 2 postępuje. Prace znajdują się już na zaawansowanym etapie – w przygotowaniu znajduje się elewacja, trwa też montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz tynkowanie części wewnętrznych.

Projekt to miejsce blisko natury – Jeziora Maltańskiego oraz Ostrowa Tumskiego – i centrum – 2 km od Starego Rynku.

Zlokalizowana na poznańskiej Śródce inwestycja Grupy Partner – Śródka OdNowa 2 – może poszczycić się dogodną lokalizacją. Dowodzi tego duże zainteresowanie mieszkaniami w bliskim otoczeniu zieleni, terenów rekreacyjnych i z dogodną komunikacją miejską. – Blisko 70% lokali znalazło już swoich nabywców, z czego bardzo się cieszymy. Liczba dostępnych lokali maleje, więc osobom zainteresowanym radzimy przyśpieszyć proces decyzyjny – podkreśla Karolina Skrzypek, przedstawiciel Grupy Partner. W budynku znajdą się 83 mieszkania o powierzchniach od 27 do 80 mkw. Będą to funkcjonalnie przygotowane kawalerki, oraz dwu-, trzy- i czteropokojowe przestrzenie. Lokale parterowe zostaną wyposażone w ogródki, zaś wszystkie mieszkania położone na piętrach w balkony. Aktualnie dostępne metraże wahają się od 39 do 82 mkw. Ceny rozpoczynają się od 278 tys. zł. Zgodnie z harmonogramem pierwsi mieszkańcy klucze do własnych czterech kątów otrzymają w IV kwartale 2021 roku.

Osiedle Śródka OdNowa 2 to szereg korzyści dla nowych mieszkańców. Umiejscowienie projektu jest na tyle uniwersalne, że stanowi dobre rozwiązanie dla singli, rodzin z małymi dziećmi czy dorastającą młodzieżą. W jego sąsiedztwie mieszczą się prestiżowe szkoły, zarówno państwowe, jak i prywatne. Atutem są też tereny rekreacji, takie jak Jezioro Maltańskie, Ostrów Tumski oraz Termy Maltańskie. Dogodna komunikacja miejska powoduje, że łatwo stąd dostać się w każdą stronę miasta czy to do centrum, czy na jego obrzeża. – Droga rowerowa na Śródkę i Wartostradę, Jezioro Maltańskie zapewniają wytchnienie po pracy, zapewniają aktywny wypoczynek o każdej porze roku. Do tego komfortowy rozkład komunikacji miejskiej podnosi komfort życia – zauważa Karolina Skrzypek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.