Stefan Bauer nowym dyrektorem generalnym hotelu The Bridge we Wrocławiu
Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.
Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl
Stefan Bauer nowym dyrektorem generalnym The Bridge, najlepszego hotelu we Wrocławiu
Stefan Bauer, menadżer z 20-letnim, międzynarodowym doświadczeniem w hotelarstwie zdobytym na różnych stanowiskach w Hilton Worldwide, obejmuje prowadzenie hotelu The Bridge we Wrocławiu jako dyrektor generalny. Jak sam mówi, chce skupić się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń gości w tym niezwykłym miejscu. Otwarty przed rokiem 5-gwiazdkowy The Bridge Wroclaw MGallery oferuje 184 pokoje, w tym 17 zapierających dech w piersiach apartamentów, autorską restaurację Craft z nowoczesną interpretacją kuchni polskiej, zaplecze konferencyjno-eventowe dla ponad 400 uczestników oraz taras widokowy, z którego można podziwiać panoramę miasta, Katedrę i bulwary nad Odrą.
Stefan Bauer jest od września nowym dyrektorem generalnym hotelu The Bridge. Do stolicy Dolnego Śląska przyjechał wprost z Austrii, gdzie nadzorował otwarcie hotelu Grand Tirolia Resort & Spa Hotel należącego do kolekcji Curio sieci Hilton.
- Z wielkim zaszczytem i przyjemnością przyjąłem tę ekscytującą propozycję poprowadzenia hotelu The Bridge we Wrocławiu. Jestem pod wrażeniem rozwoju tego fantastycznego, lifestyle'owego hotelu w historycznej lokalizacji. Wspólnie z całym zespołem, uczynimy The Bridge najbardziej pożądanym miejscem hotelowym we Wrocławiu a także w Polsce, zarówno dla naszych gości, jak i lokalnej społeczności. Skoncentrujemy się na dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń, stawiamy także na bezpieczeństwo, zwłaszcza w tych trudnych czasach. Naszą branżę czeka coraz lepsza przyszłość i jestem przekonany, że będziemy gotowi przekroczyć wszelkie oczekiwania naszych gości – powiedział Stefan Bauer, dyrektor generalny The Bridge.
Nowy Dyrektor Generalny The Bridge doświadczenie zdobywał w najbardziej rozpoznawalnych hotelach sieci Hilton w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Były to między innymi 5-gwiazdkowy, luksusowy hotel w centrum Rzymu, również z kolekcji Curio by Hilton, czy największy w sieci Hilton obiekt konferencyjno-eventowy – Hotel Praga. Stefan Bauer pełnił również funkcję dyrektora regionalnego korporacji, nadzorując oddział Food & Beverage w 40 hotelach we Wschodniej Europie, Rosji, Turcji i Izraelu.
The Bridge, pięciogwiazdkowy hotel na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu to wyjątkowe miejsce, które powstało dzięki odważnej, wspólnej wizji inwestora (Tacit Investment) projektantów i władz miasta. Oryginalna architektura budynku, nawiązująca do obecnego w tym miejscu gotyku, pisze nowy rozdział w historii Ostrowa Tumskiego. Dzięki zastosowaniu naturalnych materiałów, takich jak tradycyjnie wypalana cegła, beton, metal i szkło, stworzono obiekt, który nie zdominował okolicy, a w jeszcze większym stopniu pozwolił docenić otaczającą go przestrzeń.
***
Tacit Investment to doświadczony inwestor z silną pozycją kapitałową – prekursor na rynku nieruchomości ekskluzywnych w Polsce. Realizowane przez niego projekty stworzyły nowe kategorie w swojej klasie. Firma ma w swoim portfolio takie inwestycje, jak 160-metrowy, ekskluzywny apartamentowiec Cosmopolitan – dzieło światowej sławy architekta Helmuta Jahna, doceniony nagrodą Prezydenta m.st. Warszawy, czy ekskluzywną rezydencję Park Lane,położoną tuż przy Łazienkach Królewskich. Wśród innych projektów, zrealizowanych przez Tacit Investment są: The Bridge, pięciogwiazdkowy hotel we Wrocławiu, otwarty niedawno Nobu Hotel Warsaw, stworzony dzięki partnerstwie z Nobu Hospitality, firmą założoną przez Roberta De Niro, wielokrotnie nagradzane niepubliczne liceum w Wilanowie – Akademeia High School, czy prywatny klub sportowy Sinnet.
Accor to wiodąca na świecie grupa hoteli oferująca wyjątkowe wrażenia w 5000 hotelach i rezydencjach w 110 lokalizacjach. Grupa zdobywa specjalistyczną wiedzę z zakresu hotelarstwa od ponad 50 lat, co daje niezrównany portfel marek, od luksusowych po ekonomiczne, wspierany przez jeden z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Poza zakwaterowaniem Accor oferuje nowe sposoby życia, pracy i zabawy, łącząc je z dobrym samopoczuciem i współpracą. Proponuje również rozwiązania cyfrowe, które maksymalizują dystrybucję, optymalizują operacje hotelowe i zwiększają komfort obsługi klienta.
MGallery to marka urzekających historii. Z ponad 100 hotelami na całym świecie, każdy obiekt MGallery opowiada wyjątkową historię inspirowaną lokalizacją. Od indywidualnego projektu i miksologii sensorycznej po dobre samopoczucie dedykowane kobietom - hotele MGallery to miejsca, w których goście mogą odkryć to, co najlepsze na świecie. Goście MGallery są zainspirowani i wzbogaceni poprzez swoje wspaniałe wizyty w tych stylowych, przemyślanych i zdecydowanie osobliwych hotelach. Do znanych obiektów w kolekcji MGallery należą Hotel Molitor Paris, INK Hotel Amsterdam, Queens Hotel Cheltenham w Anglii, Santa Teresa Hotel Rio de Janeiro, Hotel Lindrum Melbourne w Australii, Muse Bangkok Langsuan w Tajlandii i Hotel des Arts Saigon w Wietnamie. MGallery jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hoteli o podwyższonym standardzie oferującej wyjątkowe wrażenia w 5000 hotelach i rezydencjach w 110 krajach.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.