Komunikaty PR

Stefan Bauer nowym dyrektorem generalnym hotelu The Bridge we Wrocławiu

2020-09-28  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Stefan Bauer nowym dyrektorem generalnym The Bridge, najlepszego hotelu we Wrocławiu

Stefan Bauer, menadżer z 20-letnim, międzynarodowym doświadczeniem w hotelarstwie zdobytym na różnych stanowiskach w Hilton Worldwide, obejmuje prowadzenie hotelu The Bridge we Wrocławiu jako dyrektor generalny. Jak sam mówi, chce skupić się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń gości w tym niezwykłym miejscu. Otwarty przed rokiem 5-gwiazdkowy The Bridge Wroclaw MGallery oferuje 184 pokoje, w tym 17 zapierających dech w piersiach apartamentów, autorską restaurację Craft z nowoczesną interpretacją kuchni polskiej, zaplecze konferencyjno-eventowe dla ponad 400 uczestników oraz taras widokowy, z którego można podziwiać panoramę miasta, Katedrę i bulwary nad Odrą.

Stefan Bauer jest od września nowym dyrektorem generalnym hotelu The Bridge. Do stolicy Dolnego Śląska przyjechał wprost z Austrii, gdzie nadzorował otwarcie hotelu Grand Tirolia Resort & Spa Hotel należącego do kolekcji Curio sieci Hilton.

- Z wielkim zaszczytem i przyjemnością przyjąłem tę ekscytującą propozycję poprowadzenia hotelu The Bridge we Wrocławiu. Jestem pod wrażeniem rozwoju tego fantastycznego, lifestyle'owego hotelu w historycznej lokalizacji. Wspólnie z całym zespołem, uczynimy The Bridge najbardziej pożądanym miejscem hotelowym we Wrocławiu a także w Polsce, zarówno dla naszych gości, jak i lokalnej społeczności. Skoncentrujemy się na dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń, stawiamy także na bezpieczeństwo, zwłaszcza w tych trudnych czasach. Naszą branżę czeka coraz lepsza przyszłość i jestem przekonany, że będziemy gotowi przekroczyć wszelkie oczekiwania naszych gości – powiedział Stefan Bauer, dyrektor generalny The Bridge.

Nowy Dyrektor Generalny The Bridge doświadczenie zdobywał w najbardziej rozpoznawalnych hotelach sieci Hilton w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Były to między innymi 5-gwiazdkowy, luksusowy hotel w centrum Rzymu, również z kolekcji Curio by Hilton, czy największy w sieci Hilton obiekt konferencyjno-eventowy – Hotel Praga. Stefan Bauer pełnił również funkcję dyrektora regionalnego korporacji, nadzorując oddział Food & Beverage w 40 hotelach we Wschodniej Europie, Rosji, Turcji i Izraelu. 

The Bridge, pięciogwiazdkowy hotel na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu to wyjątkowe miejsce, które powstało dzięki odważnej, wspólnej wizji inwestora (Tacit Investment) projektantów i władz miasta. Oryginalna architektura budynku, nawiązująca do obecnego w tym miejscu gotyku, pisze nowy rozdział w historii Ostrowa Tumskiego. Dzięki zastosowaniu naturalnych materiałów, takich jak tradycyjnie wypalana cegła, beton, metal i szkło, stworzono obiekt, który nie zdominował okolicy, a w jeszcze większym stopniu pozwolił docenić otaczającą go przestrzeń.

***

Tacit Investment to doświadczony inwestor z silną pozycją kapitałową – prekursor na rynku nieruchomości ekskluzywnych w Polsce. Realizowane przez niego projekty stworzyły nowe kategorie w swojej klasie. Firma ma w swoim portfolio takie inwestycje, jak 160-metrowy, ekskluzywny apartamentowiec Cosmopolitan – dzieło światowej sławy architekta Helmuta Jahna, doceniony nagrodą Prezydenta m.st. Warszawy, czy ekskluzywną rezydencję Park Lane,położoną tuż przy Łazienkach Królewskich. Wśród innych projektów, zrealizowanych przez Tacit Investment są: The Bridge, pięciogwiazdkowy hotel we Wrocławiu, otwarty niedawno Nobu Hotel Warsaw, stworzony dzięki partnerstwie z Nobu Hospitality, firmą założoną przez Roberta De Niro, wielokrotnie nagradzane niepubliczne liceum w Wilanowie – Akademeia High School, czy prywatny klub sportowy Sinnet


Accor to wiodąca na świecie grupa hoteli oferująca wyjątkowe wrażenia w 5000 hotelach i rezydencjach w 110 lokalizacjach. Grupa zdobywa specjalistyczną wiedzę z zakresu hotelarstwa od ponad 50 lat, co daje niezrównany portfel marek, od luksusowych po ekonomiczne, wspierany przez jeden z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Poza zakwaterowaniem Accor oferuje nowe sposoby życia, pracy i zabawy, łącząc je z dobrym samopoczuciem i współpracą. Proponuje również rozwiązania cyfrowe, które maksymalizują dystrybucję, optymalizują operacje hotelowe i zwiększają komfort obsługi klienta.  

MGallery to marka urzekających historii. Z ponad 100 hotelami na całym świecie, każdy obiekt MGallery opowiada wyjątkową historię inspirowaną lokalizacją. Od indywidualnego projektu i miksologii sensorycznej po dobre samopoczucie dedykowane kobietom - hotele MGallery to miejsca, w których goście mogą odkryć to, co najlepsze na świecie. Goście MGallery są zainspirowani i wzbogaceni poprzez swoje wspaniałe wizyty w tych stylowych, przemyślanych i zdecydowanie osobliwych hotelach. Do znanych obiektów w kolekcji MGallery należą Hotel Molitor Paris, INK Hotel Amsterdam, Queens Hotel Cheltenham w Anglii, Santa Teresa Hotel Rio de Janeiro, Hotel Lindrum Melbourne w Australii, Muse Bangkok Langsuan w Tajlandii i Hotel des Arts Saigon w Wietnamie. MGallery jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hoteli o podwyższonym standardzie oferującej wyjątkowe wrażenia w 5000 hotelach i rezydencjach w 110 krajach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.