Stop inflacji! 300 mieszkań w 13 miastach w cenach z 2021 roku
Rosnące oprocentowanie kredytów hipotecznych skutecznie zniechęca wiele osób do zakupu własnego M. Grupa Murapol mówi stop inflacji i w ramach nowej kampanii stawia do dyspozycji klientów 300 lokali z pakietami bonusów w cenach z 2021 roku. Decydując się na zakup mieszkania w promocji można zaoszczędzić nawet 196 tys. zł! Które inwestycje dewelopera zostały objęte październikową akcją specjalną?
W nowej kampanii Grupa Murapol oferuje promocyjną paczkę 300 lokali w 19 inwestycjach na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy, Wieliczki i Wrocławia.
Co można zyskać wybierając lokal z puli promocyjnej? Grupa Murapol w ramach pakietu bonusów oferuje np. rabat w cenie mieszkania, smart home w wersji premium, nawet dwa miejsca postojowe w hali garażowej lub naziemne oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu.
Dlaczego warto zdecydować się na zakup lokalu właśnie teraz? Oferta Grupy Murapol to nie tylko atrakcyjne rabaty, ale też wyróżniające się projekty mieszkaniowe. Inwestycje dewelopera powstają w atrakcyjnych lokalizacjach, które odpowiedzą na zróżnicowane potrzeby zarówno rodzin z dziećmi, jak i singli, czy osób starszych. Funkcjonalne lokale dostępne są w szerokiej gamie układów i metraży, od kawalerek po 4-pokojowe, a do każdego z nich przynależy taras z ogródkiem lub przestronny balkon na wyższych piętrach.
Deweloper w swoich inwestycjach wprowadza szereg ekologicznych udogodnień, które nie tylko zmniejszają negatywny wpływ człowieka na środowisko, ale też poprawiają komfort życia mieszkańców osiedli. W standardzie każdego lokalu znajduje się pakiet antysmogowy, który zapewnia czyste powietrze wewnątrz mieszkań. Jak działa filtr antysmogowy? Tkanina w filtrze zamontowanym w nawiewnikach okiennych posiada właściwości ograniczające przenikanie zanieczyszczeń, takich jak smog, kurz, pyłki, pleśń. Z kolei w budynkach montowany jest Home Management System, który umożliwia korzystanie z rozwiązań smart home. Do zarządzania lokalem i urządzeniami wystarczy smartfon z dostępem do Internetu oraz dedykowana aplikacja. System smart home w mieszkaniu pozwala oszczędzić nie tylko czas, ale też pieniądze. Ograniczenie zużycia prądu czy wody poprzez zdalne sterowanie urządzeniami będzie skutkować niższymi rachunkami. Na wybranych osiedlach Grupy Murapol powstaną stacje ładowania samochodów elektrycznych oraz liczne stojaki rowerowe, a w gdańskich inwestycjach także niezwykłe ogrody deszczowe. Te ostatnie będą nie tylko miejscem rekreacji, ale także pozwolą utrzymać odpowiednią retencję wody. Liczne nasadzenia sprawią, że osiedla staną się zielonymi oazami.
- Inflacja daje się we znaki każdemu. Podwyżki stóp procentowych spowodowały znaczny spadek liczby osób wnioskujących o kredyty hipoteczne. W obawie przed wysokimi ratami kredytowymi wielu z nas rezygnuje z marzeń o własnym M i odkłada w czasie decyzję o zakupie lokalu. W Grupie Murapol inflacji mówimy stop i ruszamy z nową kampanią promocyjną, w której sprzedajemy mieszkania w cenach z 2021 roku. W naszych obecnych działaniach staramy się wspierać klientów nie tylko poprzez dobry produkt, jakim są kompaktowe, ustawne lokale z udogodnieniami i sensową lokalizacją, ale też poprzez oferowanie w pulach promocyjnych mieszkań z dodatkowymi bonusami, takimi jak np. ubezpieczenie od utraty pracy. Bez względu na sytuację rynkową, ważne jest, aby stale dopasowywać ofertę do oczekiwań klientów i najnowszych trendów. W naszych projektach stawiamy na nowoczesne udogodnienia, które podnoszą komfort życia mieszkańców, pomagają obniżyć rachunki oraz zadbać o środowisko naturalne. – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.
Aby poznać pulę lokali objętych promocją w swoim mieście wystarczy wejść na stronę internetową dedykowaną kampanii i wypełnić formularz kontaktowy. Wówczas na wskazany adres e-mail deweloper prześle ofertę promocyjną wraz ze wskazaniem wysokości oszczędności.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.