Komunikaty PR

Sukces sprzedażowy II etapu Osiedla Przy Jeziorach firmy More Place

2021-02-02  |  08:50

Osiedle Przy Jeziorach w Poznaniu cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. W styczniu deweloper More Place z sukcesem zakończył sprzedaż II etapu inwestycji. Jednocześnie trwa budowa, która jest mocno zaawansowana. Na przełomie marca i kwietnia tego roku przedstawiciele dewelopera rozpoczną przekazywać klucze nabywcom.

 

Przy ulicy Golęczewskiej w Poznaniu, powstaje nowa inwestycja deweloperska – Osiedle Przy Jeziorach. Realizacja projektu została podzielona na etapy, a pierwszy z nich przekazano mieszkańcom. Powstało tutaj 6 domów w zabudowie bliźniaczej, czyli łącznie 12 lokali w dwóch wariantach metrażowych 109 i 112 m kw., a każdy z nich położony na dużej działce, 456-610 m kw. W tej części osiedla dwa ostatnie domy są na sprzedaż. Jeden z nich został wykonany w standardzie deweloperskim, dzięki czemu nabywca może wykończyć wnętrza według własnych preferencji stylowych i kosztowych. Natomiast drugi dom jest oddany „pod klucz”, a to znacznie skraca drogę od załatwienia wszelkich formalności mieszkaniowych do wprowadzenia się. – Oba lokale można zobaczyć, przyjeżdżając na osiedle przy ulicy Golęczewskiej w Poznaniu. Prosimy jedynie o wcześniejsze umówienie spotkania. Wizyta na inwestycji pozwala doskonale poznać lokalizację, bezpośrednie otoczenie, zobaczyć możliwości aranżacyjne domu, a także poznać przestronny ogród, który wielu naszych klientów przekonał do tego, by wybrać Osiedle Przy Jeziorach – mówi Tomasz Pietrzyński, członek zarządu firmy More Place.

 

II etap osiedla sprzedany i…budowany

Przedstawiciel firmy jednocześnie informuje o zakończeniu procesu sprzedażowego II etapu osiedla, który obejmuje 8 budynków - 16 lokali w wariantach powierzchni: 4 pokojowy - 111,47 m kw. oraz 5 pokojowy - 110,44 m kw. Każdy z nich, znajdzie się na dużej działce 456-610 m kw., co stanowi sporą przestrzeń wypoczynkową dla przyszłych mieszkańców. Co zdecydowało o tak pozytywnym odbiorze inwestycji? – Na co dzień mam kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, a także podczas spotkań pokazowych. Rzecz jasna układ pomieszczeń w projekcie domu, metraż oraz standard wykonania są istotne, natomiast zielony ogród stanowił jeden z głównych argumentów za tym, by wybrać naszą ofertę – opisuje Tomasz Pietrzyński. Czas lockdownu i pracy zdalnej, kiedy większość czasu spędzaliśmy w domu, zmienił już na stałe preferencje klientów na rynku nieruchomościowym. – Osiedle Przy Jeziorach powstaje w północno-zachodniej części Poznania, blisko trzech jezior: Kierskiego, Kierskiego Małego i Strzeszyńskiego. Kiedy posiadamy dom z ogrodem, wystarczy wyjść na własny taras, by być blisko przyrody i odetchnąć świeżym powietrzem. W dzisiejszych czasach to większa wartość, niż nieduży balkon przynależny do mieszkania, bądź apartamentu. Dziś to już nie jest niuans, ale jedno z kluczowych kryteriów przy wyborze nieruchomości. Cieszymy się, że pozytywnie odpowiadamy na takie oczekiwania rynkowe – podkreśla Tomasz Pietrzyński.

 

Na sukces sprzedażowy Osiedla Przy Jeziorach składa się też funkcjonalny układ pomieszczeń każdego domu. To oznacza, że były do wyboru dwa warianty powierzchni obejmujące cztery lub pięć pokoi. Na piętrze w obu przypadkach zaplanowano dwa pokoje, łazienkę, garderobę oraz pomieszczenie gospodarcze. Na parterze oprócz salonu i kuchni będzie dodatkowo: pokój i garderoba lub, w drugim wariancie, dwa pokoje. – W efekcie finalnym, na przestrzeni ponad 100 m kw. domownicy odnajdą swoją prywatną przestrzeń – wyjaśnia przedstawiciel firmy More Place.

 

Jednocześnie trwa realizacja II etapu. W dwóch budynkach dwulokalowych wykonano wszystkie instalacje, wykonywane są posadzki oraz tynki wewnętrzne. Niedługo będą gotowe też elewacje zewnętrzne. W następnych dwóch budynkach jest gotowy stan surowy otwarty, a niedługo domy zostaną zadaszone. W następnych dniach deweloper startuje z realizacją kolejnych lokali bliźniaczych. Wszystko przebiega zgodnie z harmonogramem. W planach jest harmonijne powiększenie osiedla. Docelowo inwestycja będzie się składać z 28 budynków, 2 – lokalowych. Realizacja całości została podzielona na cztery etapy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.