Komunikaty PR

Targi InOut 2023 w Rimini – pierwsza edycja imprezy międzynarodowym sukcesem

2023-11-28  |  14:00
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/c541c2856623d8419d0b5421e272683520231128103827/f29d2775be8c2e5efc91479caa2a711e20231128103842/3130aa

 

Targi InOut, które jeszcze do niedawna funkcjonowały pod nazwą SIA Hospitality Design, to nowy format przygotowany przez Italian Exhibition Group. Tegoroczna, pierwsza edycja skierowana do branży kontraktowej w branży nieruchomości komercyjnych przyciągnęła 2700 wystawców z 62 krajów całego świata, co stanowi niemal 20% wzrost frekwencji w stosunku do roku ubiegłego. Tak ciepłe przyjęcie ze strony przedstawicieli branży pozwala przypuszczać, że włoskie Rimini na stałe zagości na eventowej mapie Europy.

 

Od wyposażenia pokoi hotelowych po architekturę krajobrazu, od wyboru materiałów na powierzchnie wewnętrzne po projektowanie obiektów kąpielowych – wszystko to było dostępne w jednym miejscu skupiającym cztery bloki wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych: SIA Hospitality Design, Sun Beach&Outdoor Style, Superfaces and Greenscape.

 

Wysoka frekwencja, w połączeniu z bogatą i zróżnicowaną ofertą, pozwoliła uczestnikom nie tylko na zapoznanie się z najnowszymi rynkowymi trendami we wszystkich wspomnianych segmentach, ale też na nawiązanie międzynarodowych relacji biznesowych. Na uroczystą inaugurację imprezy zaproszono minister ds. turystyki – Danielę Santanchè, która stwierdziła, że w niedalekiej przyszłości targi InOut mają szansę stać się najważniejszym wydarzeniem B2B dla sektora turystycznego i hotelarskiego organizowanym na terenie Włoch.  

 

Tematem przewodnim tegorocznych targów była turystyka i podróże, dzięki którym możliwe jest nawiązanie relacji z naturą. Podczas trzech dni targów organizatorzy przewidzieli ponad 200 wydarzeń z udziałem 250 prelegentów, w trakcie których poruszano kwestie związane z dynamiką i kierunkiem zmian zachodzących na rynku turystycznym, projektowaniem atrakcyjnych przestrzeni hotelowych i nowymi rozwiązaniami architektonicznymi, dzięki którym możliwe będzie wyjście naprzeciw wciąż rosnącym oczekiwaniom turystów.

 

Równolegle do paneli dyskusyjnych, organizatorzy przewidzieli dla uczestników cykl wydarzeń pod nazwą The Contract Community, który skierowany był do przedstawicieli szeroko rozumianej branży kontraktowej. Ich celem była nie tylko prezentacja produktów, ale też wzajemna wymiana doświadczeń, inspiracji oraz poszerzenie sieci biznesowych kontaktów. W efekcie wydarzenia The Contract Community przyciągnęły ponad 1000 uczestników poszukujących potencjalnych kontrahentów, z których 58% pochodziło z Europy, a 42% z innych rejonów świata. Na InOut nie zabrakło również firm z Polski. 

 

Inauguracyjną edycję targów InOut cechowała bardzo szeroka gama produktów i nowatorskich rozwiązań - mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us, spółki działającej na rynku mebli kontraktowych. Znaczna ilość różnorodnych inwestycji powstających w Polsce niejako wymusza na przedstawicielach branży nieustanne poszukiwania nowych inspiracji w celu poszerzenia i przez to -uatrakcyjnienia swojej oferty. W tym roku szczególnie skupiliśmy się na designerskich rozwiązaniach outdoorowych dla obiektów hotelowych i biznesowych, bazujących na drewnie lub materiałach drewnopodobnych, będących optymalnym połączeniem jakości i ceny. Targi w Rimini jednoznacznie utwierdziły nas w przekonaniu, że produkty wykonywane we Włoszech nie zawsze muszą wiązać się z większymi kosztami, a nierzadko cechuje je wyróżniający design.

 

Ogromny sukces pierwszej edycji InOut sprawił, że impreza zwróciła uwagę przedstawicieli branży z całego świata. Wiele wskazuje więc na to, że kolejne odsłony targów będą cieszyły się równie wysokim zainteresowaniem.    

 

Każda impreza branżowa to dla nas okazja do nawiązania nowych kontaktów i poszerzania obszaru działalności o nowe regiony - mówi Wojciech Witek, współzałożyciel Iliard Architekture & Interior Design. Mieliśmy już kilka realizacji we Włoszech i regionie Morza Śródziemnego, zatem mamy punkty odniesienia, które otwierają rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Targi to oczywiście także okazja do poszerzenia i aktualizacji wiedzy, rozpoznania nowych rozwiązań i wyczucia trendów, dlatego z chęcią będziemy się przyglądać nowej imprezie i wpisujemy ją w nasz kalendarz wydarzeń na przyszły rok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:20

Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof

Do 16 sierpnia internauci mogą oddawać głosy na najciekawsze budynki architektoniczne Polski i świata, w plebiscycie „Obiekt Roku w systemach Aluprof”. Nowa siedziba firmy
Nieruchomości Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
2024-07-23 | 08:10

Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego

Najnowsza informacja Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), prezentująca statystyki budownictwa mieszkaniowego w czerwcu oraz I poł. 2024 roku, zakomunikowała ich dość optymistyczne
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-23 | 08:00

Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?

Polscy kredytobiorcy mogli już przywyknąć do tego, że bez wkładu własnego wynoszącego co najmniej 10% kosztów zakupu lokum lub budowy domu nie ma co wybierać się do banku. Taki wymóg dotyczący wkładu (10%)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.