Komunikaty PR

Targi InOut 2023 w Rimini – pierwsza edycja imprezy międzynarodowym sukcesem

2023-11-28  |  14:00
Biuro prasowe

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/c541c2856623d8419d0b5421e272683520231128103827/f29d2775be8c2e5efc91479caa2a711e20231128103842/3130aa

 

Targi InOut, które jeszcze do niedawna funkcjonowały pod nazwą SIA Hospitality Design, to nowy format przygotowany przez Italian Exhibition Group. Tegoroczna, pierwsza edycja skierowana do branży kontraktowej w branży nieruchomości komercyjnych przyciągnęła 2700 wystawców z 62 krajów całego świata, co stanowi niemal 20% wzrost frekwencji w stosunku do roku ubiegłego. Tak ciepłe przyjęcie ze strony przedstawicieli branży pozwala przypuszczać, że włoskie Rimini na stałe zagości na eventowej mapie Europy.

 

Od wyposażenia pokoi hotelowych po architekturę krajobrazu, od wyboru materiałów na powierzchnie wewnętrzne po projektowanie obiektów kąpielowych – wszystko to było dostępne w jednym miejscu skupiającym cztery bloki wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych: SIA Hospitality Design, Sun Beach&Outdoor Style, Superfaces and Greenscape.

 

Wysoka frekwencja, w połączeniu z bogatą i zróżnicowaną ofertą, pozwoliła uczestnikom nie tylko na zapoznanie się z najnowszymi rynkowymi trendami we wszystkich wspomnianych segmentach, ale też na nawiązanie międzynarodowych relacji biznesowych. Na uroczystą inaugurację imprezy zaproszono minister ds. turystyki – Danielę Santanchè, która stwierdziła, że w niedalekiej przyszłości targi InOut mają szansę stać się najważniejszym wydarzeniem B2B dla sektora turystycznego i hotelarskiego organizowanym na terenie Włoch.  

 

Tematem przewodnim tegorocznych targów była turystyka i podróże, dzięki którym możliwe jest nawiązanie relacji z naturą. Podczas trzech dni targów organizatorzy przewidzieli ponad 200 wydarzeń z udziałem 250 prelegentów, w trakcie których poruszano kwestie związane z dynamiką i kierunkiem zmian zachodzących na rynku turystycznym, projektowaniem atrakcyjnych przestrzeni hotelowych i nowymi rozwiązaniami architektonicznymi, dzięki którym możliwe będzie wyjście naprzeciw wciąż rosnącym oczekiwaniom turystów.

 

Równolegle do paneli dyskusyjnych, organizatorzy przewidzieli dla uczestników cykl wydarzeń pod nazwą The Contract Community, który skierowany był do przedstawicieli szeroko rozumianej branży kontraktowej. Ich celem była nie tylko prezentacja produktów, ale też wzajemna wymiana doświadczeń, inspiracji oraz poszerzenie sieci biznesowych kontaktów. W efekcie wydarzenia The Contract Community przyciągnęły ponad 1000 uczestników poszukujących potencjalnych kontrahentów, z których 58% pochodziło z Europy, a 42% z innych rejonów świata. Na InOut nie zabrakło również firm z Polski. 

 

Inauguracyjną edycję targów InOut cechowała bardzo szeroka gama produktów i nowatorskich rozwiązań - mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu Trust Us, spółki działającej na rynku mebli kontraktowych. Znaczna ilość różnorodnych inwestycji powstających w Polsce niejako wymusza na przedstawicielach branży nieustanne poszukiwania nowych inspiracji w celu poszerzenia i przez to -uatrakcyjnienia swojej oferty. W tym roku szczególnie skupiliśmy się na designerskich rozwiązaniach outdoorowych dla obiektów hotelowych i biznesowych, bazujących na drewnie lub materiałach drewnopodobnych, będących optymalnym połączeniem jakości i ceny. Targi w Rimini jednoznacznie utwierdziły nas w przekonaniu, że produkty wykonywane we Włoszech nie zawsze muszą wiązać się z większymi kosztami, a nierzadko cechuje je wyróżniający design.

 

Ogromny sukces pierwszej edycji InOut sprawił, że impreza zwróciła uwagę przedstawicieli branży z całego świata. Wiele wskazuje więc na to, że kolejne odsłony targów będą cieszyły się równie wysokim zainteresowaniem.    

 

Każda impreza branżowa to dla nas okazja do nawiązania nowych kontaktów i poszerzania obszaru działalności o nowe regiony - mówi Wojciech Witek, współzałożyciel Iliard Architekture & Interior Design. Mieliśmy już kilka realizacji we Włoszech i regionie Morza Śródziemnego, zatem mamy punkty odniesienia, które otwierają rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Targi to oczywiście także okazja do poszerzenia i aktualizacji wiedzy, rozpoznania nowych rozwiązań i wyczucia trendów, dlatego z chęcią będziemy się przyglądać nowej imprezie i wpisujemy ją w nasz kalendarz wydarzeń na przyszły rok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.